Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobrzany

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobrzany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobrzany. 2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania wszystkich odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobrzany załączonym do niniejszej SIWZ, bez względu na warunki atmosferyczne, transport i unieszkodliwianie odpadów w instalacjach wskazanych w uchwale nr XVI/218/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29.06.2012r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Zachodniopomorskiego dla regionu szczecińskiego. 3.Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: 1)Niesegregowane odpady komunalne; 2)papier i tektura; 3)szkło; 4)tworzywa sztuczne; 5)opakowania wielomateriałowe; 6)metale; 7)odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji. 4. Tereny zamieszkałe: Zabudowa wielorodzinna i jednorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych: 1)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach i kontenerach w kolorze szarym o pojemnościach 60 l, 80 l, 110l, 120 l, 240l, 1100l i 1300l. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Wykonawca zgodnie z życzeniem i na koszt właściciela nieruchomości dostarczy i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów 1 raz w tygodniu w mieście Dobrzany, 1 raz na dwa tygodnie na terenach wiejskich. Za utrzymanie pojemników w dobrym stanie technicznym odpowiada Wykonawca. Szacunkowa Ilość pojemników do odbioru i wywozu: z terenu całej gminy:1200 szt. Zamawiający szacuje, że liczba pojemników może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o około 3%. 2)selektywnie zbierane odpady komunalne będą gromadzone pojemnikach i kontenerach o pojemnościach 1300l i 2,5 m2: a)kolor żółty- odpady z tworzyw sztucznych i metali, b)kolor zielony-szkło, c)kolor niebieski -papier, tektura, odzież i tekstylia, d)kolor brązowy -odpady kuchenne ulegające biodegradacji. Pojemniki określone w pkt a)-c) zapewnia Zamawiający, natomiast pojemniki określone w pkt d) zapewnia Wykonawca. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów 20 01 01 20 01 02 20 01 07 - 1 raz na miesiąc. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów biodegradowalnych - 1 raz na dwa tygodnie. Za utrzymanie pojemników w dobrym stanie technicznym odpowiada Wykonawca. W zestawach pojemników do selektywnego zbierania odpadów (tzw. system dostawczy) - wyselekcjonowane odpady wrzucane są przez mieszkańców do podstawionych pojemników w zestawach dużych (ZD) stanowiących pojemniki o pojemnościach; 2500l - plastiki, metale 1100l - szkło 1100l - Makulatura, papier Ilość i lokalizacje pojemników do segregacji: (mapy lokalizacji stanowią załącznik do SIWZ). Miasto Dobrzany: oul. Staszica, Krótka, Mostowa, Długa - ZD - plac przy stodole 1kpl, przy kościele 1kpl. Bloki 6kpl, budynek UM 1kpl, rynek 1kpl; oul. Świerczewskiego, Wiosenna, Zaułkowa - ZD - bloki 9kpl, park 1kpl,przychodnia 1kpl,remiza 1kpl,piekarnia 1kpl, były POM 1kpl, oul. Leśna, Spokojna, Cicha, Pogodna, Ogrodowa, Spacerowa, Zielona- ZD - bloki 3kpl,ulice 4kpl, oul. Dworcowa, Cmentarna, Kościuszki- ZD- cmentarz 3kpl,Kościuszki 2kpl, budynek wielorodzinny 1kpl, oul. A. Czerwonej, ZD - Stacja 1kpl,ZD Forest 1kpl, Z. Colint 1kpl,Nadleśnictwo 1kpl, blok 1kpl, oul. Spółdzielcza, Majowa, Robotnicza, Sportowa, Szkolna- ZD Szkoła 2kpl, Osiedle 2kpl, oul. Mickiewicza, Zacisze, Słoneczna Strażacka - ZD bloki 7kpl, oul. Podgórna, Rzeczna, Wąska, A. Ludowej, - ZD - 5kpl, oul. Parkowa, Przechodnia - ZD - 2kpl, pojemniki na plastiki - 60szt pojemniki na szkło - 60szt pojemniki na papier - 60szt Obszar wiejski: oWieś Szadzko - centrum 1kpl, bloki 1kpl, droga Odargowo 1kpl,droga Dobrzany 2kpl, osiedle 1kpl; pojemniki na plastiki - 6szt. pojemniki na szkło - 6szt pojemniki na papier - 6szt Wieś Kozy- droga Dobrzany 2kpl, bloki 2kpl, droga Kielno 1kpl Pojemniki na plastiki - 5 szt. pojemniki na szkło - 5 szt. pojemniki na papier - 5 szt. Wieś Odargowo - centrum 1kpl, droga Wiechowo 1 kpl, droga Szadzko 1kpl,droga Tarnowo 1kpl, pojemniki na plastiki - 4 szt. pojemniki na szkło - 4 szt. pojemniki na papier - 4szt Wieś Ognica - centrum 1kpl, pensjonat 1kpl, droga Dobrzany 2kpl,droga bruk 1kpl, pojemniki na plastiki - 5szt. pojemniki na szkło - 5szt. pojemniki na papier -5szt Wieś Sierakowo - przystanek 1kpl, plac zabaw 1kpl, skrzyżowanie(Morozik) 1kpl, skrzyżowanie 1kpl. pojemniki na plastiki - 4szt. pojemniki na szkło - 4szt. pojemniki na makulaturę - 4szt Wieś Błotno - świetlica 1kpl, droga Ognica 2kpl,droga Bytowo 1kpl, droga polna 1kpl, pojemniki na plastiki - 5szt. pojemniki na szkło - 5szt pojemniki na papier -5szt oWieś Bytowo - centrum 1kpl, droga Błotno 2kpl, świetlica 1kpl, pojemniki na plastiki - 4szt pojemniki na szkło - 4szt pojemniki na papier - 4szt Wieś Krzemień - kościół 1kpl,ośrodek 1kpl, świetlica 1kpl,droga skrzyżowanie 1kpl plastik; pojemniki na plastiki - 4szt pojemniki na szkło - 4szt pojemniki na papier - 4szt oWieś Dolice - przy placu zabaw 1kpl, droga Grabnica 1kpl pojemniki na plastiki - 2szt pojemniki na szkło - 2szt pojemniki na papier - 2szt Wieś Grabnica -skrzyżowanie 1kpl, droga Kielno 1kpl pojemniki na plastiki - 2szt pojemniki na szkło - 2szt pojemniki na papier - 2szt Wieś Biała - kolejka 1kpl, sklep 1kpl, kościół 1kpl, wysepka 1kpl, świetlica 1kpl; pojemniki na plastiki - 5szt pojemniki na szkło - 5szt pojemniki na papier - 5szt ZM - 5kpl Wieś Lutkowo - świetlica 1kpl, droga Długie 1kpl, sklep 1kpl, skrzyżowanie 1kpl,mostek 1kpl; pojemniki na plastiki - 5szt pojemniki na szkło - 5szt pojemniki na papier - 5szt Wieś Mosina - świetlica 1 kpl, skrzyżowanie Wiechowo 1kpl pojemniki na plastiki - 2szt pojemniki na szkło - 2szt pojemniki na papier - 2szt Wieś Kępno - przystanek 1kpl świetlica 1kpl, pojemniki na plastiki - 2szt pojemniki na szkło - 2szt pojemniki na papier - 2szt W SUMIE ILOŚĆ DUŻYCH ZESTAWÓW POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW: 115 kpl. Uwaga! 1.Zamawiający zastrzega możliwość niewielkich zmian położenia pojemników. 2.Dopuszcza się gromadzenia odpadów wysegregowanych przez mieszkańców w workach przy pojemnikach na dzień przed wywozem. 3.Wykonawca ma obowiązek załadunku odpadów w workach oraz uporządkowania miejsca ustawienia pojemników do segregacji. 3)odpady wielkogabarytowe Odbiór w/w odpadów odbywać się będzie poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach - 1 raz w roku, określonych w harmonogramie przedłożonym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy. O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty. Na zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu całej gminy Zamawiający zakłada 2 dni robocze. 4)Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Odbiór w/w odpadów odbywać się będzie poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach - 1 raz w roku, określonych w harmonogramie przedłożonym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy, O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty. Na zbiórkę w/w odpadów z terenu całej gminy Zamawiający zakłada 2 dni robocze. UWAGA! Odpady budowlane i rozbiórkowe, przeterminowane leki oraz zużyte baterie i akumulatory nie są przedmiotem niniejszego postępowania. 5. Tereny niezamieszkałe Na terenach niezamieszkałych obowiązywać będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 1)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach w kolorze szarym o pojemnościach 60 l, 80 l, 110l, 120 l, 240l, 1100l. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Wykonawca zgodnie z życzeniem i na koszt właściciela nieruchomości dostarczy i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów 1 raz w tygodniu w mieście Dobrzany, 1 raz na dwa tygodnie na terenach wiejskich. Za utrzymanie pojemników w dobrym stanie technicznym odpowiada Wykonawca. Szacunkowa Ilość pojemników do odbioru i wywozu: 53 szt. Segregacja odpadów odbywać się będzie tak samo jak na terenach zamieszkałych. Miasto: Ilość miejsc zbiórki odpadów: Sklepy-18 Duże zakłady-8 Małe zakłady 10 Apteka-2 Przychodnia -2 Plebania-1 Instytucje-7 Szkoła-1 Obszar wiejski: Ilość miejsc zbiórki odpadów: Sklepy-12 Pensjonaty i gospodarstwa agroturystyczne-5 Świetlice wiejskie-12 6. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: 1)w sposób ciągły; 2)w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru; 3)niezależnie od warunków atmosferycznych; 4)pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów; 7. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania wszystkich odpadów komunalnych, wytworzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zgromadzonych w pojemnikach oraz w workach na terenie Miasta i gminy Dobrzany, jak również odpadów segregowanych w punktach segregacji. Zamawiający wymaga również odbioru odpadów poza częstotliwością, jeżeli dane odpady zostaną zebrane i zgromadzone przy nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. 8. Wykonawca na obowiązek przekazywania w comiesięcznych raportach dołączanych do faktury danych o ilości zagospodarowanych odpadów oraz adresach właścicieli nieruchomości, od których odebrano odpady oraz ilości i pojemników z jakich odpady odebrano. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych podmiot odbierający przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Wykonawcę. 9.Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których powstały odpady, a nie zostały ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 10.Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 1)powierzchnia Gminy Dobrzany wynosi 134,73 km2, W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o ok. 1,5 %. 11. Długość tras przejazdowych: Dobrzany-Sierakowo 7 km Dobrzany-Ognica 4 km Dobrzany- Szadzko-3 km Dobrzany -Kozy 2 km Dobrzany - Biała 6 km Dobrzany - Kępno 2 km Dobrzany -Lutkowo 9 km Dobrzany - Mosina 7 km Dobrzany -Krzemień 12 km Dobrzany - Grabnica 7 km Dobrzany - Dolice 9 km Dobrzany - Odargowo 6km Dobrzany -Błotno 8 km Dobrzany- Bytowo 15 km 12. Ilość wytworzonych odpadów niesegregowanych i segregowanych na terenie gminy Dobrzany nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe przyjmuje szacunkową ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu - 600 Mg na 12 miesięcy. Podane wyżej ilości odpadów należy przyjąć do obliczenia ceny, Wykonawca rozliczy miesięcznie rzeczywistą ilość odpadów. 13. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 1)na 50 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogramy (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Harmonogram na rok 2013 Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji do dnia 1 czerwca 2013 roku, a na rok 2014 nie później niż do 1 grudnia 2013 roku, 2)na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy pojemniki odpadów do punktów segregacji w miejscach zgodnie z pkt 2.2.4 ppkt 2 SIWZ. 14. Usługa będzie wykonywana w dni robocze zgodnie z harmonogramem w godzinach od 7:00 do 17:00. 15. Wykonawca w dni zbiórki odpadów zmieszanych w danej miejscowości zobowiązany jest również do zbiórki odpadów z koszy znajdujących się przy przystankach autobusowych jak również odpadów leżących obok wymienionych pojemników. 16. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscach załadunku odpadów. 18. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwieniu odpadów. Ilość odpadów winna być podana w kilogramach w rozbiciu na poszczególne miesiące kwartału. Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, segregowane oraz miejsce unieszkodliwienia wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po każdym kwartale. 19. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających odzysk i recykling sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.12.2006 r. w sprawie dokumentów potwierdzających odrębnie odzysk i odrębnie recykling - w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 20. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 21. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników niezależnie czy jest to wynikiem jego działalności. 22. W trakcie trwania umowy w uzasadnionym przypadku Zamawiający na wniosek mieszkańców może zmienić harmonogram wywozu odpadów komunalnych. 23. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie akceptować i publikować na stronie internetowej www.dobrzany.pl - zakładka gospodarka odpadami. 24. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania wszystkich pojemników w odpowiednim stanie technicznym i porządkowym. 2.2.25.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1)ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U z 2010 r., Nr 220. poz. 1447 ze zm.), 2)ustawa z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U.z 2010 r. Nr 185, poz. 1234 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), 3)ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.), 4)ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r., nr 152 poz. 897), 5)ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 ze zm.), 6)ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r., Nr 180, poz. 1495 ze zm.), 7)ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r., Nr 79, poz. 666 ze zm.), 8)ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.), 9)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009 r., nr 104 poz. 868), 10)rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 11)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010 r., nr 249 poz. 1673), 12)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych zestawień danych o odpadach (Dz. U. 2010 r., nr 249 poz. 1674), 13)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 r., nr 112 poz. 1206), 14)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z dnia 11 czerwca 2012 r., poz. 645), 15)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 5 czerwca 2012 r., poz. 630), 16)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z dnia 18 czerwca 2012 r., poz. 676), 17)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012, poz. 1052), 18)uchwała nr XVI/218/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29.06.2012r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Zachodniopomorskiego dla regionu szczecińskiego, 19)uchwała nr XXIV/209/12 Rady Miejskiej w Dobrzanach z dnia 22 stycznia 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobrzany, 20)dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz. U.UE.L 2008.312.3), 21)ustawa z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U z 2001 r. Nr 130, poz.1450 ze zm.), 22)ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), 23)ustawa z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), 24)innych aktach normatywnych obowiązujących na obszarze Gminy Dobrzany zawierających powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian w wyżej wymienionych przepisach oraz nowo wprowadzanych, oraz stosować je na bieżąco. 26. Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu gminy w celu zlokalizowania zakresu usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) 2.Wykonawca wnosi wadium: 1)w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, nr konta PKO BP SA, oddział Stargard Szczeciński 441020 4867 0000 1302 0007 9913, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.04.2013r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii razem z ofertą. 7.Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach