Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobrzany. II postępowanie

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobrzany. II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: 1)Odbierania wszystkich odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych w sposób selektywny z terenu Gminy Dobrzany zgodnie z aktualnym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobrzany, bez względu na warunki atmosferyczne oraz uchwałą o której mowa w art. 6 ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2)Transport odpadów do instalacji. 3)Zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r oraz uchwałą nr XVI/218/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29.06.2012 r. w sprawie aktualizacji Planu Gospodarki Odpadami Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023, 2. Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: 1)niesegregowane odpady komunalne (20 03 01); 2)opakowania z papieru i tektury (15 01 01); 3)opakowana ze szkła (15 01 07); 4)opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02); 5)opakowania wielomateriałowe (15 01 05); 6)zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06); 7)odpady wielkogabarytowe (20 03 07); 8)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 36); 9)przeterminowane leki (20 01 32); 10)zużyte baterie (20 01 33); 3.Na terenie gminy Dobrzany obowiązywać będzie system pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych, na niżej opisanych zasadach: 1)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach i kontenerach w kolorze szarym lub czarnym o pojemnościach 60l, 80l, 110l, 120l, 240l i 1100l. 2)Częstotliwość odbioru, zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt 2.2.7 ppkt 17 SIWZ, zwanym dalej harmonogramem: a) nieruchomości zamieszkałe: - 1 raz na 2 tygodnie na terenie miejskim; - 1 raz w miesiącu na terenach wiejskich; b) nieruchomości niezamieszkałe - z częstotliwością wykazaną dla nieruchomości zamieszkałych lub w ilości wskazanej przez Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w miesiącu; c) lista nieruchomości niezamieszkałych z zadeklarowaną ilością odbiorów będzie przekazywana przedsiębiorcy na 3 dni przed pierwszym odbiorem w danym miesiącu d) jeżeli 11 listopada, 24 grudnia oraz Wielki Piątek wypadną na więcej niż 3 dni po ostatnim odbiorze, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dodatkowego odbioru z cmentarzy komunalnych w Dobrzanach i w Lutkowie na dzień przed każdym z wyżej wskazanych świąt lub w dniu święta, gdy nie jest ono dniem ustawowo wolnym od pracy. 3)Szacunkowa ilość pojemników do odbioru i wywozu z terenu całej gminy:1380 szt. a)w tym nieruchomości niezamieszkałe Miasto: -Sklepy-18 -Duże zakłady-8 -Małe zakłady 10 -Apteka-2 -Przychodnia -2 -Instytucje-7 -Szkoła-1 -Obszar wiejski: -Sklepy-12 -Pensjonaty i gospodarstwa agroturystyczne-5 -Świetlice wiejskie-12 -Nieruchomości niezamieszkałe użytkowane sezonowo przez ok. 4 miesiące w roku, w ilości około 100 szt. Zamawiający szacuje, że liczba pojemników może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o około 3%. 4)selektywnie zbierane odpady komunalne będą gromadzone pojemnikach o pojemnościach 1100l: a)kolor żółty- odpady z tworzyw sztucznych i metali, b)kolor zielony-szkło, c)kolor niebieski -papier, tektura Pojemniki określone w pkt a)-c) zapewnia Zamawiający, 5)Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów: tworzyw sztucznych i metali - 1 raz na 2 tygodnie na terenie miasta, zgodnie z harmonogramem; - 1 raz na miesiąc na terenach wiejskich, zgodnie z harmonogramem; Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów: szkło, papier i tektura, - 1 raz na miesiąc na terenie całej gminy, zgodnie z harmonogramem; Selektywnie gromadzone odpady wrzucane są przez mieszkańców do rozstawionych na terenie miejscowości zestawów pojemników stanowiących pojemniki o pojemnościach: -1100 l - plastiki, metale, -1100 l - szkło, -1100 l - makulatura, papier. 6)Odbiór odpadów segregowanych nie może następować w dni wyznaczone do odbioru odpadów zmieszanych. 7)Szacowana ilość pojemników do segregacji: Miasto Dobrzany: 45 zestawów Obszar wiejski: -Wieś Szadzko -6 zestawów -Wieś Kozy- 5 zestawów -Kolonia Kozy - 1 zestaw -Wieś Odargowo- 4 zestawy -Wieś Ognica - 5 zestawów -Wieś Sierakowo - 4 zestawy -Wieś Błotno 5 zestawów -Wieś Bytowo - 4 zestawy -Wieś Krzemień - 4 zestawy -Wieś Dolice - 2 zestawy -Wieś Grabnica -2 zestawy -Wieś Biała - 5 zestawów -Wieś Lutkowo - 5 zestawów -Wieś Mosina - 2 zestawy -Wieś Kępno -2 zestawy Dokładna lokalizacja pojemników zostanie podana Wykonawcy na 3 dni przed pierwszym wywozem określonym w harmonogramie. W SUMIE ILOŚĆ DUŻYCH POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW NIE PRZEKROCZY 115 ZESTAWÓW Uwaga! 1.Dopuszcza się gromadzenia odpadów wysegregowanych przez mieszkańców w workach przy pojemnikach przeznaczonych do selektywnej zbiórki na dzień przed wywozem. 2.Wykonawca ma obowiązek załadunku odpadów wskazanych w pkt 1 oraz uporządkowania miejsca ustawienia pojemników do segregacji. 3.Wykonawca odpowiada za utrzymanie w dobrym stanie technicznym pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w zakresie uszkodzeń wynikających z działań Wykonawcy. 8)odpady wielkogabarytowe Odbiór w/w odpadów odbywać się będzie poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach - 2 raz w roku. Przybliżony termin realizacji zostanie określony w harmonogramie, o którym mowa w pkt 2.2.7 ppkt 17, a szczegółowy na miesiąc przed terminem wyznaczonym w harmonogramie. O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty. Na zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu całej gminy Zamawiający zakłada 2 dni robocze. 9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Odbiór w/w odpadów odbywać się będzie poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach - 2 raz w roku. Przybliżony termin realizacji zostanie określony w harmonogramie, o którym mowa w pkt 2.2.7 ppkt 17, a szczegółowy na miesiąc przed terminem wyznaczonym w harmonogramie. O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty. Na zbiórkę w/w odpadów z terenu całej gminy Zamawiający zakłada 2 dni robocze. 10)zużyte baterie i przeterminowane leki Odbiór w/w odpadów odbywać się będzie maksymalnie raz na trzy miesiące, po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego, potwierdzonym pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej, z punktu wskazanego przez Zamawiającego, w terminie maksymalnie 7 dni od zgłoszenia. 11)Zamawiający zaleca aby odbiór odpadów wielkogabarytowych i elektrycznych odbywał się w jednym terminie. UWAGA! Odpady budowlane i akumulatory nie są przedmiotem niniejszego postępowania. Mimo powyższego w przypadku indywidualnych umów cywilno - prawnych zawartych pomiędzy Wykonawcą a mieszkańcami Gminy Dobrzany o odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych i rozbiórkowych - Wykonawca zobowiązany jest wykazać ilość przedmiotowych odpadów w sprawozdaniu o którym mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4.Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 1)powierzchnia Gminy Dobrzany wynosi 134,73 km2, 2)charakterystyka wsi Gminy Dobrzany oraz miasta Dobrzany pod względem liczebności mieszkańców i zabudowy określona została w SIWZ 5. Długość tras przejazdowych: Dobrzany - Sierakowo 6 km Dobrzany - Ognica 4 km Dobrzany- Szadzko 3 km Dobrzany - Kozy 2 km Dobrzany - Biała 6 km Dobrzany - Kępno 3 km Dobrzany -Lutkowo 5 km Dobrzany - Mosina 5 km Dobrzany -Krzemień 7 km Dobrzany - Grabnica 3 km Dobrzany - Dolice 5 km Dobrzany - Odargowo 6km Dobrzany -Błotno 8 km Dobrzany- Bytowo 11 km 6. Ilość wytworzonych odpadów niesegregowanych i segregowanych na terenie gminy Dobrzany nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe przyjmuje szacunkową ilość odpadów niesegregowanych przewidzianych do zbiórki i transportu - 900 Mg na 12 miesięcy. Zamawiający informuje, że w roku 2013 z Gminy Dobrzany odebrano 130 Mg odpadów zebranych selektywnie w tym 2,16 Mg odpadów wielkogabarytowych oraz 2,04 Mg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Do wyliczenia ceny należy przyjąć 130 Mg. Podane wyżej ilości odpadów należy przyjąć do obliczenia ceny, Wykonawca rozliczy miesięcznie rzeczywistą ilość odpadów. 7. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w pojemniki do zbiórki odpadów zmieszanych w wielkościach zgodnych z zapisami aktualnego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobrzany oraz aktualną uchwałą, o której mowa w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości w gminach. UWAGA!!! Wykonawca może wykorzystać 30 szt. pojemników o pojemności 1100 l na odpady zmieszane stanowiące własność Zamawiającego. 2) Wykaz nieruchomości wraz z zapotrzebowaniem na pojemniki zostanie przesłany wykonawcy na 1 tydzień przed pierwszym odbiorem. 3) Wykonawca wyposaży nieruchomości w pojemniki najpóźniej na 2 dni przed pierwszym odbiorem. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości zgłoszonej przez Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. 5) Wykonawca poinformuje zamawiającego o konieczności zmiany wielkości lub ilości pojemników na terenie nieruchomości, w przypadku gdy w ocenie Wykonawcy, ich liczba lub wielkość, nie będzie odpowiadała rzeczywistym potrzebom. 6) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia, na życzenia Zamawiającego, dowodu odbioru pojemnika przez właściciela nieruchomości. 7) Za wszelkie szkody pojemników wynikające z wykonywania przedmiotu działalności odpowiada Wykonawca, natomiast za szkody pojemnika wynikające z winy właściciela nieruchomości odpowiedzialność ponosi właściciel nieruchomości. 8) Właściciel nieruchomości nie może zostać obciążony za pogorszenie stanu pojemnika będącego wynikiem jego normalnego użytkowania. 9) szacunkowe zapotrzebowanie na pojemniki: - 120 l lub 110 l - 1300 szt - 240 l - 50 szt - 1100 l - 30 szt 10) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu następujących dokumentów: 1. W terminie 14 dni od zakończenia miesiąca, którego dokumenty dotyczą: a) Karty przekazania odpadów dotyczące każdego rodzaju odpadów odebranych z terenu Gminy Dobrzany. b) Zestawienie ważeń- zawierające informację o ilości odebranych odpadów, rodzaju odpadów- kod odpadu, dacie odbioru i dacie przekazania do instalacji, nazwę instalacji oraz kopię dokumentu potwierdzającego przyjęcie do instalacji. c) Zestawienie wagowe odpadów odebranych z terenu gminy z wyszczególnieniem kodów odpadów. d) Oświadczenie, że wszystkie odpady pochodzą z Gminy Dobrzany i zostały odebrane ze wszystkich wskazanych przez Zamawiającego punktów, ze wskazaniem adresów nieruchomości, które nie znajdowały się w wykazie przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego, a z których odebrano odpady komunalne. e) Raport z kontroli min. 20 nieruchomości (w tym 10 z terenów wiejskich i 10 z miasta Dobrzany) pod kątem zgodności zadeklarowanego sposobu postępowania z odpadami. Raport zawierał będzie datę kontroli, adres nieruchomości i informację o prowadzeniu lub nieprowadzeniu segregacji. W przypadku stwierdzenia odpadów opakowaniowych nadających się do segregacji w pojemnikach osób deklarujących segregację, do raportu dołączona zostanie dokumentacja fotograficzna potwierdzająca ten fakt. Zamawiający zostanie poinformowany o terminie kontroli przynajmniej na dzień przed jej terminem. Przedstawiciel zamawiającego może brać udział w kontroli. f) Informacji o dokonaniu dodatkowych odbiorów odpadów od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, poza częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego. g) Dodatkowo po zakończeniu ostatniego miesiąca obowiązywania umowy, dokumenty określające masę odpadów powstałych po mechaniczno biologicznym przetworzeniu odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12 nie spełniających wymagań Rozporządzenia Ministra Środowiska wydanego na podstawie art. 14 ust. 10 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, przekazanych do składowania.- z każdej instalacji do której przekazywano zmieszane odpady komunalne; 2. Sprawozdania kwartalne wynikające z art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.. 11) Na życzenie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zapisu z systemu wskazującego informacje o położeniu pojazdów i miejscach ich postojów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 12) Wykonawca zobowiązany jest do informowania, o każdym przypadku niewykonania usługi oraz przyczynach jej niewykonania, w terminie 2 dni roboczych od dnia realizacji wyznaczonego harmonogramem, zgłoszeniem lub warunkami niniejszego SIWZ z podaniem terminu do realizacji. Każdy niezgłoszony we wskazanym terminie przypadek niewykonania usługi będzie podlegał naliczeniu kary umownej. 13) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a) w sposób ciągły; b) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru; c) niezależnie od warunków atmosferycznych; d) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów; 14) Zamawiający wymaga również odbioru odpadów poza częstotliwością, jeżeli dane odpady zostaną zebrane i zgromadzone przy nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. Zamawiający przewiduje, że odbiór odpadów poza częstotliwością wystąpi nie więcej niż 2 razy w trakcie trwania umowy. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce i termin odbioru. Ilość odpadów zmieszanych odbieranych zgodnie z harmonogramem oraz poza częstotliwością w sumie nie przekroczy szacunkowej ilości odpadów - 900 Mg na 12 miesięcy. 15) W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia, w dni odbioru odpadów wyznaczone harmonogramem, Zamawiający może zażądać dokonania odbioru z maksymalnie 3 dodatkowych nieruchomości. 16) Na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów (w formie papierowej i elektronicznej - plik Word). 17) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogramy (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Harmonogram na rok 2014 Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji na tydzień przed pierwszym odbiorem, a na rok 2015 nie później niż do 1 grudnia 2014 roku. Obowiązek sporządzenia harmonogramu dotyczy odbiorów odpadów zmieszanych oraz odbiorów odpadów segregowanych w tym odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na zasadach określonych w pkt 2.2.3 ppkt 8) i 9). 18) Usługa odbioru odpadów będzie wykonywana w dni robocze zgodnie z harmonogramem w godzinach od 7:00 do 17:00. 19) Wykonawca w dni zbiórki odpadów zmieszanych w danej miejscowości zobowiązany jest również do zbiórki odpadów z koszy znajdujących się przy przystankach autobusowych jak również odpadów leżących obok wymienionych pojemników. Obecnie znajduje się 17 koszy mających swoją lokalizację przy przystankach autobusowych. 20) Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. 21) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscach załadunku odpadów. 22) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników niezależnie czy jest to wynikiem jego działalności. 23) W trakcie trwania umowy w uzasadnionym przypadku Zamawiający na wniosek mieszkańców może zmienić harmonogram wywozu odpadów komunalnych. 8. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia wynagrodzenia ze względu na wzrost opłat związanych z przekazaniem odpadów komunalnych do instalacji oraz wszelkich innych opłat związanych z zagospodarowaniem odpadów komunalnych z uwagi na roczny okres trwania umowy. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1) ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U z 2013 r. poz. 672 ze zm.), 2) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399), 3) ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r.poz.21 ze zm.) 4) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), 5) ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1155), 6) ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r., Nr 79, poz. 666 ze zm.), 7) ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.), 8) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009 r., nr 104 poz. 868), 9) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 10) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010 r., nr 249 poz. 1673), 11) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 r., nr 112 poz. 1206), 12) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z dnia 11 czerwca 2012 r., poz. 645), 13) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 5 czerwca 2012 r., poz. 630), 14) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z dnia 18 czerwca 2012 r., poz. 676), 15) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012, poz. 1052), 16) uchwała nr XVI/218/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29.06.2012 r. w sprawie aktualizacji Planu Gospodarki Odpadami Województwa Zachodniopomorskiego a lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023, 17) uchwała nr XVI/219/12 Sejmiku województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29.06.2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023. (Dz. Urz. woj. zachodniopomorskiego z 2012 r. poz. 1873), 18) Uchwała nr XXIX/279/13 Rady Miejskiej w Dobrzanach z dnia 3 września 2013 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobrzany, 19) uchwała nr XXXIV/343/14. Rady Miejskiej w Dobrzanach z dnia 4 lutego 2014r. zmieniająca uchwałę Nr XXIX/279/13 Rady Miejskiej w Dobrzanach z dnia 3 września 2013 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobrzany 20) dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz. U.UE.L 2008.312.3), 21) ustawa z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U z 2013 r. poz. 262), 22) ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), 23) ustawa z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), 24) innych aktach normatywnych obowiązujących na obszarze Gminy Dobrzany zawierających powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian w wyżej wymienionych przepisach oraz nowo wprowadzanych, oraz stosować je na bieżąco. 11. Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu gminy w celu zlokalizowania zakresu usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, nr konta PKO BP SA, oddział Stargard Szczeciński 441020 4867 0000 1302 0007 9913, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.03.2014r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii razem z ofertą. 7. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach