Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Jankowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 329 540 , fax. 324 329 550
- Data zamieszczenia: 2018-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne
Jankowicka 41b
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 324 329 540, fax. 324 329 550
REGON: 27150554300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rsk.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów Zadanie nr 1 – Odbiór odpadów niebezpiecznych z separatora wraz z czyszczeniem. Zadanie nr 2 – Odbiór odpadów z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych. Zadanie nr 3 – Odbiór odpadów: sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrań ochronnych zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) – kod odpa-du. 15 02 02*. Zadanie nr 4 – Odbiór filtrów olejowych – kod odpadu 16 01 07*. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania. Zadanie nr 1 – Odbiór odpadów niebezpiecznych z separatora wraz z czyszczeniem. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów niebezpiecznych z czyszczenia separatora, znajdującego się na terenie bazy RSK przy ul. Jankowickiej 41B w Rybniku, w ilości: zaolejona woda – kod 13 05 07 w ilości 45 ton na trzy lata, szlamy – kod 13 05 02 w ilości 120 ton na trzy lata. Zadanie nr 2 – Odbiór odpadów z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych znajdującego się na terenie bazy RSK przy ul. Jankowickiej 41 B : Rozpuszczalniki – kod 20 01 13* w ilości 0,200 ton na trzy lata, Środki Ochrony Roślin – kod 20 01 19* w ilości 0,700 ton na trzy lata, Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć – kod 20 01 21* w ilości 0,600 ton na trzy lata, Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 – kod 20 01 26* w ilości 5,500 ton na trzy lata, Farby, tusze, lepiszcza i żywice zawierające subst. niebezpieczne – kod 20 01 27* w ilości 12,000 ton na trzy lata, Farby, tusze, kleje, żywice nie zawierające substancji niebezpiecznych – kod 20 01 28 w ilości 12.000 ton na trzy lata, Leki (wyłączając leki cytostatyczne, cytotoksyczne) – kod 20 01 32 w ilości 10,000 ton na trzy lata, Tonery, kartridże – kod odpadu 16 02 16 w ilości 0,800 t na trzy lata. Zadanie nr 3 – Odbiór odpadów: sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrań ochronnych zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) – kod odpadu. 15 02 02* - w ilości 4 ton na trzy lata. Zadanie nr 4 – Odbiór filtrów olejowych – kod odpadu 16 01 07* - w ilości 1,5 tony na trzy lata. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na syronie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Dla zadania nr 1 - posiadanie aktualnych decyzji w zakresie transportu odpadów, serwisowania, czyszczenia separatorów i zbiorników, zezwalającymi na świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Dla zadań 2, 3 i 4 - posiadanie aktualnej decyzji dotyczącej gospodarowaniem odpadami w zakresie transportu odpadu będącego przedmiotem zamówienia (w zależności od zadania/zadań na które składana jest oferta), zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie III.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy („Zbiorcze zestawienie ofert”). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych ze Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2024-06-10 - Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06* i 18 01 09 Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2024-05-20 - Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-05-18 - Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-15 - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z miejsca do tego nieprzeznaczonego”.
Dodano: 2023-08-25 - Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-07-14 - Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, wytwarzanych SPW Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Oddziałach zamiejscowych w Kochcicach
Dodano: 2022-08-22 - Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych covidowych i innych
Dodano: 2021-05-20 - ,,Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg będących w administracji GDDKiA O/Katowice Rejon w Zawierciu’’
Dodano: 2021-03-01 - Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 03* i 18 01 04.
Dodano: 2021-02-02