Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków przy ul. Prasłowiańskiej 9 we Wronkach

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 540 163 , fax. 67 254 56 50
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach
    ul. Ratuszowa 3
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 540 163, fax. 67 254 56 50
    REGON: 57052427900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków przy ul. Prasłowiańskiej 9 we Wronkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków przy ul. Prasłowiańskiej 9 we Wronkach” - na warunkach określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) i w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 257). Szacowana wielkość odbioru ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu – 19 08 05) z oczyszczalni ścieków przy ul. Prasłowiańskiej 9 we Wronkach, objęta wskazaną usługą, wyniesie 2000 Mg ± 25% osadu o zawartości suchej masy ok. 15-20 %. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100). 1.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych. 1.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - „Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw wymaganych przez specyfikację przetargową lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 13.9 ppkt.3 SIWZ, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej lub, że: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”; Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci gwarancji musi wyraźnie wskazywać, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. we Wronkach 35 1240 3754 1111 0000 4372 7591. Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium przetarg nr ref. 02/ŚR/2020. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Komunalnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością we Wronkach poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty. 1.5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym, do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 1.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.7. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: a) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) wystąpi zdarzanie określone art. 46 ust. 4a Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: - w zakresie transportu odpadów - posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) w tabeli dotyczącej transportu odpadów, na kod odpadów 19 08 05; - w zakresie przetwarzania odpadów - posiada zezwolenie, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) oraz przedstawi wniosek (bez załączników do tegoż wniosku) wynikający z wymogów art. 10 oraz art. 14 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 1592 ze zm.) i potwierdzenie wpływu tego wniosku do właściwego organu do dnia 05.03.2020 r. (jeżeli dotyczy, tzn. aktualne zezwolenie nie jest wydane na podstawie obowiązujących w dniu dzisiejszym przepisów prawa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach