Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2020-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych za drzewa usunięte z pasa drogowego dróg wojewódzkich. CPV 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych za drzewa usunięte z pasa drogowego dróg wojewódzkich. Zamówienie obejmuje wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w liczbie 1 917 szt. drzew wzdłuż dróg wojewódzkich oraz usługę pielęgnacji posadzonych drzew przez okres trzech lat z podziałem na 4 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 – 300,00 zł - dla zadania nr 2 – 2.500,00 zł - dla zadania nr 3 – 4.000,00 zł - dla zadania nr 4 – 6.000,00 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „FORMULARZ OFERTY” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) KALKULACJA OFERTOWA – wg załącznika do SIWZ. 2. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem ePUAP i miniPortalu zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. 9 SIWZ: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt 13 SIWZ (WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nasadzenia, pielęgnacja oraz usuwanie drzew i krzewów na gruntach stanowiących własność Gminy Jerzmanowa w 2023 r.
Dodano: 2023-12-15 - Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
Dodano: 2023-07-25 - Rewitalizacja terenów zieleni przy ulicy Wojska Polskiego w Polkowicach – zielono-niebieska infrastruktura Polkowice
Dodano: 2022-07-20 - Usługa pielęgnacji drzew, krzewów i traw
Dodano: 2021-02-25 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ PIELĘGNACJI DRZEW, KRZEWÓW I TRAW
Dodano: 2020-12-30 - „Wykonanie nasadzeń 532 szt. drzew wzdłuż pasów drogowych dróg powiatowych powiatu wrocławskiego oraz ich pielęgnacja.”
Dodano: 2020-10-15 - USŁUGA NASADZENIA I WYCINKI DRZEW I KRZEWÓW
Dodano: 2020-10-06 - „Posadzenie drzew na terenie miasta i gminy Polkowice wraz z ich 3-letnią pielęgnacją”
Dodano: 2020-08-21 - Usługa sadzenia drzew
Dodano: 2020-08-19 - Usługa nasadzenia drzew na terenie Wałbrzycha, dzielnica Piaskowa Góra, oraz Podzamcze.
Dodano: 2020-08-06