Przetargi.pl
Odbudowa korpusu drogi, nawierzchni, pobocza i odwodnienia ul. Zawlisko w Szczyrku

Urząd Miejski w Szczyrku ogłasza przetarg

  • Adres: 43370 Szczyrk, ul. Beskidzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 295 026 , fax. 338 178 763
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczyrku
    ul. Beskidzka 4
    43370 Szczyrk, woj. śląskie
    tel. 338 295 026, fax. 338 178 763
    REGON: 52528600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa korpusu drogi, nawierzchni, pobocza i odwodnienia ul. Zawlisko w Szczyrku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa korpusu drogi, nawierzchni, pobocza i odwodnienia ul. Zwalisko w Szczyrku w km. 0+048 – 0+432 . 2. Roboty drogowe obejmują m.in.: 2.1 W ramach remontu drogi przewiduje się wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości równej istniejącej oraz odtworzenie odwodnienia z korytek betonowych w km 0+048 – 0+114,85. Ukształtowanie wysokościowe jezdni dostosowano do stanu istniejącego uwzględniając dowiązanie do istniejącej zabudowy. Zmiany wysokościowe wynikają z korekty spadków podłużnych i poprzecznych. Podstawowe parametry techniczne: - Klasa drogi D1/2 – odc. od km 0+048,00 do km 0+432,00 - Klasa drogi: D1/2, - Kategoria obciążenia ruchem KR 3, - Prędkość projektowa 30 km/h, - Przekrój: jedno-jezdniowa dwukierunkowa, - Szerokość jezdni: 7,36 - 2,80 m , - Pochylenie poprzeczne jednostronne 2% , - Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, 2.2 Konstrukcja nawierzchni Niweleta drogi ulegnie niewielkiej korekcie ze względu na polepszenie spływu wód opadowych. Niweleta jezdni należy dostosowana do ukształtowania istniejącego terenu oraz rzędnych wjazdów na posesję. Z uwagi na zły stan techniczny wierzchnich warstw konstrukcji drogi przewiduje się do wymiany. Przyjęta grubość nowych warstw konstrukcyjnych : Nawierzchnia jezdni - 4 cm warstwa ścieralna z AC11S, - 5 cm warstwa wiążąca z AC16W, - 7 cm warstwa podbudowy zasadniczej AC22P, - 20 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, - 20 cm podłoże ulepszone z kruszywa naturalnego frakcji 0/63 mm, 2.3 Odwodnienie Wody opadowe z obszaru pasa drogowego należy odprowadzić do istniejących odbiorników. W ramach zadania planuje się wykonanie remontu odwodnienia z korytek betonowych typu mulda o wymiarach 30x10x50 w km 0+048 – 0+114,85. 2.4 Projekt organizacji ruchu na czas robót Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót jest po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 593,08 zł (słownie: cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt trzy złote 08/100 ) . 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.09.2018r. do godz. 10:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ETNO Bank Spółdzielczy konto: 58 8140 0009 0043 8656 2000 0030 z dopiskiem wadium na: „Odbudowa korpusu drogi ul. Zwalisko w Szczyrku” Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaleca się dołączyć do oferty kopię wykonania przelewu. 4.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Dziale Księgowości – kasa Zamawiającego, pokój nr 24 w terminie przed upływem składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp, oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. UWAGA: Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Inne dokumenty, które Wykonawca musi złożyć z ofertą. a) Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; d) Informacja (o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy), że wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wraz z określeniem ich wartości bez kwoty podatku lub informacja, że wybór oferty Wykonawcy nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego takiego obowiązku – wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ. e) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Zaleca się, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z treścią załącznika nr 10 do SIWZ. f) Parafowany i podpisany projekt umowy załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach