Przetargi.pl
Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego stalowego na wodę przeznaczoną do spożycia o pojemności 100m3.

Urząd Gminy Liniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-420 Liniewo, ul. Dworcowa 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6878520 , fax. 058 6878522
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Liniewo
    ul. Dworcowa 3 3
    83-420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 058 6878520, fax. 058 6878522
    REGON: 00099133800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego stalowego na wodę przeznaczoną do spożycia o pojemności 100m3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stalowego zbiornika retencyjnego przeznaczonego do wody do picia. Zbiornik o pojemności 100m3. Zbiornik wykonany z elementów stalowych posiadających niezbędne atesty i certyfikaty dla tego typu urządzeń. Zbiornik izolowany wełną mineralną wykonany zgodnie z dokumentacją projektową. Zbiornik będzie wyposażony w oprzyrządowanie pozwalające na wpięcie w istniejący układ wodociągowy. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac budowlanych do uzyskania niezbędnych dokumentów i postanowień związanych z zastosowaniem materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Po zakończeniu prac budowlanych należy wykonać inwentaryzację powykonawczą oraz uzyskać wszelkie niezbędne decyzję i zgody na użytkowanie zbiornika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321539
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 tyś. zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego Urząd Gminy Liniewo BS Straogard Gdański o/Skarszewy nr 48 8340 0001 0100 1876 2000 0003 z dopiskiem (Zbiornik retencyjny) lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a na rachunek Zamawiającego w termie składania ofert nie będzie uznany, tzn pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: termin obowiązywania ( musi obejmować okres związania oferta począwszy od upływu terminu składania ofert) kwota( równa kwocie wadium) gwarant lub poręczyciel ( wystawiający gwarancję lub poręczenia) beneficjent gwarancji lub poręczenia( Gmina Liniewo) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją ( gwarant lub poręczenia zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta) płatność na pierwsze żądanie ( poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądania beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 5 ustawy) nieodwołalność gwarancji lub poręczenia ( gwrant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia) Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Wykluczone zostaną oferty w których wadium zostanie wniesione w innej formie niż określone przez Zamawiającego, wniesione w mniejszej niż określił Zamawiający wysokości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-d niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 ustawy PZP wystawowej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 3. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia. Wykonawca dysponuje osobami do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie dokumenty potwierdzające posiadanie ww. uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB. 4. Dokumenty potwierdzające wykonanie w ostatnich 3 latach 2 robót o zbliżonej wartości i zakresie. 5. Oświadczenie o zastosowanych materiałach i urządzeniach. W przypadku dokonania zmian Wykonawca zobowiązany jest podać typ i producenta elementu równoważnego oraz załączyć do oferty karty katalogowe, DTR atesty PZH, aprobaty techniczne lub inne dokumenty i dowody świadczące o równoważności stosowanych urządzeń. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 7. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach