Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Wróblew

Gmina Wróblew ogłasza przetarg

  • Adres: 98-285 Wróblew, Wróblew
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 286 612, , fax. 438 213 415
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wróblew
    Wróblew 15
    98-285 Wróblew, woj. łódzkie
    tel. 438 286 612, , fax. 438 213 415
    REGON: 73093456500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Wróblew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór wszystkich odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, nieruchomościach na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne oraz nieruchomościach na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez cześć roku położonych w granicach administracyjnych Gminy Wróblew. 2) Powierzchnia gminy wynosi 113,23 km2. 3) Liczba osób określonych w deklaracji na odbiór odpadów komunalnych wynosi: 5 466 (stan na dzień 27.03.2019r.) 4) Charakterystyka Gminy ze względu na zabudowę: a) ilość budynków mieszkalnych w zabudowie jednorodzinnej – 1575 b) ilość budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej – 30  w tym 155 lokali mieszkalnych c) wykaz sołectw z liczbą mieszkańców (załącznik nr 2 do SIWZ) d) wykaz cmentarzy (załącznik nr 3) 5) Długości dróg w Gminie Wróblew wynosi 183,8 km, w tym: a) drogi krajowe 12,1 km b) drogi powiatowe 56,2 km c) drogi gminne 24,2 km d) drogi wewnętrzne 91,3 km 6) Średnia odległość do Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych znajdującej się w Sieradzu przy ul. Dzigorzewskiej 4, będącej integralną częścią Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” mieszczącego się w miejscowości Orli Staw 2, 62-834 Ceków, który jest Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych, wynosi 13,3 km. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SOPZ – załącznik nr 1 do SIWZ m.in. zapewnienie właścicielom nieruchomości pojemników i worków na odpady komunalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W celu wykazania spełnienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca winien wykazać się posiadaniem: a) wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2016r., poz.250 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) o odpadach, obejmującego, co najmniej, rodzaje i kody odpadów komunalnych, b) aktualne, własne uprawnienia, zezwolenia na transport odpadów komunalnych, o których mowa w części II SOPZ. Własne uprawnienia i zezwolenia winny być wydane na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących w szczególności ustawy o odpadach i utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierać, co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, celem wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów w zakresie określonym w pkt 6 ppkt 5 SIWZ dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2016r., poz.250 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) o odpadach, obejmującego, co najmniej, rodzaje i kody odpadów komunalnych, 5) aktualne, własne uprawnienia, zezwolenia na transport odpadów komunalnych, o których mowa w części II SOPZ. Własne uprawnienia i zezwolenia winny być wydane na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących w szczególności ustawy o odpadach i utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierać, co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, 6) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego 7) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik Nr 8) 8) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik Nr 9) 9) Inne oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 10, b) dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę c) kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium d) inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ. 10) Dokumenty są składane w formie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach