Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasta Rypina

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasta Rypina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Miasta Rypina, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Informacje o Gminie Miasta Rypina: 1. Liczba mieszkańców: 16 570 (stały meldunek) w tym: 1) W zabudowie wielorodzinnej - powyżej 7 lokali zamieszkuje około 10 200 osób. 2) W zabudowie jednorodzinnej oraz w zabudowie wielorodzinnej do 7 lokali zamieszkuje około 5 600 osób. Powyższe dane mają charakter szacunkowy i będą ulegały zmianom w trakcie trwania umowy. 2. Zabudowa: Liczba nieruchomości zabudowanych około 2 100 nieruchomości. 1 Jednorodzinna oraz wielorodzinna do 7 lokali włącznie - około 1 640 nieruchomości. 2) Wielorodzinna powyżej 7 lokali - około 160 nieruchomości. 3) Nieruchomości niezamieszkałe: około 300 nieruchomości w tym obiekty użyteczności publicznej (placówki oświatowe, szpital, itp. około 20 nieruchomości). Powyższe dane mają charakter szacunkowy i będą ulegały zmianom w trakcie trwania umowy. 3. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości aktualny na dzień zawarcia umowy, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zmian w ww. wykazie. Zmiany nie będą powodowały zmiany wysokości wynagrodzenia. 4. Liczba odebranych odpadów w latach ubiegłych: 1) 2012 rok Odpady zmieszane - 4 714 Mg Tworzywa sztuczne - 97,14 Mg Papier i tektura - 99,0 Mg Szkło - 86,2 Mg Odpady ulegające biodegradacji - 46,7 Mg Odpady wielkogabarytowe - 8,9 Mg Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2 Mg 2) 2011 rok Odpady zmieszane - 4 531 Mg Tworzywa sztuczne - 65,91 Mg Papier i tektura - 40,71 Mg Szkło - 89,87 Odpady ulegające biodegradacji - 68,5 Mg Odpady wielkogabarytowe - 7,8 Mg Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 5,08 Mg 5. Na dzień wszczęcia postępowania: 1) Około 1558 właścicieli nieruchomości zadeklarowało segregację odpadów. 2) Około 262 właścicieli nieruchomości zadeklarowało brak segregacji odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2009 roku, Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 6 czerwca 2013 roku, do godziny 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach