Przetargi.pl
Modernizacja stawu napowietrzającego na oczyszczalni ścieków „Lemna” w m. Ługi gm. Powidz poprzez wydobycie, odwodnienie komunalnych osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków wraz z wywozem oraz odzyskiem lub unieszkodliwieniem

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu ogłasza przetarg

  • Adres: 62430 Powidz, ul. 29 Grudnia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2776272, 2776273 , fax. 0-63 2776272
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu
    ul. 29 Grudnia 24
    62430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2776272, 2776273, fax. 0-63 2776272
    REGON: 31019858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stawu napowietrzającego na oczyszczalni ścieków „Lemna” w m. Ługi gm. Powidz poprzez wydobycie, odwodnienie komunalnych osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków wraz z wywozem oraz odzyskiem lub unieszkodliwieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na modernizacji stawu napowietrzającego na oczyszczalni ścieków „Lemna” w m. Ługi gm. Powidz poprzez: a) wydobycie, odwodnienie komunalnych osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków b) wywóz oraz odzysk lub unieszkodliwienie w ilości około 3260 m3 uwodnionego osadu, z wywozem poza teren gminy Powidz oraz odzyskiem lub unieszkodliwianiem odwodnionych osadów (w ilości 652 Mg), lub magazynowaniem odpadów. Zamawiający oświadcza, że jest w toku prowadzenia postepowania na uzyskanie pozwolenia na magazynowanie osadu. W przypadku uzyskania decyzji na magazynowanie realizacja przedmiotu zamówienia obejmować będzie tylko zakres o którym mowa w punkcie 1a). Termin realizacji usługi w okresie od września 2018r. do 30 listopada 2018r. Osad o szacunkowej zawartości SM równej lub powyżej 20%. Wykonawca winien zapewnić sprzęt do pomiaru SM. Zamawiający zastrzega prawo wyrywkowej kontroli SM przy zastosowaniu sprzętu o którym mowa w zdaniu poprzednim. Wykonawca winien przedstawić dokumenty (np. kwity wagowe) potwierdzające faktyczną ilość odwodnionego osadu przygotowanego do wywiezienia poza teren gminy Powidz. Ilość odwodnionego osadu do wywiezienia wynosi 652 Mg. Charakterystyka stawu napowietrzanego: powierzchnia stawu – 0,7 ha, pojemność stawu – 16999,50 m3 , głębokość eksploatacyjna – 3,00 m. 2. Zadanie musi być zrealizowane w oparciu o ustawę; a/. z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.z 2018r, poz. 992 z późn.zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, b/.z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.z 2017r, poz.519 z późn.zm.). 3. Wykonawca przedstawi informację o planowanym sposobie i miejscu odzysku lub unieszkodliwiania odwodnionych osadów (ustabilizowane komunalnej osady ściekowe, kod odpadu 19.08.05) ze szczególnym uwzględnieniem okresu zimowego (jeżeli będzie miało miejsce). 4. Zamawiający nie dopuszcza odzysku komunalnych osadów ściekowych na cele określone w art.96 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach. 5. Wykonawca wraz z odwodnieniem przeprowadzi również higienizację osadów, jeżeli jest to konieczne dla planowanego odzysku i unieszkodliwiania. 6. Koszty badań komunalnych osadów ściekowych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U.z 2015r, poz.257) obciążają Zamawiającego, natomiast powtórne badania tego samego osadu (nieskuteczna higienizacja) w oparciu o wyżej wymienione przepisy oraz wszelkie inne badania niezbędne do innej metody odzysku lub unieszkodliwiania niż opisanej w art. 96 ust.1 ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę. 7. Ważenie osadów wywożonych z oczyszczalni ścieków w m. Ługi będzie odbywać się staraniem i kosztem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy ważeniu osadów ściekowych. Zamawiający posiada wagę na terenie oczyszczalni ścieków. 8. Łączna maksymalna moc urządzeń na instalacji celem realizacji przedmiotu umowy na oczyszczalni „Lemna” nie może być większa niż 36 kW. 9. Wywóz, odzysk lub unieszkodliwianie odwodnionych osadów musi odbyć się poza terenem Gminy Powidz. 10. Koszty mediów pokrywa Zamawiający. 11. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę wykonujących bezpośrednio usługi przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży; - aktualną decyzję w zakresie transportu odpadów ( z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kod odpadu 19.08.05), - aktualną decyzję w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ( z wyszczególnieniem ustabilizowanych osadów ściekowych , kod odpadku 19.08.05). Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i przedłożone dokumenty: – aktualną decyzję w zakresie transportu odpadów ( z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kod odpadu 19.08.05), - aktualną decyzję w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ( z wyszczególnieniem ustabilizowanych osadów ściekowych , kod odpadu 19.08.05).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale X ust. 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) ust. 5 pkt 2 lit. A-c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o którym mowa w ust. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach