Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 758 40 82 , fax. 44 758 40 24
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    Konecka 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 44 758 40 82, fax. 44 758 40 24
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części : 1)Część I zamówienia – "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż”; 2)Część II zamówienia – "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych”. 3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ: a)zał. nr 8 do SIWZ – Opis Części I zamówienia; b)zał. nr 9 do SIWZ – Opis Części II zamówienia. 4.Opisy, o którym mowa w pkt 3, zawierają m.in. informacje wymagane zapisami art. 6d ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1439). 5.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie ilość części. 6.Zamawiający jest umocowany do przeprowadzenia postępowania celem udzielenia zamówienia publicznego na potrzeby Gminy Paradyż oraz następujących jednostek organizacyjnych: a)Szkoła Podstawowa im. OP AK „BŁYSK” w Paradyżu, b)Szkoła Podstawowa w Przyłęku, c)Szkoła Podstawowa w Sokołowie, d)Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie na podstawie Porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego pn. „Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż”, zawartego w Paradyżu w dniu 24.11.2020 r. (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego.) 7.Z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę na daną część zamówienia, z punktu widzenia kryteriów przyjętych w SIWZ, zawarte zostaną następujące umowy: a)w zakresie Części I zamówienia – umowa z Gminą Paradyż; b)w zakresie Części II zamówienia – umowa z Gminą Paradyż oraz 4 umowy z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi (szkołami) – w zakresie dotyczącym danego podmiotu. 8.Faktury VAT dotyczące Gminy Paradyż wystawiane będą na dane: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653. 9.Faktury VAT dotyczące jednostek organizacyjnych gminy wystawiane będą na dane: NABYWCA: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653, ODBIORCA: ……/nazwa szkoły/….., …./adres szkoły/…… 10.Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - kierowanie pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów; Pozostałe uregulowania, dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę, zostały uregulowane w rozdziale XXVI SIWZ oraz w § 13 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 11.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 12.Zamawiający zaleca uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umów. 13.Gdziekolwiek w dokumentacji przywoływane są normy lub nazwy własne Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach