Przetargi.pl
Odnowa nawierzchni przez wykonanie powierzchniowego utrwalenia na drodze powiatowej Nr 1780G Trzebuń - Dziemiany.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6862513 , fax. 058 6862513
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Drogowców 2 2
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6862513, fax. 058 6862513
    REGON: 19168759500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa nawierzchni przez wykonanie powierzchniowego utrwalenia na drodze powiatowej Nr 1780G Trzebuń - Dziemiany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest odnowa nawierzchni przez wykonanie powierzchniowego utrwalenia istniejącej nawierzchni bitumicznej z ścięciem poboczy na drodze powiatowej Nr 1780G na odcinku Trzebuń - Dziemiany. zakres robót obejmuje: Mechaniczne ścinanie poboczy (grubość ścinania 20 do 30 cm;) na długości 3.840 + 6.812 = 10.652 m Powierzchnia robót 7060,62 + 11.377.55 = 18.438,17 m2. mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni Powierzchnia robót 24.859,90 + 174,20 + 162,75 +88,2 = 25.285,05 m2. nawierzchnia powierzchniowo podwójnie utrwalana Powierzchnia robót 24.859,90 + 174,20+ 162,75 = 25.196,85 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający określone w pkt. 6.2- 6.3. warunki udziału w postępowaniu,warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp. 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi dofunkcji jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom: Kierownik budowy ( kierownik robót drogowych ) - 1 osoba winien posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze, specjalność drogi minimum 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Potencjał techniczny Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający inne prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny). Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętu :a)szczotki mechaniczne - do oczyszczania nawierzchni i usuwania niezwiązanych ziarn po wykonaniu powierzchniowego utrwalenia, b) zrywarka, kultywator lub brona talerzowa,- równiarka z transporterem (ścinarka poboczy) lub - równiarka do profilowania, - ładowarka czołowa, c) skrapiarka lepiszcza - do rozłożenia lepiszcza na nawierzchni, d) rozsypywarka kruszywa - do rozłożenia kruszywa na nawierzchni, e) walce drogowe - do przywałowania rozłożonego kruszywa. f) środki transportowe powinny spełniać warunki opisane w SST 3 Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-9 i ust.2 ustawy Pzp ( pkt. 6.1.1), natomiast warunki określone w pkt. 6.2muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt.7 SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza określonego w pkt. 3.1 rozdziału 3 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 6.2 niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku,gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób,którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia POTENCJAŁ KADROWYna druku zgodnym z treścią Formularza 3.2. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące osób, od których wymaga się posiadania uprawnień ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować POTENCJAŁ TECHNICZNY wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza określonego w pkt. 3.3. rozdziału 3 SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 500 000,00 PLN stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania DOSWIADCZENIE WYKONAWCY zgodny z treścią formularza określonego w pkt. 3.4. rozdziału 3 SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.3.Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 6.Polisa lub inny dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Wykonawca udzieli w formie pisemnego oświadczenia 24 miesięcznej gwarancji na należyte wykonanie zamówienia, licząc od dnia przekazania protokołem do eksploatacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). Dokument, o którym mowa w pkt. 7.3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiadający mu dokument określony w pkt. 7.1.1.1.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:, dokumenty wymienione w pkt 7.1 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Oświadczenie wymienione w pkt.7.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Dokumenty wymienione w pkt. 7.1.1., albo odpowiadające im określone w pkt. 7.3., winny być złożone przez każdego Wykonawcę, Dokumenty wymienione w pkt. 7.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Informacja Zamawiającego.Zamawiający informuje, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa przez pełnomocnika Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach