Przetargi.pl
Usługi związane z konserwacją bram wjazdowych, garażowych, bramki obrotowej i szlabanów

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6840328 , fax. 022 8250803
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6840328, fax. 022 8250803
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.finmon.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z konserwacją bram wjazdowych, garażowych, bramki obrotowej i szlabanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i utrzymanie w ciągłym ruchu bram wjazdowych, garażowych, bramki obrotowej i szlabanów wjazdowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez WAK-4, WAK-7, WAK-11,WAK-16 i WAK Sochaczew
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 400,00 zł. (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. przez oferowane usługi spełnią wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: - wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień do wykonania konserwacji bram wjazdowych, bramek obrotowych oraz bram przesuwanych i garażowych. - wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie lub pozostających w toku wykonywania, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu winno jednoznacznie wynikać, iż wykonawca wykonał min 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie usługi konserwacji bram oraz bram garażowych . 3. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wykonane/są wykonywane rzetelnie. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 Prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach