Przetargi.pl
Dostawa materiałów preizolowanych dla zadania inwestycyjnego : Modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej GWC przy ul. Gojawiczyńskiej w Rudzie Śląskiej oraz zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilającej z tego węzła poszczególne budynki

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3447806 , fax. 032 3447840
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska
    ul. Zabrzańska 24 24
    41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 3447806, fax. 032 3447840
    REGON: 27182384600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pec.rsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów preizolowanych dla zadania inwestycyjnego : Modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej GWC przy ul. Gojawiczyńskiej w Rudzie Śląskiej oraz zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilającej z tego węzła poszczególne budynki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest: dostawa materiałów preizolowanych dla zadania inwestycyjnego : Modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej GWC przy ul. Gojawiczyńskiej w Rudzie Śląskiej, oraz zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilającej z tego węzła poszczególne budynki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441631609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.500,00 zł ( słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 18.12. 2009r. do godz. 11:30. Wadium może być wniesione w każdej z form przewidzianych przez ustawę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4., każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w 1. do 3. mogą być spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia wykonawcy(zawarte w formularzu ofertowym), że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania udzielenie zmówienia, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wyżej wymienione muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pec.rsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach