Przetargi.pl
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Nędza”

Gmina Nędza ogłasza przetarg

  • Adres: 47-440 Nędza, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 410-20-18, 410-20-93
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nędza
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    47-440 Nędza, woj. śląskie
    tel. 032 410-20-18, 410-20-93
    REGON: 27625847000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nedza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Nędza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca realizację zadania pn „Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Nędza” realizowane w formule Roboty budowlane - zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części.CZĘŚĆ 1 a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 672,00 kWp (0,672 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Nędza – łącznie 154 obiekty: - o mocy 2,24 kWp – 12 szt. instalacji - o mocy 3,36 kWp – 35 szt. instalacji - o mocy 3,92 kWp – 51 szt. instalacji - o mocy 4,48 kWp – 15 szt. instalacji - o mocy 4,76 kWp – 2 szt. instalacji - o mocy 5,60 kWp – 16 szt. instalacji - o mocy 6,72 kWp – 17 szt. instalacji - o mocy 7,84 kWp – 6 szt. instalacji. b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 131,145 kW (0,131145 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Nędza – łącznie 41 obiektów: - ilość płyt kolektorów – 2 szt. – 25 szt. instalacji - ilość płyt kolektorów – 3 szt. – 15 szt. instalacji - ilość płyt kolektorów – 4 szt. – 1 szt. instalacji CZĘŚĆ 2 a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej liczbie 31 szt. zostaną zlokalizowane na nieruchomościach mieszkańców Gminy Nędza – łącznie 31 obiektów: b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 409,40 kW (0,4094 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Nędza – łącznie 27 obiektów: - o mocy do 10 kW włącznie – 5 szt. instalacji - o mocy powyżej 10 kW do 16 kW włącznie – 13 szt. instalacji - o mocy powyżej 16 kW – 9 szt. instalacji CZĘŚĆ 3 a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji kotłów na biomasę wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 1126,60 kW (1,1266 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Nędza – łącznie 57 obiektów: - o mocy do 15 kW włącznie – 16 szt. instalacji - o mocy od 15 kW do 25 kW włącznie – 35 szt. instalacji - o mocy powyżej 25 kW – 6 szt. instalacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości CZĘŚĆ 1: 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) CZEŚĆ 3: 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1A do SIWZ "FORMULARZ OFERTOWY", Formularz ofertowy zawiera m.in. oświadczenie Wykonawcy o okresie, na jaki zostanie udzielona rękojmia, oświadczenie o zapoznaniu się z PFU oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze „wzorem umowy” i pełnej akceptacji postanowień w niej zawartych, 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w rodz. IV pkt 1. SIWZ, tj.: 1) pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oświadczenie - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 2 oraz 4 rozdz. III – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1G oraz Załącznik nr 1H do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia a także istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Dowód wpłaty wadium. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2017r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2019 poz. 369). Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 1F do SWIZ b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach