Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Zagórzu przy ul. Mostowej

Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38540 Zagórz, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4561500 , fax. 0-134651505
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o.
    ul. Bieszczadzka 5
    38540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4561500, fax. 0-134651505
    REGON: 37026971200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.zagorz.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Zagórzu przy ul. Mostowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz, odzysk lub unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Zagórzu przy ul. Mostowej. 1. Osad stanowi odpad o kodzie 190805 o średnich parametrach określonych w załączniku nr 8 (sprawozdanie 1052/12/2017/F/1, 1052/12/2017/M/1). a) Przewidywana ilość osadu w okresie obowiązywania umowy -1300 Mg, b) Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczenia trzech pojemników/ kontenerów ( dwa kontenery do dyspozycji Zamawiającego w miejscu załadunku osadu na oczyszczalni ścieków Zagórz ul. Mostowa i jeden na wymianę przy każdorazowym odbiorze 1 szt. załadowanego kontenera) szczelnych z plandekami, zabezpieczonych przed warunkami atmosferycznymi o możliwości załadowania osadu ściekowego o objętości do 20m3 każdy, przystosowanych do transportu komunalnych osadów ściekowych. 2. Odbiór załadowanych kontenerów następować będzie sukcesywnie 1 raz w tygodniu (w wyjątkowych sytuacjach częstotliwość odbioru może ulec zmianie raz w tygodniu o czym Wykonawca zostanie poinformowany ) razy w tygodniu ( odbiór od poniedziałku do piątku) w przypadku kontenerów o pojemności 20 m3. Zamawiający przewiduje następujące formy kontaktu: faks lub e-mail 3. Zamawiający informuje, że kontener jest ładowany bezpośrednio z podajnika i przechowywany na zewnątrz hali, w zimie osad może zamarzać i powodować problemy z rozładunkiem. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia pojazdu w celu zweryfikowania wagi załadowanego pojemnika/kontenera. 5. Wykonawca powinien posiadać na terenie odzysku legalizowaną wagę samochodową i dołączyć do umowy dowód legalizacji wagi. 6. Wykonawca winien posiadać aktualne decyzje/ zezwolenia: a) na odzysk w procesie R-3 lub unieszkodliwienie komunalnych osadów ściekowych ( zgodnie z zał. nr 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.) 7. Osady powinny zostać zagospodarowane zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. uwzględniając hierarchie postępowania z odpadami i zasadą bliskości. Zamawiający dopuszcza możliwość odzysku osadów poza terenem województwa Podkarpackiego zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r (Dz.U .z 2018 r. poz. 21 t.j. z późn. zm.), ale nie dopuszcza ich stosowania i przewożenia w celach o których mowa w ust. 3 art. 20 w/w ustawy. 8. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: a) dopuszczony do poruszania się po drogach, b) szczelny ( nie powodować wycieków), c) stabilny ( uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), d) mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. 9. Osady powinny być zagospodarowane z zachowaniem wymogów określonych przepisami: a) Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2018r. poz. 21) b) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2018 poz. 1232) 10. Z chwilą odebrania osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Zagórzu Wykonawca staje się posiadaczem odpadu (komunalnego osadu ściekowego). 11. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu prowadzenia odzysku przez Wykonawcę. 12. Nie dopuszcza się rolniczego wykorzystania przedmiotowych osadów 13. Nie dopuszcza się stosowania jakichkolwiek form odzysku osadów, które wymagały by zastosowania art. 96 ustawy o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513900-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) w terminie do dnia 5.06.2018 do godz. 10:00. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki SA I/O/Sanok Nr 81 1240 2340 1111 0010 4445 8574 z adnotacją „wadium – Odbiór i zagospodarowanie osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Zagórzu przy ul. Mostowej” b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) w terminie do dnia 8.06.2018r. do godz. 10:00. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem" należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, należy złożyć razem z ofertą w osobnej kopercie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu na konto Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia znajduje się na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt (12-23) i na podstawie a 24 ust.5 pkt1 2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określone działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku wymaga posiadania aktualnej : a) decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z zał. nr 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) ze wskazaniem miejsca prowadzenia w/w działalności , b) decyzji - zezwolenia od organu właściwego z uwagi na miejsce prowadzenia działalności - w zakresie transportu i odzysku odpadów lub kopię ważnego zezwolenia na transport odpadu o kodzie 19 08 05 (komunalne ustabilizowane osady ściekowe) na terenie powiatów, gdzie transport ten będzie się odbywał lub kopię umowy na usługi transportowe z firmą posiadającą w/w zezwolenie oraz kopię decyzji - zezwolenia firmy świadczącej usługę transportu na transport odpadów - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U.2018 poz. 21 z późn. zm. ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach