Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-210 Dobra, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3914528 , fax. 91 5790541
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    Rynek 1 1
    72-210 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3914528, fax. 91 5790541
    REGON: 81168431500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl, www.bip.dobragmina.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zbieranie i transport odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobra, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy wraz z ich transportem i przekazaniem do zagospodarowania. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odebrania (przygotowana w oparciu o dane z ostatnich 12 miesięcy z terenów zamieszkałych przez mieszkańców Gminy Dobra, w okresie od 01.11.2014 r. do 31.10.2015 r.), wynosi: 779 Mg, w tym: 1) Ilość odpadów zmieszanych (od mieszkańców) - 444 Mg, 2) Ilość odpadów selektywnie zebranych (od mieszkańców) - 335 Mg, w tym: a) opakowania ze szkła (z gniazd ogólnodostępnych dla mieszkańców rozlokowanych na terenie gminy) - 54 Mg, b) zmieszane odpady opakowaniowe (papier i tektura, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania metalowe, opakowania wielomateriałowe) - 64 Mg, c) ulegające biodegradacji - 85 Mg, d) selektywnie zebrane z PSZOK - 132 Mg. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Goleniowie, Oddział Chociwel, Nr rachunku : 26 9375 1041 5502 4471 2000 0190 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w następującej formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobragmina.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach