Gmina Jemielnica ogłasza przetarg
- Adres: 47-133 Jemielnica, ul. Strzelecka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 23 500 , fax. 77 46 23 510
- Data zamieszczenia: 2017-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielnica
ul. Strzelecka 67
47-133 Jemielnica, woj. opolskie
tel. 77 46 23 500, fax. 77 46 23 510
REGON: 53141323100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jemielnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jemielnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i właścicieli nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy Jemielnica oraz ich transport i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu całej Gminy Jemielnica – siedmiu sołectw od wszystkich wytwórców odpadów. Odbierane będą odpady niesegregowane (zmieszane) i zebrane selektywnie (tworzywa sztuczne, metale, papier, opakowania szklane, popioły i odpady ulegające biodegradacji,) zgromadzone w workach lub pojemnikach ustawionych przy nieruchomościach. Wykonawca zobowiązany będzie również do organizacji raz na pół roku „mobilnej” zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego z terenu całej gminy. Zakres obejmuje także prowadzenie dokumentacji związanej w realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 zł słownie dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy Leśnica Filia w Jemielnicy Nr konta 38 8907 1018 2007 6000 3901 0001 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 17.11.2017 r. o godz. 13.00. Nie wniesienie wadium lub wniesienia wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jemielnica” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego lub zdeponowanie u Zamawiającego (Urząd Gminy Jemielnica, budynek nr 1 , pokój nr 9) w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium regulują przepisy art.46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże że spełnia wymogi uprawniające do: • prowadzenia działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2017 poz. 1289), • prowadzenia transportu odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 50 ust.3 oraz art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2016 poz. 1987 z późn. zm.), • odbierania od właścicieli nieruchomości zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zgodnie z art. 84 ustawy z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 poz. 1688).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 1.2 Oświadczenie – wypełnione i podpisane, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 1.3 Oświadczenie – wypełnione i podpisane, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 1.4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 1.5 Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt V SWIZ w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (jeżeli dotyczy), 1.6 Dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty. 2. Oświadczenia wykonawcy wskazane w formularzu oferty muszą być aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w załącznikach nr 3 i 4 do SWIZ , składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w tym zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia, o których mowa w załącznikach nr 3 i 4 do SWIZ dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, będących załącznikami nr 3 i 4 do SIWZ. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa załączniku nr 4 do SWIZ. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ, oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej: 2.1. Oświadczenie – wypełnione i podpisane, stanowiące załącznik nr 6 do SWIZ, wymagane jest od Wykonawców, którzy złożyli ofertę do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert. Oświadczenie dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI.2. SIWZ – składają, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy Wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Brzeskiego Centrum Medycznego.
Dodano: 2024-03-07 - Usługa odbioru i utylizacji odpadów wytwarzanych przez 10 Brygadę Logistyczną.
Dodano: 2024-02-08 - Świadczenie usług w zakresie odbioru i składowania odpadów komunalnych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-08 - Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z lokali mieszkalnych i użytkowych oraz z terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-01-21 - Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2024-2025
Dodano: 2023-11-10 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych pochodzących z PSZOK z terenu gmin: Pawłowiczki, Izbicko, Ujazd zrzeszonych w Związku Międzygminnym „Czysty Region”
Dodano: 2023-08-16 - [U/ 7.1/ TP/ 2023] Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zebranych na PSZOK oraz wytworzonych w związku z działalnością „Zakładu Komunalnego” Spółka z ograniczoną odpow.
Dodano: 2023-07-26 - Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego w Gogolinie przy ul. Ligonia
Dodano: 2021-02-22 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY LASOWICE WIELKIE
Dodano: 2021-02-18 - Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Skarbimierz w 2021 r. oraz ich transport
Dodano: 2021-02-09