Przetargi.pl
Odbudowa ul. Kolonijnej – droga nr 115267D (w km od 1+132 do 1+369) dz. nr 69 obr. 0007 (intensywne opady deszczu maj 2014 r.)

Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
    Kryształowa 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa ul. Kolonijnej – droga nr 115267D (w km od 1+132 do 1+369) dz. nr 69 obr. 0007 (intensywne opady deszczu maj 2014 r.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zamówienia pn.: Odbudowa ul. Kolonijnej – droga nr 115267D (w km od 1+132 do 1+369) dz. nr 69 obr. 0007 (intensywne opady deszczu maj 2014 r.). UWAGA: zakres zamówienia obejmuje odcinek 237,00 m od km 0+215 do km 0+452 zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji projektowej. UWAGA: Formuła zaprojektuj i wybuduj dotyczy wyłącznie opracowania, uzgodnienia, zatwierdzenia przez właściwy organ organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót. Zamawiający nie dołącza programu funkcjonalno-użytkowego ponieważ załącza niezbędne materiały do opracowania, uzgodnienia, zatwierdzenia a następnie wykonania (wdrożenia) organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót, wymienione w punkcie 4.1. niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, Dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlanych wyszczególnionymi w punkcie 4.1. oraz wzorem umowy stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ. 3. Zamówienie na Odbudowę ul. Kolonijnej – droga nr 115267D (w km od 1+132 do 1+369) dz. nr 69 obr. 0007 (intensywne opady deszczu maj 2014 r.) obejmuje odbudowę drogi ul. Kolonijna (obecnie ul. Karkonoska) na długości 237,0 m w km od 1+132 do km 1+369, co odpowiada w części rysunkowej dokumentacji km od 0+215 do 0+452. Droga zlokalizowana jest na działkach gminnych Gminy Piechowice nr 69, 61 i 67 obręb 0007, przy czy obecnie działka 69 ma numer 69/2, a działka 61 zmieniła numer na 61/3. Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa elementów drogi (nawierzchni bitumicznej), poboczy oraz odwodnienia. Przebudowa nawierzchni bitumicznej polega na korytowaniu na średnią gr. 45 cm, wykonaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem gr. 15 cm, wykonaniu warstwy podbudowy gr. 20 cm, wykonaniu nakładki bitumicznej dwuwarstwowej z betonu asfaltowego tj. warstwy wiążącej gr. 6 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4 cm. Zakres robót obejmuje: 3.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 108,0 m, - rozebranie istniejących wpustów deszczowych, studni rewizyjnych wraz z wykonaniem robót ziemnych pod nowe wpusty uliczne – szt.3 i studnie rewizyjne – szt.2, - rozebranie przepustów rurowych o śred. 50 cm - 20,00 m, - rozebranie odwodnienia liniowego - 8,00 m, - oczyszczenie przepustów o śr. 50 cm z namułu - 18,00 m, - roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średnio 5 cm - 980.00 m2. 3.2. Odwodnienie: - wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 3, - wykonanie kanałów z rur PVC 200 mm - 9,00 m, - wykonanie kanałów z rur PVC o śr. 500 mm - 20,00 m, - wykonanie ścieków ulicznych z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na ławie betonowej- 6,00 m, - wykonanie odwodnienia liniowego z polimer betonu o szer. 50 cm w świetle, ruszt żeliwny D- 400 - 5,50m. 3.3. Roboty w zakresie elementów ulic: - krawężniki betonowe najazdowych o wymiarach 15 x 30 cm na podsypce cementowo – piaskowej - 124,10 m, - ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej 20x10x8cm w dwóch rzędach - 90,80 m, - ścieki z prefabrykatów betonowych 50x60 cm o grubości 15 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 124,00m, - krawężniki betonowe wtopione /oporniki/ o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo – piaskowej - 173,10m - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej - 27,10m - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej, obramowanie zjazdów, wejść do nieruchomości - 31,80m 3.4. Podbudowa: - korytowanie pod jezdnię 1003,50 m x 0,45 m, korytowanie pod zjazdy 74,10 m x 0,45m, korytowanie pod pobocza 186,70m x 0,10m, razem 503,60 m3, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem – grubość podbudowy po zagęszczeniu 15 cm – 1111,20 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 1071,60 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm - 1071,60 m2, 3.5. Nawierzchnia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, grysowo – żwirowych, warstwa wiążąca asfaltowa grubość po zagęszcz. 6 cm - 1071,60 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszcz. 4 cm - 1071,60 m2, - wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość 10cm po zagęszcz. - 186,70 m2. 3.6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: - montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70mm - szt. 6, - montaż tablic znaków drogowych o powierzchni do 0,3 m2 - szt. 10, - montaż balustrady U-11a - 2,35m, 3.7. Roboty w zakresie zieleń: - humusowanie z obsianiem trawą przy grub. warstwy humusu 5 cm - 220,00 m2. 4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki, które stanowią uszczegółowienie Opisu Przedmiotu Zamówienia.: 4.1. Załącznik nr 7 – WYKAZ DOKUMEANTACJI PROJEKTOWEJ i SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA i ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH DLA ZAMÓWIENIA PN a) Dokumentacja projektowa do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających na odbudowie ulicy Kolonijnej w Piechowicach – droga 115272D km od 0+917,00 do km 1+369,00 Działka nr 69 zniszczonej w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 r. – opracowany przez Firmę Projektową MAROS Małgorzata Rosińska, ul. Transportowa 21a/8, 58-500 Jelenia Góra, UWAGA: zakres zamówienia obejmuje odcinek 237,00 m od km 0+215 do km 0+452 zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji projektowej. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn. Odbudowa drogi gminnej Nr 115267D ul.Kolonijna w miejscowości Piechowice, opracowane przez Firmę Projektową MAROS Małgorzata Rosińska, ul. Transportowa 21a/8, 58-500 Jelenia Góra, UWAGA: zakres zamówienia obejmuje odcinek 237,00 m od km 0+215 do km 0+452 zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji projektowej. d) uszczegółowiające Opis Przedmiotu Zamówienia, zawarty w Rozdziale II SIWZ – Załącznik nr 1 do Umowy, e) Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 30.05.2016 r. Staroście Jeleniogórskiemu, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, f) Zaświadczenie Starosty Jeleniogórskiego z dnia 07.06.2016 r. że nie wnosi sprzeciwu do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 30.05.2016 r. 4.2. Załącznik nr 6 do SIWZ – wzór umowy. Obowiązki Wykonawcy, które należy ująć w cenie oferty, w tym wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności: a) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie we właściwym organie projektu organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót, a następnie wprowadzanie zatwierdzonej organizacji ruchu tymczasowego przez cały okres prowadzenia robót oraz jej całkowita likwidacja po zakończeniu robót, b) zapewni we własnym zakresie korzystanie z mediów np. energia elektryczna, woda, ścieki wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń i kosztami ich zużycia. Całość kosztów związanych z doprowadzeniem i korzystaniem z ww. mediów wykonawca robót budowlanych uwzględni w cenie oferty, c) koszt zajęcia działek, które są konieczne do zajęcia w celu wykonania robót objętych zamówieniem – jeżeli wystąpi taka potrzeba, d) wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, e) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania po uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca wywiezie i zeskładuje na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Piechowicach, ul. Boczna 15 (ok. 6 km do ternu budowy), f) zapewnienie nadzoru ze strony instytucji branżowych zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, w tym między innymi włączeń, wyłączeń, prób eksploatacyjnych itp. – jeżeli wystąpi taka potrzeba, g) zapewni obsługę geodezyjną, a także Wykonawca jest zobowiązany zapewnić właściwy personel do wykonania zamówienia, w szczególności: - co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ w Rozdziale IV, punkt 1.1, podpunkt 3.2), Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień kierownika budowy oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Zwycięski Wykonawca tj. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł Do ww. dokumentów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, że na dzień podpisania Umowy wobec Wykonawcy nie toczy się lub nie zostało wszczęte postępowanie dotyczące roszczeń finansowych z przedłożonej polisy, a suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 300.000,00 zł, c) udział w corocznych przeglądach gwarancyjnych wyznaczonych przez Zamawiającego oraz przeglądzie końcowym dokonanym przed upływem okresu trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 108, poz. 4, poz. 138, poz.305). 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj : pracownicy fizyczni tj. wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty na budowie w zakresie robót rozbiórkowych, prac ziemnych, robót związanych z odwodnieniem, robót związanych z wykonaniem ław pod krawężniki, wbudowaniem krawężników, obrzeży betonowych, wykonaniem podbudowy, nawierzchni jezdni, wykonaniem organizacji ruchu i zieleni. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 108, poz. 4, poz. 138, poz.305). UWAGA: wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń, świadczących usługi transportowe, geodezyjne, kierownika budowy, kierowników robot tzn. osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, biorących udział w realizacji zamówienia z informacją jednoznacznie wskazującą osobę pracownika, zakres wykonywanych przez niego czynności, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz okres obowiązywania umowy. 5.3 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji listy, o której mowa w punkcie 5.2. i niezwłocznego jej przedłożenia Zamawiającemu. 5.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących na umowę o pracę czynności wskazane w punkcie 5.1. W szczególności Zamawiający jest uprawniony do: a) żądania oświadczeń i dokumentów, w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, kiedy Wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie Podmiotu udostępniającego, z którego musi wynikać:. - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach