Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2020-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
REGON: 000529686 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zdeponowanych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) w Sędziszowie Małopolskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje odbiór i transport do instalacji trudniących się odzyskiem i unieszkodliwianiem, wraz z zagospodarowaniem selektywnych odpadów komunalnych z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) w Sędziszowie Małopolskim. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na VI Części: 1) Część I - „Odbiór, transport i zagospodarowanie mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, drewna, papieru i tektury oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego”. Część I zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, drewna, papieru i tektury oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Odpady wielkogabarytowe magazynowane są wewnątrz budynku oraz na zewnątrz. Papier i tektura, a także sprzęt elektryczny i elektroniczny magazynowany jest pod zadaszeniem. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części I– 50 Mg 2) Część II – „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.” Część II zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych odpadów niebezpiecznych, w tym m.in.: leków i chemikalii, odpadów niekwalifikujących się do opadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igieł i strzykawek), rozpuszczalników i farb, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów zawierających rtęć (lampy fluorescencyjne, termometry) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. W przypadku odbierania przeterminowanych leków, igieł i strzykawek należy zastosować pojemniki dedykowane do tego rodzaju odpadów. Odpady te magazynowane są w zadaszonym pomieszczeniu budynku. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części II – 50 Mg 3) Część III – „Odbiór, transport i zagospodarowanie tworzyw sztucznych, szkła, metalu i opakowań wielomateriałowych.” Część III zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych tworzyw sztucznych, szkła, metalu i opakowań wielomateriałowych do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Wymienione odpady magazynowane są w pojemnikach lub luzem w wydzielonym i zadaszonym pomieszczeniu budynku, a także na zewnątrz. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części III – 4,30 Mg 4) Część IV - „Odbiór, transport i zagospodarowanie bioodpadów”. Część IV zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych bioodpadów do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części IV – 6 Mg 5) Część V „Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów budowlanych”. Część V zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zmieszanych odpadów budowlanych i rozbiórkowych (odpady betonu oraz gruz betonowy, gruz ceglany, materiały zawierające gips z rozbiórek i remontów, ceramika, armatura) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części V – 0,625 Mg 6) Część VI – „Odbiór, transport i zagospodarowanie opon”. Część VI zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zużytych opon samochodów osobowych, opon motocyklowych i motorowerowych, a także opon rowerowych, przyjmowanych do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Opony dostarczane od mieszkańców deponowane są luzem na placu obok budynku GPSZOK. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części V – 8,85 Mg 3. Ze względu na ograniczoną powierzchnię działki oraz obiektu GPSZOK-u i w związku z tym utrudnieniami związanymi z manewrowaniem pojazdami odbierającymi odpady, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie GPSZOK-u w celu ustalenia niezbędnej ilości pojemników oraz sposobu gromadzenia odpadów umożliwiających ich sprawny odbiór. Zamawiający dysponuje kontenerami o poj. 1100 l. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 8 lipca 2020 r. godz. 10.00 na terenie GPSZOK-u, ul. Fabryczna w Sędziszowie Małopolskim. UWAGA: 4. Odpady zgromadzone dotychczas na GPSZOK-u zostaną załadowane do przez pracowników Zamawiającego w celu ich odebrania i zagospodarowania przez Wykonawcę do pojemników dostarczonych przez Zamawiającego lub dostarczonych przez Wykonawcę po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (bez doliczania dodatkowego kosztu ich udostępnienia). 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ważenia pojazdów przed i po odbiorze odpadów na terenie miasta Sędziszów Małopolski. 6. PRAWO OPCJI 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego opisany został w ust. 2 w odniesieniu do każdej części zamówienia. Podane w nim ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w Ofercie. W sytuacji, gdy ilość odpadów przewidziana do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczająca, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 30 % ilości odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w każdej części zamówienia (zamówienie objęte prawem opcji). 2) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w czasie trwania umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie opcji przez Zamawiającego skutkuje po stronie Wykonawcy obowiązkiem jej wykonania. 3) W przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia, o którym mowa w ust. 2 aż do wyczerpania maksymalnego zakresu dla danej części zamówienia wynikającego z prawa opcji. 4) Zamawiający zastrzega, że zamówienie wynikające z prawa opcji realizowane będzie na warunkach zamówienia podstawowego (zgodnie z SIWZ, Ofertą Wykonawcy i niniejszą umową). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w Ofercie Wykonawcy. 5) W celu uruchomienia opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, w formie pisemnej, oświadczenie, w którym wyrazi wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi zakres realizacji usługi (ilość odpadów koniecznych do zagospodarowania). Termin złożenia oświadczenia wyznaczony został nie później niż 14 dni przed terminem realizacji usługi objętej prawem opcji. 6) Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 22 ust 1b Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) uprawnienia w zakresie transportu odpadów – dokument (np. zaświadczenie) potwierdzający uzyskanie wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego), b) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - dokument (np. zaświadczenie) potwierdzający, że Wykonawca uzyskał wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego) UWAGA! Dotyczy Części I. c) umowy z instalacjami trudniącymi się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów selektywnie zebranych w GPSZOK-u lub obowiązujące zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. dla oferty równoważnej: oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji; wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 w drugim półroczu 2024 roku
Dodano: 2024-05-27 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 03
Dodano: 2023-12-21 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki
Dodano: 2023-11-22 - Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-02-01 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Miasta i Gminy Dubiecko
Dodano: 2022-12-08 - świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
Dodano: 2022-11-30 - Transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-25 - „Przyjęcie do zagospodarowania odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Kolbuszowa”: Zadanie nr 1: Opakowania z papieru i tektury Zadanie nr 2: Opakowania z tworzyw sztucznych Zadanie nr 3: Zmieszane odpady opakowaniowe Zadanie nr 4: Opakowania ze szkła Zadanie nr 5: Zużyte opony Zadanie nr 6: Papier i tektura Zadanie nr 7: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji Zadanie nr 8: Tworzywa sztuczne Zadanie nr 9: Odpady ulegające biodegradacji Zadanie nr 10: Odpady wielkogabarytowe
Dodano: 2021-01-22 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 i 20 02 03
Dodano: 2021-01-22 - Transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w 2021 roku.
Dodano: 2020-12-17