Przetargi.pl
ODBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY I POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU W M. SOCHY

Gmina Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, Wyzwolenia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 14 60 , fax. 23 654 10 14
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowo-Osada
    Wyzwolenia 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 654 14 60, fax. 23 654 10 14
    REGON: 130378120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/ilowo-osada/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY I POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU W M. SOCHY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: Odbudowy i modernizacji pomieszczeń świetlicy i pomieszczeń mieszkalnych w istniejącym budynku znajdującym się w miejscowości Sochy działka nr 106 Zakres robót: a) wykonanie pokrycia dachowego W zakresie szczegółowym roboty obejmować będą wykonanie przedmiotowego zadania w oparciu o dokumentację techniczną: Odbudowy i modernizacji pomieszczeń świetlicy i pomieszczeń mieszkalnych w istniejącym budynku stanowiącą załączniki nr 1, 2, 2a, 3,3a, 3b do SIWZ. Zamawiający informuje, że obecnie zniszczone w wyniku działania pożaru pokrycie dachowe zabezpieczone jest blachą trapezową. Blachę trapezową należy przekazać Zamawiającemu – miejsce przekazania, dostarczenia Iłowo – Osada ul. Krzywa. Zamawiający informuje, że w pokryciu dachowym nie wymagane jest wykonanie okien dachowych. b) pomieszczenie świetlicy wiejskiej Zamawiający wymaga demontażu istniejących warstw podłogowych w zakresie umożliwiającym wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych. Obecnie cała powierzchnia podłóg wykonana jest z gresu. Wymagane jest ułożenie nowej podłogi z gressu wraz z cokolikami. Wymagane jest również rozebranie istniejącego zalanego sufitu z płyty g-k i wykonanie nowego zgodnie z dokumentacją techniczną. Należy wykonać demontaż i montaż istniejących lamp oświetlenia pomieszczenia świetlicy. Pomieszczenia świetlicy należy wyposażyć w sedes, umywalkę wyposażenie pom. gosp. zlewozmywak wraz z szafką, oraz w kuchnię gazową. c) mieszkanie nr 1 Zamawiający informuje, że podłogi mieszkania wykonane są z deski podłogowej. Zamawiający wymaga jej rozbiórki i wykonania warstw podłogowych w zakresie: rozebranie podłogi drewnianej (deski, legary listwy przypodłogowe). Wykonanie posadzki: ułożenie styropianu gr. 14 cm EPS-100, wykonanie posadzki betonowej gr. 5cm, wtopienie w posadzkę betonową siatki zbrojeniowej o oczkach 15x15cm, ułożenie paneli podłogowych AC4 wraz z elementami uzupełniającymi. Łazienka posadzka betonowa, ściany lamperia – wymagany demontaż istniejących elementów wykonanie niezbędnych przeróbek instalacji, przygotowanie podłoży ułożenie gresu o wymiarze 30x30 oraz wyłożenie ścian do wys. 2m płytkami, pozostałe elementy malowanie farbami zmywalnymi. Pomieszczenie kuchni - wymagany demontaż płytek ściennych. Ściana wydzielająca pokoje o gr. 6cm jest ścianą drewnianą. Wymagane obustronne wyłożenie jej płytami gipsowymi, gipsowanie oraz malowanie wszystkich pomieszczeń farbami zmywalnymi. d) poddasze Zamawiający nie przewiduje remontu umiejscowionych na poddaszu mieszkań wskazanych na dokumentacji projektowej. Wymagane jest dokonanie wszelkich robót rozbiórkowych ścian, sufitów elementów wydzielających pomieszczenia poddasza, które uległy nadpaleniu, zbicie wszystkich tynków wewnętrznych. Należy wykonując roboty zlokalizowane na parterze dokonać wyprowadzenia wszelkich instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania mieszkań na poddaszu, które wykonywane będą w drugim etapie Zamawiający wymaga wykonania warstw wskazanych dokumentacją projektową w zakresie stropu z wyłączeniem terakoty. Zamawiający wymaga dokonania niezbędnych napraw oraz malowania schodów i klatki schodowej. Obecny stan przedmiotowego elementu wskazuje dokumentacja. Wymagane jest wykonanie zamykanej zabudowy komunikacji na poddaszu uniemożliwiającej niepożądanym osobom poruszanie się po tej części obiektu. – brak elementu w dokumentacji e) stolarka okienna Zamawiający informuje, że wymianie okien podlegają wyłącznie wszystkie okna usytuowane na poddaszu oraz okno łazienki – mieszkanie parteru, (okno na parterze usytuowane obok zewnętrznych drzwi wejściowych prowadzących na poddasze). f) stolarka drzwiowa Zamawiający wymaga wymiany starych drzwi drewnianych (demontaż drzwi wraz z ościeżnicą,) na drzwi wewnętrzne typowe pełne (drzwi wypełnione płytą wiórową otworową) z ościeżnicą stałą, opaską maskującą, wkładką i klamką z szyldem, kolor dąb, ościeżnica stała z MDF, opaska maskująca, uzupełnienie progu. g) drzwi zewnętrzne Czyszczenie farby olejnej, malowanie, uzupełnienie o zamek. h) przyłącze energetyczne Wymagany demontaż napowietrznego przyłącza elektrycznego z budynku mieszkalnego do budynku gospodarczego oraz montaż nowego. i) tynki wewnętrzne Zamawiający wymaga zbicia starych i wykonania nowych wszystkich tynków mieszkania parteru i klatki schodowej do zamykanej zabudowy. Pomieszczenia świetlicy posiadają tynki w stanie dobrym nie wymagającym robót w tym zakresie. Poddasze wyłącznie zbicie tynków. j) malowanie Wszystkie pomieszczenia farba zmywalna. Wymagane roboty przygotowawcze, gruntowanie, gipsowanie, malowanie. k) wykończenie sanitariatów – terakota, glazura do 2m. 1. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa, tj. a) Załącznik nr 1 SIWZ: Projekt budowlany b) Załącznik nr 2, nr 2a SIWZ: decyzja o pozwoleniu na budowę, postanowienie konserwator, c) Załącznik nr 3, nr 3a, nr 3b SIWZ: STWiOR Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia, opracowania wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych m.in. protokołów z badania instalacji elektrycznych, sanitarnych, oraz kominowych. Wymagane jest oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu na okres prowadzenia robót. Za bezpieczeństwo prowadzonych robót odpowiadać będzie Wykonawca przez cały okres realizacji robót budowlanych. Uwaga: Zamawiający wymaga aby w ofercie zostało ujęte wywiezie materiałów rozbiórkowych oraz wszelkich nieczystości znajdujących się na terenie robót. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, który stanowi formę pomocniczą i poglądową do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego : 27 8225 1019 2002 0020 0019 0004 z dopiskiem: wadium na zadanie nr RI.271.2.2018.PN. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Zamawiający żąda dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę metodą uproszczoną. Kosztorys ma charakter pomocniczy i służył będzie Zamawiającemu do celów informacyjnych, poglądowych oraz rozliczeniowych. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach