Przetargi.pl
Odbudowa obiektu mostowego JNI 35000250 w ciągu drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna – Naszacowice w km 11 + 397 w miejscowościach Świdnik, Owieczka wraz z umocnieniem brzegowym.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9
    34600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa obiektu mostowego JNI 35000250 w ciągu drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna – Naszacowice w km 11 + 397 w miejscowościach Świdnik, Owieczka wraz z umocnieniem brzegowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie obiektu mostowego JNI 35000250 w ciągu drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna – Naszacowice w km 11 + 397 w miejscowościach Świdnik, Owieczka wraz z umocnieniem brzegowym, obejmujące swym zakresem w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącego obiektu mostowego, 2) budowę nowego obiektu mostowego, 3) budowę i rozbiórkę tymczasowej drogi objazdowej wraz z mostem objazdowym, 4) wykonanie umocnień brzegowych. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, wzorze umowy - stanowiących załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w tym zapoznania się z zakresem robót mostowych i drogowych wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robot. 3. Zamawiający wymaga aby: 1) roboty budowlane związane z realizacją zamówienia prowadzone były w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszania własności osób trzecich (w przypadku naruszenia własności osób trzecich Wykonawca poniesie koszty z tytułu wyrządzonych szkód), 2) nawierzchnia bitumiczna (warstwa ścieralna) położona była w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) Wykonawca wykonał badania nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badania laboratoryjne pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, przy czym wykonanie badań laboratoryjnych powinno się odbyć w jednostce wskazanej przez zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca, 4) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zabezpieczył i oznakował roboty zgodnie z przekazanym projektem czasowej organizacji ruchu, 5) Wykonawca wykonał dokumentację geodezyjną powykonawczą w skali 1:500. 4. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia do wielkości posiadanego zabezpieczenia finansowego. 5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 60 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 17.2 Lp. 2 SIWZ. Kryterium nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach