Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez stację segregacji odpadów komunalnych

Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Marklowicka 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4555193 , fax. 032 4554954
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim
    ul. Marklowicka 21 21
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4555193, fax. 032 4554954
    REGON: 24102499100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez stację segregacji odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający działa w oparciu o zapisy art.7 ust.2 oraz art.9 ust.1,2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach: - 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 4 500 ton - 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - 77 ton - 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 - 50 ton. z terenów obsługiwanych przez Zamawiającego, poprzez stację segregacji odpadów komunalnych znajdującej się w odległości nie większej niż 15 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na stację segregacji odpadów komunalnych (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 - 22.00 w soboty od 6.00 - 14.00 oraz niedziele i święta po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym w ilości do 900 ton miesięcznie samochodami specjalistycznymi (śmieciarka oraz nośniki) Zamawiającego o całkowitej masie dopuszczalnej powyżej 3,5 tony. Wykonawca musi zapewnić płynny rozładunek i zagospodarowanie odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność odpowiadającą charakterowi niniejszego zamówienia oraz posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów o kodach zgodnych ze SIWZ 2. posiadają określoną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki szczegółowe: 1) Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów o kodach zgodnych ze SIWZ z uwzględnieniem ilości odpadów przeznaczonych do odzysku (decyzja na odzysk odpadów dla kodu odpadu 20 03 01 minimum 50.000 ton/rok, dla kodu odpadu 20 03 07 minimum 2.500 ton/rok, decyzja na zbieranie odpadów dla kodu odpadu 19 12 12), co zagwarantuje Zamawiającemu płynność obsługi zadania 2) posiadanie umów ze stacją segregacji odpadów lub oświadczenie o posiadaniu własnych stacji znajdującej się w odległości nie większej niż 15 km odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na stację segregacji odpadów komunalnych (zgodnie z art. 9 ust.2 ustawy o odpadach tekst jednolity Dz.U. 2007 Nr 39 poz.251 odpady, które nie mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione w miejscu ich powstawania, powinny być przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione) 3) posiadanie umów z recyklerami 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z czego minimum jedno z nich musi wykazywać wykonanie wartości rocznego zadania nie mniej niż 1 mln zł netto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanawiać i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 7 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej również umowa spółki cywilnej, 3) oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ 4) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów o kodach zgodnych ze SIWZ z uwzględnieniem ilości odpadów przeznaczonych do odzysku (decyzja na odzysk odpadów dla kodu odpadu 20 03 01 minimum 50.000 ton/rok, dla kodu odpadu 20 03 07 minimum 2.500 ton/rok, decyzja na zbieranie odpadów dla kodu odpadu 19 12 12) co zagwarantuje Zamawiającemu płynność obsługi zadania 5) umowa ze stacją segregacji odpadów lub oświadczenie o posiadaniu własnych stacji znajdującej się w odległości nie większej niż 15 km odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na stację segregacji odpadów komunalnych (zgodnie z art. 9 ust.2 ustawy o odpadach tekst jednolity Dz.U. 2007 Nr 39 poz.251 odpady, które nie mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione w miejscu ich powstawania, powinny być przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione) 6) umowa z recyklerami 7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na formularzu zgodnie z treścią załącznika z czego minimum jedno z nich musi wykazywać wykonanie wartości rocznego zadania nie mniej niż 1 mln zł netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę,osoby. Sposób oceny spełniania wymaganych dokumentów: - Ocena spełniania w/w warunków będzie się odbywała metodą spełnia,nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Wykonawcy, nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl/index.php?idmp=133&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach