Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Konopnica.

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21030 Motycz, Kozubszczyzna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 031 081 , fax. 815 031 082
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna
    21030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 815 031 081, fax. 815 031 082
    REGON: 43101967800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Konopnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych (frakcja „sucha” i frakcja „mokra” zebranych z zamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Konopnica i dostarczenie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego. 1) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: a) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość– 2700,0Mg ). b) Odpady zbierane selektywnie jako tzw. „frakcja sucha” tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.) metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (szacunkowa ilość- 830,0 Mg) oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (szacunkowa ilość- 135,0 Mg ). c) popiół z palenisk domowych (szacunkowa ilość- 90,0 Mg), d) odpady wielkogabarytowe w tym opony samochodowe i do wys. nieprzekraczającej 1,5m oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (szacunkowa ilość – 186,0 Mg, w tym opony 40,0 Mg). 2) Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne oraz popiół paleniskowy. Zabrania się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji odpadów. Zamawiający dopuszcza zbieranie szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła dodatkowym samochodem (bez zgniotu). Odbiór frakcji tzw. „mokrej” i „suchej” winien odbywać się równocześnie dwoma samochodami (kompleksowo). Wykonawca zapewni mniejszy samochód dostosowany do odbioru odpadów z miejsc trudno dostępnych lub wskazanych przez Zamawiającego. 3) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne zmieszane i odpady zebrane selektywnie tj. „frakcję suchą” we wszystkich rodzajach zabudowy z częstotliwością: a) dwa razy w miesiącu od 01 maja do 30 września b) w pozostałych miesiącach raz w miesiącu c) popiół z palenisk domowych w okresie grzewczym od 1 stycznia do 30 kwietnia i od 1 listopada do 31 grudnia z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące, w terminach ustalonych z Zamawiającym, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Lista nieruchomości z których należy odebrać popiół paleniskowy zostanie przekazana Wykonawcy 2 tygodnie przed planowanym terminem ich odbioru, d) odpady wielkogabarytowe w tym opony samochodowe do wys. nieprzekraczającej 1,5m oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny co najmniej 1 raz w roku (2 razy w okresie zamówienia). 4) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 19.00. 5) Na terenie gminy Konopnica na stałe zamieszkuje 12 578 mieszkańców w tym 22 osoby w zabudowie wielorodzinnej. Na dzień ogłoszenia przetargu z terenu Gminy Konopnica od właścicieli nieruchomości zostało złożonych 4 021 deklaracji (w tym 166 deklaracji na zbiórkę odpadów w sposób nieselektywny). 6) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru: a) zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 110/120 l, 240 l, 1100 l i innych występujących na terenie gminy, b) odpadów gromadzonych w sposób selektywny w workach 120 l z folii LDPE lub innej równoważnej, natomiast w zabudowie wielorodzinnej pojemnikach od 800 l do 2500 l Zamawiający dopuszcza wprowadzenie kolorystyki worków w trakcie trwania umowy. c) popiołu paleniskowego w pojemnikach ze stali, d) odpadów wielkogabarytowych, opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w ramach tzw. „wystawki”. 7) Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) wskazanej przez Zamawiającego w godzinach pracy tej instalacji, z zastrzeżeniem, iż odpady zebrane według harmonogramu na dany dzień mają trafić do RIPOK tego samego dnia. 8) W przypadku gdy RIPOK uległa awarii lub nie może przyjmować odpadów z innych przyczyn Wykonawca dostarcza zebrane odpady komunalne do instalacji wskazanej jako zastępcza dla regionu południowo-zachodniego wg. obowiązującej uchwały Sejmiku Województwa Lubelskiego. 2. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.), w zakresie kierowca samochodu. Na potwierdzenie powyższego wymaga się aby Wykonawca lub Podwykonawca na pięć dni przed rozpoczęciem usługi przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę. UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 18 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach