Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Zagórzu przy ul. Mostowej

Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4561500 , fax. 0-134651505
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o.
    ul. Bieszczadzka 5
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4561500, fax. 0-134651505
    REGON: 37026971200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zut.zagorz.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający o którym mowa a art. 3 ust. 3 pkt. b,c,d PZP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Zagórzu przy ul. Mostowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport, odzysk lub unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Zagórzu przy ul. Mostowej. 1. Osad stanowi odpad o kodzie 190805 o średnich parametrach określonych w załączniku nr 8 (sprawozdanie 1283/06/2019/F/1). a) Przewidywana ilość osadu w okresie obowiązywania umowy -900 Mg. Ilości osadów, podane są orientacyjnie i mogą ulec zmianie– w takim przypadku wysokość wynagrodzenia ulegnie odpowiedniej zmianie b) Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczenia trzech pojemników/ kontenerów ( dwa kontenery do dyspozycji Zamawiającego w miejscu załadunku osadu na oczyszczalni ścieków w miejscowości Zagórz ul. Mostowa i jeden na wymianę przy każdorazowym odbiorze 1 szt. załadowanego kontenera) szczelnych z plandekami, zabezpieczonych przed warunkami atmosferycznymi o możliwości załadowania osadu ściekowego o objętości do 20m3 każdy, przystosowanych do transportu komunalnych osadów ściekowych. 2. Odbiór załadowanych kontenerów o pojemności 20 m3następować będzie sukcesywnie 1 raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku), w wyjątkowych sytuacjach częstotliwość odbioru może ulec zmianie o czym Wykonawca zostanie poinformowany. Zamawiający przewiduje następujące formy kontaktu: faks lub e-mail. 3. Zamawiający informuje, że kontener jest ładowany bezpośrednio z podajnika i przechowywany na zewnątrz hali, w zimie osad może zamarzać i powodować problemy z rozładunkiem. 4. Ważenie ilości załadowanych osadów odbywać się będzie za pomocą wagi samochodowej będącej w posiadaniu Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie Zamawiającego w m. Zagórz przy ul. Bieszczadzkiej 5. 5. Każdy transport osadu rejestrowany będzie przez pracownika oczyszczalni na karcie wywozu z określeniem daty, godziny oraz nr rejestracyjnego samochodu. Potwierdzeniem przekazania osadów ściekowych będą Karty przekazania odpadu wystawione przez Zamawiającego. 6. Zarówno odbiorca oraz transportujący powinien posiadać możliwość pobrania w formie elektronicznej z systemu BDO Kart przekazania odpadu dla kierowców transportujących osady. 7. Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych metodami przewidzianymi w Załączniku nr 1 i nr 2 Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2020 poz.797 tj. ). 8. W przypadku wykorzystania osadów na cele rolnicze, warunki gruntowe, na których będą stosowane osady powinny spełniać wymogi zawarte w art.96 ust.l Ustawy o odpadach (Dz.U. 2020. 797. t.j.) oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015r. (Dz.U.2015 poz. 257). 9. Rodzaj planowanych upraw i sposób przetwarzania uprawianych roślin powinny być zgodne z art.96 Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2013r., Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015r. (Dz.U.2015 poz.257) w sprawie komunalnych osadów ściekowych, z Programem działań mających na celu zanieczyszczenia wód azotanami pochodzącymi ze źródeł rolniczych oraz zapobieganie dalszemu zanieczyszczeniu (Dz.U.2020 poz. 243) oraz z ustawą o nawozach i nawożeniu z dnia 10 lipca 2007r. (Dz.U. 2020 poz.796 t.j.). 10. Zgodnie z art. 96 ust. 2 ustawy o odpadach Wykonawca przekaże zamawiającemu numery działek, ich lokalizację oraz podstawę władania . 11. Zgodnie z art. 96 ust.6 ustawy o odpadach, przed zastosowaniem osadów ściekowych na gruntach Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu badanie tychże gruntów. Badania gruntów i ich częstotliwość powinny być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych z dnia 06 lutego 2015r. (Dz.U.2015 poz.257). 12. W przypadku odzysku w procesie R-3 Wykonawca winien posiadać aktualne decyzje/ zezwolenia na odzysk w procesie R-3 lub unieszkodliwienie komunalnych osadów ściekowych ( zgodnie z zał. nr 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Dz.U. 2020 r. poz. 797 t.j. z późn. zm.) 13. Osady powinny zostać zagospodarowane zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. uwzględniając hierarchie postępowania z odpadami i zasadą bliskości. Zamawiający dopuszcza możliwość odzysku osadów poza terenem województwa podkarpackiego zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r, ale nie dopuszcza ich stosowania i przewożenia w celach o których mowa w ust. 3 art. 20 w/w ustawy. 14. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: a) dopuszczony do poruszania się po drogach, b) szczelny ( nie powodować wycieków), c) stabilny ( uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), d) mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. 15. Osady powinny być zagospodarowane z zachowaniem wymogów określonych przepisami: a) Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2018 poz. 799) 16. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu prowadzenia odzysku przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513900-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określone działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku wymaga posiadania aktualnej : a) decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z zał. nr 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) ze wskazaniem miejsca prowadzenia w/w działalności oraz wpisu w BDO – w przypadku ofert na zagospodarowanie R-3. , b) dokument potwierdzający władanie działkami na których wykonawca zamierza stosować osady ściekowe ( wypis z rejestru gruntów, umowa dzierżawy, umowa użyczenia), – w przypadku ofert obejmującej stosowanie osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ustawy o odpadach, c) wpisu do BDO w zakresie prowadzenia działalności - w zakresie transportu odpadów odpadu o kodzie 19 08 05 (komunalne ustabilizowane osady ściekowe) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące zał. Nr 5 niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach