Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), tworzyw sztucznych, papieru i makulatury, szkła i odpadów ze szkła z obiektów gminnych; 2) utrzymanie czystości, w tym odbiór i zagospodarowanie odpadów z przystanków komunikacji autobusowej oraz przystanków na ścieżce rowerowej znajdujących się na terenie miasta i gminy Karlino; 3)odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych i rozbiórkowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Karlino. Cześć 1 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), tworzyw sztucznych, papieru i makulatury, szkła i odpadów ze szkła z obiektów gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących frakcji odpadów z obiektów gminnych:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; tworzywa sztuczne, w tym plastik, metale, opakowania wielomateriałowe; papier i makulatura; szkło i odpady ze szkła. Obiekty gminne, z których odbierane będą odpady: 1) ul. Plac Jana Pawła II 6 - Urząd Miejski (wszystkie ww. frakcje odpadów); 2) ul. Szymanowskiego 17 - Zespół obiektów gminnych (wszystkie ww. frakcje odpadów); 3) ul. Traugutta - Targowisko miejskie (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne); 4) ul. Kościuszki 1A - Homanit Arena (wszystkie ww. frakcje odpadów); 5) ul. Kościuszki 30 - Hala sportowa - stara (wszystkie ww. frakcje odpadów); ul. Nadbrzeżna - Przystań kajakowa (wszystkie ww. frakcje odpadów). Wywóz odpadów powinien odbywać się w regularnych odstępach czasu, uniemożliwiających gnicie i zaleganie odpadów, jednak nie rzadziej niż: a) w przypadku niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - raz na tydzień; b) w przypadku odpadów segregowanych - co 2 tygodnie; c) oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia telefonicznego usługę należy wykonać najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu wezwania chyba, że zgłoszenie to nastąpi w sobotę - wówczas usługa winna zostać wykonana w pierwszy roboczy dzień po otrzymaniu przez Wykonawcę zgłoszenia. d) Odbiór i wywóz odpadów ustala się na piątek. Ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych odebranych i zagospodarowanych w okresie 01.07.2014 r. - 31.03.2016 r. wynosiła ok 277 m3, natomiast ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów segregowanych w okresie 01.02.2015 r. - 31.03.2016 r. wynosiła łącznie ok 120 m3 (ok: 3 m3 szkła; 34 m3 tworzyw sztucznych i 84 m3 papieru i makulatury). W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia pojemników w następujących kolorach: a) niebieskim - dla papieru i tektury o pojemności 120 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 4-6 i 1100 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 (łącznie 5 szt.); b) żółtym - dla tworzyw sztucznych o pojemności 120 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 4-6 i 240 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 (łącznie 5 szt.); c) zielonym - dla szkła o pojemności 120 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 i 4-6 (łącznie 5 szt.); d) czarnym/szarym dla niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 1100 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 i 4-6 oraz 240 l dla obiektu wymienionego w pkt 3 (łącznie 6 szt.); ustawiania lub przestawiania pojemników w miejsca wskazane przez Zamawiającego; mycia i dezynfekcji pojemników do zbiórki odpadów (1 raz na kwartał); utrzymania czystości wokół pojemników; pobrania pojemników z placu i podstawienia pod pojazd w celu załadowania odpadów, jak również otwarcia kłódki i jej zamknięcia po opróżnieniu pojemnika (w przypadku zamknięcia pojemnika); uzyskania potwierdzenia ilości i terminu wywozu odpadów przez osoby upoważnione. Część 2 - Utrzymanie czystości, w tym odbiór i zagospodarowanie odpadów z przystanków komunikacji autobusowej oraz przystanków na ścieżce rowerowej znajdujących się na terenie miasta i gminy Karlino Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości na przystankach komunikacji autobusowej i przystankach znajdujących się przy ścieżce rowerowej, na terenie Gminy Karlino. Usługa polegać będzie na opróżnianiu koszy ustawionych na przystankach, jak również usuwaniu zanieczyszczeń (odpadów) z terenów przylegających do przystanków (w odległości do 2 m) i ich zamiataniu. Usługa będzie wykonywana co 2 tygodnie (środa) oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia telefonicznego, usługę należy wykonać najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu wezwania, chyba że zgłoszenie nastąpi w sobotę - wówczas usługa winna zostać wykonana w pierwszy roboczy dzień po otrzymaniu zgłoszenia. W ramach realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do: przestawiania koszy w miejsce wskazane przez Zamawiającego; mycia i dezynfekcji koszy do zbiórki odpadów - 1 raz na kwartał; potwierdzenia uprzątnięcia przystanku poprzez uzyskanie podpisu osoby upoważnionej. Na terenie miasta i gminy Karlino znajdują następujące ilości przystanków: 2 szt. przy ścieżce rowerowej w miejscowości Krukowo - Lisiny oraz Lubiechowo; 4 szt. przystanków komunikacji autobusowej w Karlinie przy ulicach: Koszalińskiej (dz. nr 250), Szczecińskiej (dz. nr 190/3), Waryńskiego (dz. nr 236/4), 4 Marca (dz. nr 585/1); 27 szt. na terenie gminy w miejscowościach: Krukowo - 1 szt. (dz. nr 5/13), Karścino - 1 szt. (dz. nr 171/5), Lubiechowo - 3 szt. (dz. nr 150; 218; 218), Kozia Góra - 2 szt. (dz. nr 1/5; 46/2), Mierzyn - 2 szt. (dz. nr 20/5; 15/6), Kowańcz - 1 szt. (dz. nr 207/7), Malonowo - 2 szt. (dz. nr 212/2; 88/1), Pobłocie Wielkie - 1 szt. (dz. nr 26/1), Daszewo - 2 szt. (dz. nr 51; 162/1), Karwin - 3 szt. (dz. nr 249/1; 29/1; 206/4), Zwartowo - 1 szt. (dz. nr 66), Syrkowice - 2 szt. (dz. nr 21; 24/1), Domacyno - 1 szt. (dz. nr 154/6), Ubysławice - 1 szt. (dz. nr 143/1), Gościnko - 1 szt. (dz. nr 268), Karlinko - 2 szt. (dz. nr 605/5; 605/5), Garnki - 1 szt. (dz. nr 277). Część 3 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych i rozbiórkowych od mieszkańców miasta i Gminy Karlino. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z terenu miasta i gminy Karlino (z nieruchomości zamieszkałych). Właściciele nieruchomości zobowiązani są do gromadzenia powyższych odpadów w osobnych kontenerach lub workach przeznaczonych do tego rodzaju odpadów i przekazywania jednostce wywozowej, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym w Urzędzie Miejskim w Karlinie. W kontenery lub worki, właściciel nieruchomości jest zobowiązany zaopatrzyć się samodzielnie, Gmina nie ponosi kosztów z tym związanych. Ponadto, w stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wliczony jest odbiór i zagospodarowanie do 75 kg odpadów budowlanych i rozbiórkowych rocznie na 1 gospodarstwo domowe, co oznacza, że Gmina Karlino będzie regulować koszty związane z odbiorem i zagospodarowaniem do 75 kg od gospodarstwa domowego, zaś koszty pozostałe uiszczać będzie właściciel nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie do: odbioru i zagospodarowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych najpóźniej do godziny 15:00 następnego dnia roboczego przypadającego po otrzymaniu zgłoszenia; realizowania tylko zgłoszeń przekazywanych przez upoważnionego (wyznaczonego) pracownika Urzędu Miejskiego w Karlinie; przekazywania informacji o ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych od poszczególnych właścicieli nieruchomości (potwierdzonych ich podpisem) w ramach limitów określonych powyżej. Maksymalna ilość odpadów budowlanych i rozbiórkowych do odbioru i zagospodarowania nie powinna wynosić więcej niż 216 Mg/rok. Podana powyżej ilość odpadów stanowi wartość orientacyjną i może różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów. Przez odpady budowlane i rozbiórkowe rozumie się odpady o następujących kodach zgodnych z informacją Ministerstwa Środowiska w sprawie kodów odpadów komunalnych podlegających wpisowy do rejestru działalności regulowanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach