Przetargi.pl
Odbudowa infrastruktury drogowej w m. Olszanica, Orelec, Uherce Mineralne, Paszowa, Stefkowa

Gmina Olszanica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica, 81
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica
    81 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
    REGON: 37044005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa infrastruktury drogowej w m. Olszanica, Orelec, Uherce Mineralne, Paszowa, Stefkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa dróg gminnych w m.Olszanica na pow. 590 m2, w m. Orelec na pow. 1140 m2, Uherce Mineralne na pow. 1775 m2,Stefkowa na pow. 1205 m2, Paszowa na pow. 1650 m2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający łącznie niżej wymienione warunki: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1. Oferta. Wymagane załączniki do oferty 2. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 1 Przedmiar robót należy opracować ze szczególną starannością, gdyż w przypadku stwierdzenia omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy Prawo zam. pub., lub błędów w obliczeniu ceny Zamawiający jest zobowiązany do odrzucenia oferty. 3. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 2 (do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączono wzór oświadczenia.) 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych Załącznik nr 3 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (W zestawieniu należy ująć wyłącznie prace o zakresie zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia). 5. Propozycje zlecenia robót Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać samodzielnie. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów z podwykonawcami. 6.Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. (Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszanica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach