Przetargi.pl
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021

Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-311 Skrzynno, Skrzynno
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (43) 841 50 60 , fax. (43) 841 50 60 wew. 14
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
    Skrzynno 13
    98-311 Skrzynno, woj. łódzkie
    tel. (43) 841 50 60, fax. (43) 841 50 60 wew. 14
    REGON: 30888000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.powiat.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla workowanego typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021 r. w ilości 160 ton. Planowany harmonogram dostaw: Grudzień 2020 r. - 48 t. Styczeń 2021 r. - 24 t. Luty 2021 r. - 24 t. Marzec 2021 r. - 24 t. Kwiecień 2021 r. - 24 t. Maj-czerwiec 2021 r. 16 t. Terminy i ilości poszczególnych dostaw, o których mowa wyżej są wielkościami szacunkowymi w okresie wykonania zamówienia i nie są wiążące dla Zamawiającego. Rzeczywisty harmonogram dostaw dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego uzależnionych od warunków atmosferycznych. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych, odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm oraz spełniać poniższe parametry: 1) uziarnienie 5-25 mm; 2) typ: 31.2; 3)klasa 26/05/06; 4) spiekalność RJ max. 10; 5) temp. mięknienia popiołu min. 1150 ˚C; 6) wilgotność max.15 %; 7) zawartość popiołu max. 10 %; 8) wartość opałowa min. 26 MJ/kg; 9) zawartość siarki max. 0,6%. Zamawiający zastrzega, iż, parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym certyfikatem/świadectwem jakości. Zaoferowany ekogroszek powinien pochodzić bezpośrednio z kopalń zlokalizowanych na terenie Polski. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków. Palety pozostają do rozliczenia ilościowego przez Zamawiającego i zwrotu. Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do: 1) dostarczania suchego ekogroszku samochodem samowyładowczym (tj. samochód z HDS +przyczepa bądź samochód z windą rozładowczą + przyczepa), posiadającym również zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych; 2) rozładunku ekogroszku we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego na płytę rozładunkową o wymiarach 6 m x6 m; 3) zapewnienia przy każdej dostawie trzech kopert foliowych bezpiecznych w rozmiarze B4 do pobrania próbek ekogroszku. Dostawy będą realizowane wyłącznie od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, w godzinach od 7:00 do 14:00 do siedziby Zamawiającego. Dostawy ekogroszku protokolarnie odbierać będzie Komisja składająca się z pracowników Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonych dostaw. Z każdej dostawy Komisja Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowcy) będzie pobierała próby dostarczonego ekogroszku. Każdorazowo pobierane będą 3 próby (1 próba dla Wykonawcy, 1próba dla Zamawiającego i 1 próba rozjemcza). W przypadku ujawnienia podczas odbioru nieprawidłowości np. brak certyfikatu /świadectwa jakości, brak karty przewozowej, nieodpowiedniej jakości ekogroszku (ocenionego na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę certyfikatu), mokrego bądź oblodzonego ekogroszku, Zamawiający jest uprawniony do odmowy odbioru i wyznaczenia terminu usunięcia nieprawidłowości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach