Przetargi.pl
odbiór odpadów zmieszanych i z selektywnej zbiórki z miejsc ich rozstawienia z nieruchomości Siedleckiego TBS Sp. z o.o. położonych na terenie miasta Siedlce.

Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 6449562 , fax. 0-25 6330077
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Starowiejska 60 60
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 6449562, fax. 0-25 6330077
    REGON: 71047553500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stbs.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odbiór odpadów zmieszanych i z selektywnej zbiórki z miejsc ich rozstawienia z nieruchomości Siedleckiego TBS Sp. z o.o. położonych na terenie miasta Siedlce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:1. odbiór odpadów zmieszanych w ilości 132,24 m3 / miesiąc 2. odbiór odpadów z selektywnej zbiórki w ilości 59,4 m3 / miesiąc ze specjalistycznych pojemników dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę, ustawionych we wskazanych miejscach przez Zamawiającego z nieruchomości Siedleckiego TBS Sp. z o.o. położonych na terenie miasta Siedlce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: a - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności mającej na celu wykonanie zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez Wykonawców. a- Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu ofertowym oraz dokumentu określonego w punkcie VI.1 (Dokument nr 1 i 5) określi czy wykonawca wypełni wymogi punktu V.1.a, b-Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w punkcie VI.1 (Dokument nr 4) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu V.1.b, c- Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w punkcie VI.1 (Dokument nr 2 i 3) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu V.1.c, d/ Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym oraz określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu V.1.d.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu mają obowiązek dołączyć do Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: Dokument nr 1 - Oryginał lub poświadczona kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej lub wykonawcy składają ofertę wspólną, wykonawcy dodatkowo wskazują (wraz ze wskazaniem danych teleadresowych do pełnomocnika) pełnomocnika konsorcjum przedstawiając stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich oferentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument nr 2 - Oryginał lub poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzająca odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument nr 3 - Oryginał lub poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument nr 4 - Wykaz należycie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze bądź usługom (Usługa odbioru odpadów zmieszanych i z selektywnej zbiórki.) będących przedmiotem zamówienia (co najmniej 1 szt.) na które wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie z podaniem: - wartości, - rodzaju wykonywanej usługi, - daty wykonania / czas wykonywania, - zleceniodawców. Dokument nr 5 - Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, udzielone w drodze decyzji przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług (art.7 ust.1 pkt.1 w zw. z ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. 2005.Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to dostarczone przez niego dokumenty mogą mieć także inną formę przewidzianą ustawą Prawo Zamówień Publicznych i przepisami wykonawczymi do ustawy. Brak JAKIEGOKOLWIEK WYMAGANEGO przez SIWZ Dokumentu, Jego części LUB ICH niezgodność z SIWZ i USTAWĄ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH spowoduje odrzucenie oferty WYKONAWCY z zastrzeżeniem przypadków określonych w UstawiE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.siedlce.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach