Przetargi.pl
Odbudowa (remont) koryta rzeki Grabowej w km 36+530 - 37+270 wraz z remontem jazu i budową przepławki w m. Nowy Żytnik, gm. Malechowo, pow. sławieński, woj. zachodniopomorskie.

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4318102 , fax. 091 4318097
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4318102, fax. 091 4318097
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa (remont) koryta rzeki Grabowej w km 36+530 - 37+270 wraz z remontem jazu i budową przepławki w m. Nowy Żytnik, gm. Malechowo, pow. sławieński, woj. zachodniopomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Będące przedmiotem zamówienia roboty polegają na odcinkowej odbudowie (remoncie) koryta rzeki Grabowej w km 36+530 - 37+270, tj. na długości 740 m, wraz z wykonaniem remontu jazu i budową przepławki w km 37+270. Zadaniem inwestycji jest przywrócenie parametrów po inwestycyjnych rzeki po regulacji przeprowadzonej w latach 70-tych. Wykonanie przy jazie przepławki polepszy warunki migracyjne dla ryb i innych organizmów wodnych, co jest związane z przywróceniem ciągłości biologicznej w korycie rzeki. Projektowane parametry przekroju koryta dla odcinka rzeki objętego zamówieniem: szerokość dna 8 m, nachylenie skarp 1:1 (skarp umocnionych), 1:2 (skarp nieumocnionych), spadek dna 0,35 promila, nachylenie skarp umocnionych opaskami faszynowymi lub faszynadą 1:2. Umocnienia skarp rzeki zaprojektowano na: 1.łukach wklęsłych o promieniach mniejszych od optymalnych, 2.przecięciach ostrych zakoli, 3.formowaniu brzegów, gdzie wymagana jest zasypka koryta w lokalnych miejscach (wyrwach). W wymienionych sytuacjach zaprojektowano następujące rodzaje umocnień: 1.opaską z trzech kiszek faszynowych ? 30 cm: na łukach wklęsłych promieniach mniejszych od 98 m, na przejściach z faszynady do umocnienia skarpy opaską , na ujściach dopływów (i ujęć wody), 2.faszynadą na odcięciach starorzeczy od projektowanego koryta, na zabudowie całkowitej lokalnej wyrwy w brzegu. 3.umocnienia gabionowe - siatkowo- kamienne w obrębie jazu w lokalnych wyrwach. W ramach remontu jazu zamówienie obejmuje: wymianę zasuw istniejących drewnianych na zasuwy z drewna dębowego, zabezpieczenie wszystkich elementów betonowych i żelbetowych środkiem antykorozyjnym stosowanym na elementach zewnętrznych konstrukcji betonowych, zabezpieczenie wszystkich elementów stalowych i drewnianych środkami antykorozyjnymi, oczyszczenie niecki wypadowej z części naniesionych przez wodę, wykonanie poniżej niecki wypadowej nowego materaca faszynowego obciążonego narzutem kamiennym, zabezpieczenie skarp na wysokości niecki wypadowej i materaca faszynowego koszami siatkowo-kamiennymi. Zaprojektowano przepławkę typu platforma w postaci betonowej płyty grubości 0,60 - 0,90 m, długości 30,2 m. Wlot do przepławki od strony wody górnej zaprojektowano na rzędnej 20,10 m npm. Wejście do przepławki od strony wody dolnej na rzędnej 18,90 m npm. Średni spadek podłużny wynosi i = 0,050 co odpowiada nachyleniu 1:20. Parametry projektowanej przepławki: długość przepławki - 30,2 m ilość komór - 6 szt. szerokość komory - 2,55 m długość komory - 4,0 m napełnienie przepławki - 0,6 m przepływ - 0,45 m3/s
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium ustala się w kwocie: 13.000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 (lub 2a i 2b) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, a mianowicie: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. robót budowlanych z zakresu budownictwa wodno- melioracyjnego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto lub równoważnie jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. 6.Udokumentują, że dysponują osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. specjalności wodno- melioracyjnej. 7. Udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 lub 2a i 2b do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku składania oferty przez osoby prowadzące działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - dla nich samych, - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej i spółki jawnej - dla każdego ze wspólników oddzielnie, - w przypadku składania oferty przez spółki partnerskie - dla każdego partnera i członka zarządu, - w przypadku składania oferty przez spółki komandytowe lub komandytowo-akcyjne - dla komplementariusza, - w przypadku składania oferty przez osoby prawne - dla każdego urzędującego członka organu zarządzającego. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe - określone w art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197 poz. 1661 ze zm.) m.in. osoba prawna, jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, spółka kapitałowa, przedsiębiorca niebędący osobą fizyczną. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.Dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (funkcji kierownika budowy i robót w specjalności wodno-melioracyjnej) dla osoby wskazanej przez Wykonawcę jako kierownik budowy oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Wykonawcy składający ofertę wspólną (np. konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są przedłożyć wymagane dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 2, 3, 4 - odrębnie dla każdego podmiotu składającego wspólną ofertę. 10.Wykonawca nie dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach