Przetargi.pl
Odbudowa kamienicy przy ulicy Kościelnej 2 w Lądku-Zdroju

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa kamienicy przy ulicy Kościelnej 2 w Lądku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa kamienicy przy ulicy Kościelnej 2 w Lądku-Zdroju. 2. Celem projektowanych prac jest odbudowa kamienic po pożarze, podwyższenie standardu technicznego budynków. Granicą terenu opracowania jest działka nr 353/1 obręb Stare Miasto, Lądek Zdrój - zagospodarowanie terenu pozostaje bez zmian - istniejące. Zakres robót remontowych ujętych w opracowaniu zgodnie ze zleceniem Zamawiającego obejmuje : • wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych, • wykonanie nowych stropów, • wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń, • wykonanie nowych otworów drzwiowych i poszerzenie istniejących, • osadzenie nowych nadproży, • wykonanie nowych tynków na wszystkich ścianach, • wykonanie nowej konstrukcji drewnianej dachu, • wykonanie nowego pokrycia dachu, • wykonanie docieplenia dachu wraz z obiciem płytami, • wykonanie szpachlowania i malowanie ścian i sufitów, • wykonanie kotłowni, • wykonanie nowej instalacji c.o. i wod-kan, • wymiana i montaż armatury wod-kan, • wymiana grzejników, • wymiana instalacji elektrycznej, lamp i osprzętu, • wykonanie instalacji odgromowej, • reprofikacja i uzupełnienie sztukaterii ozdobnej i ciągnionej, • wykonanie naprawy i uzupełnień tynków zewnętrznych wraz z kolorystyką, • wykonanie tynku renowacyjnego, • wykonanie nowych łazienek, • wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych blacharskich na elementy z blachy tytanowo - cynkowej, • wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi, • wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, • wykonanie posadzek, 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z: • dokumentacją projektowo - wykonawczą, • specyfikacją warunków technicznych wykonania i odbioru robót, • poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, • „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych tom II Instalacje sanitarne i przemysłowe” • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r „W sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie” z późniejszymi zmianami • dokumentami równoważnymi do wymienionych powyżej 4. Odstępstwa od projektu mogą dotyczyć jedynie dostosowania instalacji do wprowadzonych zmian konstrukcyjno-budowlanych lub zastąpienia zaprojektowanych materiałów przez inne materiały lub elementy o zbliżonej charakterystyce i trwałości. Roboty montażowe należy realizować zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych tom II Instalacje sanitarne i przemysłowe”, Polskimi Normami. 5. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom lub innym dokumentom równoważnym. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów i urządzeń powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wg załączników nr: 2, 3, 4 do SIWZ. 7. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys euro a poniżej progów unijnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Załącznik nr 5a do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach