Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w Szpitalu

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w Szpitalu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi w zakresie dezynsekcji w pomieszczeniach szpitala o powierzchni 28.596 m? raz na dwa miesiące (6 razy w roku) i dodatkowo w przypadku konieczności dokonania dezynsekcji na żądanie. W zakresie deratyzacji w piwnicach o powierzchni 4115 m? 2 razy w roku i dodatkowo w przypadku konieczności wykonanie deratyzacji na żądanie środkami posiadającymi wymagane w obiektach służby zdrowia certyfikaty, atesty. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. uzupełnienie istniejącego programu zwalczania szkodników poprzez objęcie tym programem nowo powstałego budynku E, 2. sporządzenie protokołów na wykonanie czynności dezynsekcyjnych i deratyzacji, 3. dokonywanie stosownych wpisów w kartach przeglądu, 4. dokonywanie systematycznej obsługi i konserwacji urządzeń monitorujących i na podstawie uzyskanych danych podejmowanie skutecznych działań w celu wyeliminowania zagrożeń, 5. reagowanie skutecznie i niezwłocznie na powstałe zagrożenia (dotyczy szczególnie wykonania doraźnej dezynsekcji i deratyzacji). Szczegółowe czynności wchodzące w skład wykonania usługi dezynsekcji: - Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dezynsekcję zgodnie z obowiązującymi przepisami przy użyciu materiałów własnych posiadających wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach służby zdrowia. - Wykonawca wybiera metodę i preparat do przeprowadzenia skutecznej dezynsekcji. - Wykonawca ma obowiązek wypisania protokółu po wykonaniu usłwyszczególnieniem jakim preparatem był wykonany zabieg, w jakim czasie (data) i podpis osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego. - Wykonawca wykona dezynsekcję dodatkową nieodpłatnie w przypadku zgłoszenia faktu wystąpienia insektów w miejscach, gdzie przeprowadzono dezynsekcję podstawową. Szczegółowe czynności wchodzące w skład wykonania usługi deratyzacji: - Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić deratyzację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy użyciu materiałów własnych posiadających wymagane atesty i certyfikaty dopuszczającedo stosowania w obiektach służby zdrowia. - Wykładki preparatu muszą znajdować się w oznakowanych i ponumerowanych stacjach deratyzacyjnych które będą monitorowane pod kątem: - prowadzenia kontroli i wymiany pogryzionych wykładek, aż do momentu zaprzestania pobieraniapreparatu przez gryzonie, - wypisywanie protokółu utylizacji martwych gryzoni. - Wykonawca ma obowiązek wypisania protokółu po wykonaniu usługi z wyszczególnieniem jakim preparatem był wykonany zabieg, w jakim czasie (data) i podpis osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego. - Wykonawca wykona deratyzację dodatkową nieodpłatnie w przypadku zgłoszenia faktu występowania gryzoni w miejscach, gdzie przeprowadzono deratyzację podstawową. - Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 którzy: 1.4.1. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie został dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 1.4.2. Wykonawców, w stosunku do których nie została otwarta likwidacja lub których upadłość nie ogłoszono, a także Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 1.4.3. Wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.6. spółki partnerskie, których partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.8. osoby prawne, których urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3. 1.4.11.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4.12. Zagwarantują niezmienność cen przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 1.5 z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1.5.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzania oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art., 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 1.5.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; 1.5.3. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 1.5.4. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi Formularzami Cenowymi. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz środków chemicznych, które będą wykorzystane do niniejszej usługi. 5. Aktualne pozwolenie Ministra Zdrowia i atesty PZH na preparaty używane do dezynsekcji i deratyzacji w Szpitalu. 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 7. Przedstawienie programu monitorowania obecności szkodników (DD) zgodnie z wymogami HCCP. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają świadectwa kwalifikacji oraz uprawnienia do wykonywania ww. usługi. Do wszystkich dokumentów złożonych w językach obcych, należy dołączyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach