Przetargi.pl
Dostawa aparatury naukowo-badawczej

Instytut Elektrotechniki ogłasza przetarg

  • Adres: 04-703 Warszawa, ul. Pożaryskiego 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 812-00-21 , fax. 022 6157535
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Elektrotechniki
    ul. Pożaryskiego 28 28
    04-703 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 812-00-21, fax. 022 6157535
    REGON: 00003790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury naukowo-badawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa nw. aparatury naukowo-badawczej: Analizator mocy Zestaw przetworników pomiarowych Generator prądowych impulsów magnesujących Zestaw urządzeń do pomiaru momentu obrotowego małych maszyn elektrycznych Oscyloskop cyfrowy z sondami Zintegrowany system CAD System typu CAD System EDA Stacje robocze Oscyloskopy cyfrowe RT z wyświetlaniem pseudo-analogowym Goniofotometr ze zwierciadłem Spektroradiometr Zintegrowany system CAD System typu CAD System EDA Analizator stanów logicznych oraz system akwizycji danych Stacje robocze Robot przemysłowy Multimetr Kalibrator Przenośny oscyloskopowy rejestrator napięcia Stacja robocza do rejestratora z części 21 Oscyloskop cyfrowy Urządzenie do pomiaru wielkości cząstek i potencjału elektro-kinetycznego (ZETA) Dzielnik wysokonapięciowy do pomiaru prądów impulsowych Mieszalnik dwuwalcowy do tworzyw termoplastycznych i elastomerów Połyskomierz do badania powłok lakierniczych Teraomomierz Stanowisko do kontroli procesu zaciskania Urządzenie mierzące i skanujące Oscyloskopy cyfrowe Sondy i przewody połączeniowe do rejestratora Hioki 8870 20 Sondy oscyloskopowe wysokonapięciowe Sonda cęgowa przeznaczona do oscyloskopu Multimetr cyfrowy True RMS Stoły warsztatowe, laboratoryjne i regały wtykowo-wielofunkcyjne Wyłączniki wysokonapięciowe APU 30A Komora klimatyczna Urządzenie do wyznaczania charakterystyk zewnętrznych biernych elementów i układów Przenośny impulsowy miernik rezystancji Rejestratory dwukanałowe Nawijarka do transformatorów teroidalnych Boczniki bezindukcyjne do analizatorów mocy firmy LEM-NORMA Dynamometr elektroniczny Cęgowy miernik jakości Analizator sieci CAN z oprogramowaniem systemu CANOpen Zasilacze sieciowe stabilizowane dwukanałowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przypadku części: 1. 2 950,82 PLN 2. 983,61 PLN 3. 2 827,87 PLN 4. 4 918,03 PLN 5. 3 600,00 PLN 6. 1 200,00 PLN 7. 690,00 PLN 8. 480,00 PLN 9. 390,00 PLN 10. 6 393,44 PLN 11. 15 000,00 PLN 12. 8 442,16 PLN 13. 1 456,42 PLN 14. 696,55 PLN 15. 480,00 PLN 16. 148,47 PLN 17. 450,00 PLN 18. 2 532,90 PLN 19. 2 052,92 PLN 20. 1 497,00 PLN 21. 2 586,00 PLN 22. 237,00 PLN 23. 1 741,50 PLN 24. 4 821,00 PLN 25. 1 599,00 PLN 26. 9 000,00 PLN 27. 246,00 PLN 28. 2 361,00 PLN 29. 7200,00 PLN 30. 3900,00 PLN 31. 3 000,00 PLN 32. 300,00 PLN 33. 150,00 PLN 34. 180,00 PLN 35. 24,00 PLN 36. 828,00 PLN 37. 300,00 PLN 38. 3 750,00 PLN 39. 1 500,00 PLN 40. 360,00 PLN 41. 945,00 PLN 42. 1 650,00 PLN 43. 540,00 PLN 44. 210,00 PLN 45. 168,00 PLN 46. 120,00 PLN 47. 180,00 PLN Wykonawcy składający oferty w walutach obcych zobowiązani są do przeliczenia kwoty wadium podanej w PLN na swoją walutę wg średniego kursu NBP podanego w Tabeli A z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji dostaw tych części aparatury, na które złożą swoje oferty (dot. jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - a jeśli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie - minimum dwóch analogicznych dostaw wykonanych należycie, tj.: w przypadku części: 1. minimum dwóch analizatorów mocy 2. minimum dwóch zestawów przetworników pomiarowych 3. minimum dwóch generatorów prądowych impulsów magnesujących 4. minimum dwóch zestawów urządzeń do pomiaru momentu obrotowego małych maszyn elektrycznych 5. minimum dwóch oscyloskopów cyfrowych z sondami 6. minimum dwóch zintegrowanych systemów CAD 7. minimum dwóch systemów typu CAD 8. minimum dwóch systemów EDA 9. minimum dwóch stacji roboczych 10. minimum dwóch oscyloskopów cyfrowych RT z wyświetlaniem pseudo-analogowym 11. minimum dwóch goniofotometrów ze zwierciadłem 12. minimum dwóch spektroradiometrów 13. minimum dwóch zintegrowanych systemów CAD 14. minimum dwóch systemów typu CAD 15. minimum dwóch systemów EDA 16. minimum dwóch analizatorów stanów logicznych oraz systemów akwizycji danych 17. minimum dwóch stacji roboczych 18. minimum dwóch robotów przemysłowych 19. minimum dwóch multimetrów 20. minimum dwóch kalibratorów 21. minimum dwóch przenośnych oscyloskopowych rejestratorów napięcia 22. minimum dwóch stacji roboczych do rejestratora z części 21 23. minimum dwóch oscyloskopów cyfrowych 24. minimum dwóch urządzeń do pomiaru wielkości cząstek i potencjału elektro-kinetycznego (zeta) 25. minimum dwóch dzielników wysokonapięciowych do pomiaru prądów impulsowych 26. minimum dwóch mieszalników dwuwalcowych do tworzyw termoplastycznych i elastomerów 27. minimum dwóch połyskomierzy do badania powłok lakierniczych 28. minimum dwóch teraomomierzy 29. minimum dwóch stanowisk do kontroli procesu zaciskania 30. minimum dwóch urządzeń mierzących i skanujących 31. minimum dwóch oscyloskopów cyfrowych 32. minimum dwóch sond i przewodów połączeniowych do rejestratora HIOKI 8870 20 33. minimum dwóch sond oscyloskopowych wysokonapięciowych 34. minimum dwóch sond cęgowych przeznaczonych do oscyloskopu 35. minimum dwóch multimetrów cyfrowych True RMS 36. minimum dwóch stołów warsztatowych, laboratoryjnych i regałów wtykowo-wielofunkcyjnych 37. minimum dwóch wyłączników wysokonapięciowych APU 30A 38. minimum dwóch komór klimatycznych 39. minimum dwóch urządzeń do wyznaczania charakterystyk zewnętrznych biernych elementów i układów 40. minimum dwóch przenośnych impulsowych mierników rezystancji 41. minimum dwóch rejestratorów dwukanałowych 42. minimum dwóch nawijarek do transformatorów teroidalnych 43. minimum dwóch boczników bezindukcyjnych do analizatorów mocy firmy LEM-NORMA 44. minimum dwóch dynamometrów elektronicznych 45. minimum dwóch cęgowych mierników jakości 46. minimum dwóch analizatorów sieci CAN z oprogramowaniem systemu CANOPEN 47. minimum dwóch zasilaczy sieciowych stabilizowanych dwukanałowych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz 2) przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gdzie Wykonawca posiada swój rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż wartość brutto oferowanych urządzeń, a jeżeli nie zachodzi obowiązek podatkowy - wartość netto. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez samodzielnych Wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez nich zgodnie z rozdziałem 5 i 6 SIWZ. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawcy ci łącznie spełniają warunki określone w pkt. 4.1 SIWZ. Ocena dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych zgodnie z Rozdziałem 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z Ofertą, sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, następujące dokumenty: - na potwierdzenie spełniania warunku nr 1) i warunku nr 4) : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wnoszeniem opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z wnoszeniem opłat oraz uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten zobowiązane są złożyć spółki handlowe, w tym spółki jawne a także wspólnicy spółki cywilnej niebędący osobami fizycznymi, bowiem zgodnie z przepisami ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary uznawani są za podmioty zbiorowe; 6) podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. na potwierdzenie spełniania warunku nr 2): 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw analogicznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz dostawy analogicznych należy sporządzić przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające, że każda z dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 1), została wykonana należycie. Dokumentami takimi są np. referencje i protokoły odbioru. na potwierdzenie spełniania warunku nr 3): 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i opiewającą na kwotę nie niższą niż wartość oferowanej aparatury; 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP powinien przedłożyć wraz z Ofertą, sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, następujące dokumenty: na potwierdzenie spełniania warunku nr 1) i warunku nr 4) : 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1) i lub 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. na potwierdzenie spełniania warunku nr 2) i warunku nr 3): Wymaga się złożenia takich samych dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wskazane w ust. 5.2 i 5.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iel.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach