Instytut Matki i Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 32-77-240 , fax. 022 32-77-233, 32-77-305
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Matki i Dziecka
ul. Kasprzaka 17a 17a
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 32-77-240, fax. 022 32-77-233, 32-77-305
REGON: 00028839500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego. Szacunkowa wartość zamówienia 28.704,70. Szczegółowy opis zawiera SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Zał. Nr 4 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Zał. Nr 4 do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami ust. 2. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Zał. nr 4 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w danym postępowaniu. Dokumenty (za wyjątkiem oświadczeń, które muszą być złożone w oryginale) są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę podłoży do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Sprzedaż i dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV - 2 części (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-24/2016)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych w ramach programu restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
Dodano: 2016-07-26 - Nazwa zadania: Dostawa podłóż gotowych na płytkach i w probówkach, surowic Salmonella do aglutynacji szkiełkowej, testów immunoenzymatycznych, krążków do oznaczania lekowrażliowści, krążków diagnostycznych, pasków gradientowych, zestawów do identyfikacji drobnoustrojów, testów lateksowych.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do oznaczenia specyficznych białek w surowicy, moczu i płynie mózgowo-rdzeniowym wraz z dzierżawą automatycznego analizatora wykonującego testy metodą nefelometryczną
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne dostawy odczynników do chemii klinicznej i immunochemii do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście
Dodano: 2016-07-26 - 49/WNoŻCiK/SGGW/2016 Dostawa odczynników dla Katedry Techniki i Projektowania Żywności w ramach programu restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW
Dodano: 2016-07-26 - dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego (znak sprawy ZP 049/2016)
Dodano: 2016-07-25 - Alkohole i odczynniki laboratoryjne
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa testów Elisa do oznaczania amanityny dla Laboratorium Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Dodano: 2016-07-19