Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jemielnica

Gmina Jemielnica ogłasza przetarg

  • Adres: 47133 Jemielnica, ul. Strzelecka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 23 500 , fax. 77 46 23 510
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielnica
    ul. Strzelecka 67
    47133 Jemielnica, woj. opolskie
    tel. 77 46 23 500, fax. 77 46 23 510
    REGON: 53141323100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jemielnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i właścicieli nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy Jemielnica oraz ich transport i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu całej Gminy Jemielnica – siedmiu sołectw od wszystkich wytwórców odpadów. Odbierane będą odpady niesegregowane (zmieszane) i zebrane selektywnie (opakowania szklane, zmieszane surowce wtórne, popioły i odpady ulegające biodegradacji) zgromadzone w workach lub pojemnikach ustawionych przy nieruchomościach. Wykonawca zobowiązany będzie również do organizacji raz na pół roku „mobilnej” zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego z terenu całej gminy. Zakres obejmuje także prowadzenie dokumentacji związanej w realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie, w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5 % ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Leśnica Filia w Jemielnicy Nr 38 8907 1018 2007 6000 3901 0001 z adnotacją „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jemielnica " 3.2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3.w gwarancjach bankowych, 3.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczeń gwarancja powinna: 4.1. zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, 4.2. zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, upływający nie wcześniej a niżeli 30 dni po planowanym zakończeniu e) zobowiązanie gwaranta do: „ bezwarunkowej zapłaty należności wynikającej z gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia otrzymania żądania Zamawiającego” 4.3. zostać złożona w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Jemielnica, ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, Budynek nr 1, pokój nr 9) przed podpisaniem umowy. 4.4. Zwrot zabezpieczenia zgodnie z art. 151 Pzp. 5. Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania. 7. W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 147 do 151.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach