Przetargi.pl
Odbudowa infrastruktury drogowej w m. Olszanica, Wańkowa

Gmina Olszanica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica, 81
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica
    81 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
    REGON: 37044005700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa infrastruktury drogowej w m. Olszanica, Wańkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - w m. Olszanica nr. drogi 118306 nr ewid. drogi 222 od km 0+000 do 0+420 Zakres robót: - podbudowa z tłucznia gr 15 cm po uwałowaniu na pow. 1358 m2, - zaklinowanie masą bitumiczną gr 2 cm na pow 1358 m2, - warstwa wiążąca z asfaltobetonu gr 5 c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców. W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający łącznie niżej wymienione warunki: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II. Dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, czytelnie, bez poprawek i skreśleń. Dla ułatwienia ich przygotowania Zamawiający przygotował wzory załączników. Można z nich korzystać wprost poprzez wypełnienie i podpisanie, ale można również stosować dokumenty własne pod warunkiem, że ich zawartość treściowa nie będzie mniejsza, niż zawarta we wzorach dokumentów. Wszystkie dokumenty wymagające podpisania wymagają podpisów osób upoważnionych do składania oświadczeń woli.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. Wymagane załączniki do oferty 2. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 1 Przedmiar robót należy opracować ze szczególną starannością, gdyż w przypadku stwierdzenia omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy Prawo zam. pub., lub błędów w obliczeniu ceny Zamawiający jest zobowiązany do odrzucenia oferty. 3. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 2 (do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączono wzór oświadczenia.) 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych Załącznik nr 3 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (W zestawieniu należy ująć wyłącznie prace o zakresie zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia) 5. Propozycje zlecenia robót Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać samodzielnie. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów z podwykonawcami. 4. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. (Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.) III. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać dodatkowo następujące wymagania: a) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; c) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum;. IV. Przy ocenie spełnienia warunków udziału wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach