Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez „PGKiM" Sp. z o.o.

"PGKiM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. 1 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121938, 7121194 w. 68 , fax. 427 121 178
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "PGKiM" Sp. z o.o.
    ul. 1 Maja
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, fax. 427 121 178
    REGON: 47169464400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez „PGKiM" Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków, wskazanych w szczegółowym opisie zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: część 1 zamówienia - obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i posegregowanych z następujących adresów zlokalizowanych na terenie miasta Aleksandrów Łódzki: ›targowiska przy ul. Wojska Polskiego 32/34, Targowej 1, budynek użyteczności publicznej przy ul. Piotrkowskiej 4/6, odpadów powstałych w wyniku uprzątania posesji administrowanych przez Zamawiającego, ›siedziba Spółki PGKiM przy ul. 1 Maja 28/30, ›siedziba Ciepłowni PGKiM Sp. z o. o. przy ul. Pabianickiej 125, ›siedziba Ujęcia Wody w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. 11 Listopada 101, ›siedziba Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj; część 2 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie skratek pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21; część 3 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie zużytego węgla aktywnego z oczyszczania gazów odlotowych pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21; część 4 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie piasku pochodzącego z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21; część 5 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów z laboratorium, pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: część 1 zamówienia - 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). część 2 zamówienia - 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). część 3 zamówienia - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. część 4 zamówienia - 300,00 PLN (słownie złotych: trzysta 00/100). część 5 zamówienia - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy wnieść wadium odpowiadające sumie wadium dla tych części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy części 1-5 zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach - w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, odpowiednio do oferowanej części zamówienia, tj. o kodach: Część 1 zamówienia: 20 03 01, 20 01 01, 15 01 01, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 06, 20 01 02, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 07, Część 2 zamówienia: 19 08 01, Część 3 zamówienia: 19 01 10*, Część 4 zamówienia: 19 08 02, Część 5 zamówienia: 15 01 10*, 16 02 14, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09; b) Wykonawca musi posiadać aktualną umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach; oraz dotyczy części 1 zamówienia: c) Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego, o którym mowa w art. 9b-9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz Oferty – odpowiedni do oferowanej części zamówienia, wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1a-1e do SIWZ, 2. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ, 3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ, 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy, 5. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 6. Dowód wniesienia wadium (jeżeli było wymagane) – dla formy innej niż pieniądz kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy załączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „Oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty lub wewnątrz opakowania oferty. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) – jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: 1.Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; każdy z Wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt 6.4. SIWZ; 2.Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli chociaż w odniesieniu do jednego z nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w pkt 6.4. SIWZ; 3.Podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca, jeżeli w odniesieniu do nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; w odniesieniu do każdego z tych podmiotów należy złożyć dokumenty wymienione w pkt 6.4. SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące składania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zawarte są w pkt 5-7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach