Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Cegłów

Gmina Cegłów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, ul. Kościuszki 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39 , fax. 025 759 59 38
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cegłów
    ul. Kościuszki 4 4
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, fax. 025 759 59 38
    REGON: 71158263500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Cegłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z terenu Gminy Cegłów z zamiesz-kałych nieruchomości, z gminnych jednostek organizacyjnych i budynków pod-ległych gminie, z koszy ulicznych oraz przystanków autobusowych, parkingu, targowiska oraz z PSZOK, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biode-gradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami: Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2013r., poz. 1399 ze zm.). Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013 r., poz. 122). Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzy-sku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645). Uchwały Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Od-padami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami (Dz. Urzędowy Województwa Mazowieckiego z 2012r. poz. 7849 ze zm.). Powszechnie obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ustaw wskazanych powyżej. Uchwałą Nr XXXII/229/13 Rady Gminy Cegłów z dnia 14 marca 2013r.w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Cegłów. Uchwałą Nr XXXV/280/13 rady Gminy Ce-głów z dnia 25 czerwca 2013r. w sprawie zmiany uchwały sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Cegłów. Uchwałą Nr XXXII/230/13 rady Gminy Cegłów z dnia 14 marca 2013r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Usługa odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Cegłów, obejmuje: 1)Odbieranie wszystkich odpadów komunalnych z terenu Gminy Cegłów z zamieszkałych nieruchomości, z gminnych jednostek organizacyjnych i bu-dynków podległych gminie, z koszy ulicznych oraz przystanków autobuso-wych, parkingu, targowiska, PSZOK. 2)selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na tere-nie Gminy) następujących frakcji odpadów: a)szkło, b)papier, tektura (makulatura, karton) c)metale, d)tworzywa sztuczne, e)odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone, f)opakowania wielomateriałowe, g)przeterminowane leki i chemikalia, h)zużyte baterie i akumulatory, i)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, j)meble i inne odpady wielkogabarytowe, k)odpady budowlane i rozbiórkowe (nie dotyczy odpadów zawierających azbest) l)zużyte opony, m)zmieszane odpady pozostałe po segregacji. n)tekstylia, o)meble i inne odpady wielkogabarytowe, p)odpady budowlane i rozbiórkowe, q)szkło, r)zimne popioły, s)styropiany budowlane i opakowaniowe 3)odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników lub w workach na odpady komunalne, transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów. 4)Wykonawca udostępnia pojemniki lub worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będzie przekazywał nieodpłatnie mieszkańcom gminy w ilościach w pełni zabezpieczających potrzeby. Obowiązki Wykonawcy: 1)odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Cegłów z zamieszkałych nieruchomości, z gminnych jednostek organizacyjnych i budynków podległych gminie, z koszy ulicznych oraz przystanków autobusowych, parkingu, targowiska, PSZOK. 2)osiągnięcie na obszarze Gminy Cegłów poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów. komunalnych obejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło wyliczanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645) na poziomie podanym w formularzu ofertowym, tj. ---- procent. Wymagany poziom - co najmniej 16 procent. 3)w ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu ostrołęcko-siedleckiego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkie-go Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami (Dz. Urzędowy Województwa Mazowieckiego z 2012r. poz. 7849 ze zm.). 4)w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 5)selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na te-renie Gminy) 6)odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników lub w workach na odpady komunalne, transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów. 7)odbieranie odpadów, zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem, 8)udostępnianie pojemników lub worków do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będzie przekazywał nieodpłatnie mieszkańcom gminy w ilościach w pełni zabezpieczających potrzeby właścicieli nieruchomości. 9)dostarczenie pojemników do wyposażenia punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych organizowanego na ul Dobrzyckiego 37 w Cegłowie. Ilość pojemników musi zapewniać prowadzenie PSZOK zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminie Cegłów 10)odbieranie z PSZOKu w terminie trzech dni od powiadomienia przez Zamawiającego, odpadów komunalnych oraz tekstyliów, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, styropianu budowlanego, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, odpadów niebezpiecznych powstających na nieruchomościach, na których na których zamieszkują mieszkańcy, w szczególności: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich, rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich, zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i dezynsekcji, środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, baterie i akumulatory, opony, zużyte kartridże i tonery, przepracowane oleje, papy i produktów ropopochodnych. Wykonawca na powyższe produkty zapewni oznakowane pojemniki. 11)odbieranie odpadów budowlanych i rozbiórkowych na indywidualne zamówienia składane przez właścicieli nieruchomości, 12)dostarczanie i odbieranie pojemników oraz ich oznakowanie, jak również zawieranie umów użyczenia pojemników w imieniu zamawiającego. Umowy użyczenia należy dostarczyć do zamawiającego 14 dni od daty jej podpisania. 13)odbierania odpadów selektywnych i odpadów zmieszanych w sposób uniemożliwiający zmieszanie poszczególnych rodzajów odpadów. 14)Sprawdzenie, każdego miesiąca, losowo nie mniej niż 5 na 100 gospodarstw domowych, worków na odpady selektywne pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (protokół, dokumentację fotograficzną min. 3 zdjęcia) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie po-stanowień umowy. 15)przekazywania Zamawiającemu przez cały okres trwania Umowy w formie papierowej i elektronicznej, wymaganych prawem, na drukach obowiązujących w trakcie trwania umowy, sprawozdań okresowych (kwartalnych i rocznych), 16)bieżące prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 17)przekazywania Zamawiającemu comiesięcznych raportów z systemu GPS zamontowanych w pojazdach przeznaczonym do zbierania odpadów dokumentującego przebieg pracy pojazdu na terenie Gminy Cegłów, 18)przekazywanie Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej (wraz z fakturą VAT) comiesięcznych raportów zawierających informację o: a)nieruchomościach od których zostały odebrane odpady komunalne, b)nieruchomościach na których zbierane są odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem, c)ilości odebranych odpadów zmieszanych, d)ilości odebranych odpadów szkła, e)ilości odebranych odpadów papieru, f)ilości odebranych odpadów metali, g)ilości odebranych odpadów opakowań wielomateriałowych, h)ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych, ilości odebranych od-padów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, i)ilości odebranych odpadów zielonych, j)ilości odebranych przeterminowanych leków, k)ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, l)sposobach zagospodarowania odpadów zmieszanych i odpadach ulegających biodegradacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m)ilość odpadów odebranych z PSZOK, gminnych jednostek organizacyjnych, budynków podległych gminie, koszy ulicznych i przystanków autobusowych. 19)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, w czasie prowadzenia usługi, jak i za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi pracami; 20)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami; 21)ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 22)posiadanie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres co najmniej od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. Ubezpieczenie musi obejmować, co najmniej : a)Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości, co najmniej wartości kontraktu, b)Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy z polisą OC na sumę ubezpieczenia równą, co najmniej wartości kontraktu. Wykonawca przedstawi Za-mawiającemu kopie ww. polis ubezpieczeniowych; 23)dostosowanie do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady; 24)zapewnienie doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 25)wydrukowanie i przekazanie, właścicielom nieruchomości, w terminie 14 dni od podpisania umowy, kalendarzy z terminami zbiórek odpadów; 26)przeprowadzenie w sołectwach i szkołach, kampanii edukacyjnej dotyczącej segregacji odpadów połączonych z konkursami ekologicznymi. (minimum raz na kwartał) 6.Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z innych gmin. 7.Zamawiający nie dopuszcza odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. 8.Zamawiający dopuszcza odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. 9.Wynagrodzenie płatne będzie (za miesiące styczeń - październik), miesięcznie na podstawie przedłożonej faktury do której obowiązkowo Wykonawca dołącza comiesięczny raport. Za miesiące listopad i grudzień wynagrodzenie zostanie wypłacone po złożeniu Zamawiająmemu rocznego sprawozdania i udokumentowaniu osiągnięcia zadeklarowanego poziomu recyklingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, sporządzonej i zgodnej z SIWZ, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli było wymagane, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4)Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył do-kumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 4.Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia 5.Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędno-ściowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zm.) należy dołączyć do oferty i umieścić w oddzielnej kopercie opi-sując ją: Wadium - przetarg nieograniczony na Odbiór i zagospodarowanie odpa-dów z terenu Gminy Cegłów. 6.Sposób wniesienia wadium: a.w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu: Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BS Mrozy o/Cegłów 71 9227 0004 0000 1238 2000 0060 z dopiskiem: Wa-dium w przetargu nieograniczonym na Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Cegłów. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia dokonane-go przelewu należy dołączyć do oferty b.w przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego: Wykonawca powinien przedłożyć pismo będące poręczeniem banku, wystawione przez poręczyciela, zawierające informację o udzieleniu poręczenia na kwoty wymienione w pkt. 1 stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na Odbiór i zagospodarowanie odpadów z tere-nu Gminy Cegłów, ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 3 c.w przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej: Wykonawca powinien przedłożyć pismo będące poręczeniem spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wystawione przez poręczyciela, zawierające informację o udzieleniu poręczenia na kwoty wymienione w pkt. 1, stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Cegłów, ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 3 d.w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych: Wykonawca powinien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ na kwoty wymienione w pkt. 1, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na Odbiór i zagospoda-rowanie odpadów z terenu Gminy Cegłów, oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 3 e.w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych: Wykonawca powinien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubez-pieczeniową obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, na kwotę wymienioną w pkt. 1, zawierającą informację, iż udzielona gwa-rancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nie-ograniczonym na Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Ce-głów, oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 3 f.W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości: Wykonawca powinien przedłożyć pismo będące poręczeniem wskazanych podmiotów, wystawione przez poręczyciela, zawierające informację o udzieleniu poręczenia na kwotę wymienioną w pkt 1, stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego, w przetargu nieograniczonym na Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Cegłów, oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 3 7.Warunki zwrotu wadium wniesionego przez Wykonawców: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonaw-cy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicz-nego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostateczne-go rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po-mniejszonymi o prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże do realizacji niezwłocznie, licząc od daty podpisania przez Wykonawcę umowy UWAGA! Zamawiający zwraca się z prośbą o dołączenie do oferty informacji o formie zwrotu wadium: 1.w przypadku wadium wpłaconego w pieniądzu należy podać numer rachunku ban-kowego, na który należy przelać kwotę wadium 2.w przypadku wadium wniesionego: w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy zaznaczyć (osobisty odbiór) lub podać sposób przekazania Wykonawcy wymienionego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Poziom recyklingu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach