Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12.

Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-552 Baćkowice, Baćkowice 86
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 605 533 283
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    Baćkowice 86 86
    27-552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 605 533 283
    REGON: 26069816300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzgok.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dalsze zagospodarowanie przez Wykonawcę, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie, partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych 20 03 01, przy następujących uwarunkowaniach: a Zamawiający przewiduje miesięczną ilość odbiór odpadów w wysokości nie mniejszej niż 47 Mg i nie więcej niż 100 Mg b Zamawiający ustala 1-miesięczny okres rozliczeniowy za częściową realizację zamówienia, c Przekazywane odpady będą zbelowane, waga jednej beli wynosi około 500 kg. d Przekazywana frakcja odpadów będzie wydzielona przez separator optyczny. Frakcję będą stanowić głównie tworzywa sztuczne i tekstylia. Zawartość metalu i PCV będzie śladowa. e Załadunek leżący po stronie Zamawiającego będzie odbywał się za pomocą wózka widłowego. f Wykonawca zapewni do załadunku samochody ciężarowe z naczepą typu ruchoma podłoga lub z naczepą standardową - opladnekowaną. Samochody muszą mieć możliwość załadunku minimum 23,5 tony. g Wykonawca dokona odbioru odpadów w ciągu 2 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego informacji drogą meilową. Odbiór będzie odbywał się tylko w dni robocze. Aby dokonać załadunku w danym dniu pojazd musi zostać podstawiony do godziny 13.30. h Miejscem odbioru odpadów jest Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych, Janczyce 50, 27-552 Baćkowice, woj. Świętokrzyskie. i Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia z miejsca odbioru j.w. pokrywa Wykonawca. j Zamawiający podkreśla, że ilość odbieranych odpadów może ulec zmianie, jednakże gwarantuje wielkość jednorazowego odbioru w granicach pełnej pojemności środka transportowego wykonawcy. k Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń do Zamawiającego z tytułu sumarycznej ilości odpadów odebranych w okresie rozliczeniowym, w granicach wskazanej tolerancji. l Warunkiem rozliczenia za każdą odebraną partię odpadów będzie dostarczenie w formie papierowej faktury wraz z załączoną KPO wystawioną przez WYKONAWCĘ w odpowiedniej ilości egzemplarzy. KPO w momencie dostarczenia będzie już potwierdzona w pozycjach podmiot transportujący i przejmujący odpad. Potwierdzone KPO są załącznikiem do faktury. m Wymagany termin rozpoczęcia odbioru pierwszej partii odpadów - do 7 dni od daty podpisania umowy. n Odpady można obejrzeć w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych, Janczyce 50, 27-552 Baćkowice, woj. Świętokrzyskie w dni robocze w godzinach 7-15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzgok.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach