Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ZUŻYTEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO I ELEKTRONICZNEGO O KODACH 20 01 23*, 20 01 35* I 20 01 36

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 10-410 Olsztyn, Lubelska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 555 20 10, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Lubelska 53
    10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 555 20 10, , fax. -
    REGON: 51073404900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgok.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ZUŻYTEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO I ELEKTRONICZNEGO O KODACH 20 01 23*, 20 01 35* I 20 01 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23* , 20 01 35* i 20 01 36 w sposób zapewniający przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następnego posiadacza odpadów. 2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie odbierał ww. odpady od Zamawiającego – Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Olsztynie, ul. Lubelska 53. 3. Ze względu na przedmiot, zamówienie musi być realizowane, w szczególności zgodnie z nw. przepisami: 3.1. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2018 roku, poz. 992); 3.2. ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1454); 3.3. ustawa z dnia 11 września 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tj. Dz. U. z 2015 roku poz. 1688); 3.4. Plan Gospodarki Odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz Uchwała Nr XXIII/523/16 Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022; 3.5. Uchwała Nr XXIII/524/16 Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022 oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 4. Odpady objęte zamówieniem w wysokim stopniu są niekompletne : 4.1. 20 01 23* - lodówki - ok 80-90% całości wolumenu stanowią lodówki niekompletne, tj. pozbawione agregatów, często są to same obudowy itp.), 4.2. 20 01 35* - telewizory – ok. 50-70 % całości wolumenu stanowią telewizory kineskopowe niekompletne, często bardzo potłuczone, lub same obudowy itp., 4.3. 20 01 36 – pozostały zużyty sprzęt (pralki, zmywarki, monitory, kuchenki, sprzęt kopiujący, odkurzacze, pozostałe małogabarytowe urządzenia gospodarstwa domowego itp. – w większości kompletny, ok 20-30 % to sprzęt niekompletny. 5. Odpady objęte zamówieniem są zbieranie m.in. na Stacjach Przeładunkowych Zamawiającego (w Polskiej Wsi, Medynach i Trelkowie) do jednego kontenera (3 kody odpadów w jednym kontenerze), zatem żeby uniknąć przepakowywania odpadów, Wykonawca odbierze cały kontener z zawartością max. 3 różnych kodów. Po odebraniu odpadu, Zamawiający przekaże Wykonawcy, drogą mailową, masę poszczególnych kodów odpadów znajdujących się w danym kontenerze. Kontener zostanie zwrócony Zamawiającemu najpóźniej trzeciego dnia licząc od dnia odbioru. Wykonawca zapewni odbiór w terminie 3 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22, w soboty w godz. 6-14. 6. Zamawiający, w ramach niniejszego zamówienia, dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, jednorazowo bądź w kilku częściach. Przewiduje się opcję dotyczącą zwiększenia ilości odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania w ramach niniejszego zamówienia. 7. Ilość odpadu przeznaczona do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia wynosi kod odpadu zamówienie podstawowe opcja razem 20 01 23* 90 Mg 50 Mg 140 Mg 20 01 35* 90 Mg 50 Mg 140 Mg 20 01 36 80 Mg 40 Mg 120 Mg razem 260 Mg 140 Mg 400 Mg 8. Odpady objęte zamówieniem to odpady zbierane selektywnie przez mieszkańców Regionu Centralnego województwa warmińsko-mazurskiego. W wysokim stopniu są one niekompletne : 8.1. 20 01 23* - lodówki - ok 80-90% całości stanowią lodówki niekompletne, tj. pozbawione agregatów, często są to same obudowy itp.) 8.2. 20 01 35* - telewizory – ok. 50-70 % całości stanowią telewizory kineskopowe niekompletne, mogą być potłuczone, lub same obudowy itp. 8.3. 20 01 36 – pozostały zużyty sprzęt (pralki, zmywarki, monitory, kuchenki, sprzęt kopiujący, odkurzacze, pozostałe małogabarytowe urządzenia gospodarstwa domowego i inne – w większości kompletny, ok 15 % to sprzęt niekompletny. 9. Ponadto zużyty zebrany sprzęt elektryczny i elektroniczny może posiadać wgniecenia, pęknięcia oraz zabrudzenia, na które Zamawiający nie ma wpływu. 10. W 2018 ilości odebrane od Zamawiającego : 20 01 23* - 168Mg ( 20 01 35* - 154Mg 20 01 36 - 80Mg Razem – 402 Mg Średnia miesięczna ilość : 33,50Mg, tj. Częstotliwość odbioru ZSEE – od 1 do 5 kontenerów w tygodniu, w zależności od ilości przyjętych odpadów 11. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby następujące prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. dotyczące odbioru i zagospodarowania odpadów o kodach 20 01 23* , 20 01 35* i 20 01 36 były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zgodnie z art. 22 § 1* ww. ustawy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 917), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, operatorów sprzętu oraz kierowców. 12. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie: a. transportu i zbierania odpadów o kodach 20 01 23*, 20 01 35* i 20 01 36 lub b. transportu i przetwarzania opadów o o kodach 20 01 23*, 20 01 35* i 20 01 36.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) ust. 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) ust. 1. podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w Sekcji III.4) pkt 1 niniejszego ogłoszenia. Jeżeli osobą podpisującą ofertę, nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) pkt 1 niniejszego ogłoszenia, należy wraz z ofertą złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień,. Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach