Przetargi.pl
Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, Spytkowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 87 555 54 10 , fax. +48 87 555 54 11
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Spytkowo 69
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 87 555 54 10, fax. +48 87 555 54 11
    REGON: 28047019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokspytkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych (folia LDPE) w ilości do 120 Mg poprzez ich odzysk i/lub recykling, w podziale na: - do 72 Mg folii pochodzącej ze zmieszanych odpadów komunalnych, - do 48 Mg folii pochodzącej z odpadów z selektywnej zbiórki. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach: 16 01 03 – Zużyte opony (opony rolnicze i ciężarowe) w ilości do 10 Mg poprzez ich odzysk. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach: 17 03 80 – Odpadowa papa w ilości do 80 Mg; 17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (wełna mineralna, styropian zabrudzony) w ilości do 80 Mg; poprzez ich unieszkodliwienie. Część 4: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach: 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) w ilości do 0,500 Mg; 15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 w ilości do 0,20 Mg; 16 02 13 – zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (świetlówki) w ilości do 0,5Mg; 16 02 16 – Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 (tonery) w ilości do 0,50 Mg; 20 01 13* - Rozpuszczalniki w ilości do 0,100 Mg; 20 01 14* - Kwasy w ilości do 0,100 Mg; 20 01 15* - Alkalia w ilości do 0,100 Mg; 20 01 19* - Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności w ilości do 0,100 Mg; 20 01 21* - Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć w ilości do 0,5 Mg; 20 01 28 – Farby tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 w ilości do 7,500 Mg; poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie. Część 5: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 32 - Leki inne niż wymienione w 20 01 31 w ilości 2,5 Mg poprzez ich odzysk w procesie R1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają następujące warunki: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: Część 1: - Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadów, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadów, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa. - Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów. Część 2: - Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa - Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów. Część 3: - Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwienia odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa. - Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów. Część 4: - Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwienia odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa. - Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów. Część 5: - Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie termicznego przekształcenia odpadów w procesie R1 odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem prowadzącym termiczne przekształcanie odpadów w procesie R1 lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem prowadzącym termiczne przekształcanie odpadów w procesie R1. - Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach