Przetargi.pl
Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych

Zakłady Sanitarne w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-531 Kraków, ul. Śniadeckich 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 421 18 77 , fax. 012 421 24 55
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakłady Sanitarne w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Śniadeckich 12 12
    31-531 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 421 18 77, fax. 012 421 24 55
    REGON: 12065405900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa polegająca na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu przez Wykonawcę odpadów o kodach: 19 01 06, 19 01 07, 19 01 11 i 19 01 15, które powstają w procesie termicznego przekształcania odpadów medycznych. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsca ich wytwarzania tj. ze Spalarni odpadów niebezpiecznych, zlokalizowanej w Krakowie przy Ul. Dymarek 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Spełnienie wymogów podanych w ust 1 niniejszego rozdziału należy potwierdzić poprzez przedłożenie stosownych oświadczeń według załącznika nr 3 i załącznika nr 4 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale X niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Stosowne dokumenty (zezwolenia, decyzje) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (transport, unieszkodliwianie lub odzysk odpadów o kodach: 19 01 06, 19 01 07, 19 01 11 i 19 01 15). 7. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 8. Wypełniony, podpisany i opieczętowany FORMULARZ OFERTOWY (zał. nr 1 do SIWZ). 9. Wypełniony, podpisany i opieczętowany FORMULARZ CENOWY (zał. nr 2 do SIWZ). 10. Oświadczenie Wykonawcy - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ). 11. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). 12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usług o łącznej wartości co najmniej 200 000.00 zł, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje (zał. nr 5 do SIWZ). 13. Zatwierdzony i parafowany Szczegółowy opis procedury odbioru i transportu odpadów (zał. nr 6 do SIWZ). 14. Zatwierdzony i parafowany wzór umowy (zał. nr 7 do SIWZ). 15. W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 16. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 17. W przypadku złożenia oferty wspólnie (Konsorcjum) wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa w Rozdz. X pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11 niniejszej SIWZ przez każdego partnera odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zakladysanitarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach