Gmina Bestwina ogłasza przetarg
- Adres: 43-512 Bestwina, ul. Krakowska 111
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 215 77 00 , fax. 32 215 77 12
- Data zamieszczenia: 2015-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bestwina
ul. Krakowska 111 111
43-512 Bestwina, woj. śląskie
tel. 32 215 77 00, fax. 32 215 77 12
REGON: 27625814400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bestwina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa ul. Pisarzowickiej w km 0+000 do km 0+060 i od km 0+190 do km 0+530 wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Janowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na odbudowie ul. Pisarzowickiej wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Janowice. Przedmiotowa ulica rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Janowicką oraz kończy się na skrzyżowaniu z ul. Czernichowską. Odbudowa drogi obejmuje dwa odcinki: I odcinek od km 0+000 do km 0+060 i II odcinek od km 0+190 do km 0+530. Zakres prac obejmuje w szczególności: rozbiórkę istniejącego zagospodarowania pasa drogowego, wykonanie warstwy wyrównawczej z tłucznia kamiennego istniejącej podbudowy jezdni, oczyszczenie rowów, wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltobetonowej, wymianę przepustu pod koroną drogi, wykonanie utwardzonych poboczy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3.Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty. Sposób obliczenia ceny oferty został określony przez Zamawiającego w Rozdziale XII SIWZ (Opis sposobu obliczania ceny). 4.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy w okresie trwania realizacji zadania. 5.W czasie prowadzenia robót budowlanych droga będzie oznakowana na czas budowy zgodnie z opracowaną przez wykonawcę do tego celu organizacją ruchu. 6.Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej. 7.Jeżeli Oferent dostrzegłby błędy czy braki w dokumentacji przetargowej, o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 8.Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej - służącej do opisu przedmiotu zamówienia - przykłady materiałów i wyposażenia posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz technologii, które wykonawca może zastosować lub równoważne. 9.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. 10.Do odbioru wykonanych robót Wykonawca winien przedstawić atesty i certyfikaty na wbudowane i użyte materiały. 11.Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty zostanie potwierdzone przez wykonawcę w pkt. 2 FORMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. 12.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania). 13.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia w dniu podpisywania umowy: a)kosztorysu z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź jej rozwiązania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Czechowice - Dziedzice - Bestwina, konto nr 18 8453 0002 0000 1717 2000 0120. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, do oferty należy dołączyć numer konta bankowego, na które Zamawiający dokona zwrotu wadium. 6.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7, zaś do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofert zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 23.04.2015r, do godz. 09:00. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 11.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej DP-S1434 na odcinku 540 m ul. Ks. Karola Śmiecha w Żabnicy.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej 596173S ul. Szkolna w Żabnicy.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa placu parkingowego z kostki betonowej gr. 8 cm przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych 596043S ul. Floriana, 596042S ul. Targowa w Cięcinie.
Dodano: 2016-07-27 - Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn - budowa ul. Scheiblera i Biedermanna (etap 2) wraz z uzbrojeniem terenu.
Dodano: 2016-07-27 - DROGA DO GARAŻY UL. GRANITOWA
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej ul.Majcherczyka wraz z przebudową zjazdów i przebudową sieci: kanalizacji deszczowej, oświetleniowej i elektroenergetycznej w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z parkingami łączącej ulicę Nowowierzbową i ulicę Piłsudskiego.
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej ul. Podzamcze w km 0+000 do 0+950 wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Bestwina - zniszczonej podczas powodzi w 2013 roku
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci uzbrojenia terenu (gazowej i wodociągowej oraz linii energetycznej - napowietrznej) przy ulicy Zielonej w Brennej Centrum
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Tetmajera w Zawierciu wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2016-07-22