Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brąszewice

Gmina Brąszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-277 Brąszewice, ul. Starowiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 211 778 , fax. 438 211 873
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brąszewice
    ul. Starowiejska 1
    98-277 Brąszewice, woj. łódzkie
    tel. 438 211 778, fax. 438 211 873
    REGON: 73093441800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brąszewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Brąszewice. Usługa obejmuje nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 2. Dane dotyczące Gminy, istotne z punktu widzenia zamówienia: 1) Powierzchnia Gminy – 106 km2, 2) Liczba osób zamieszkujących, zgłoszonych przez właścicieli nieruchomości ( zgodnie z deklaracjami) - 3750 osób, 3) Liczba z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów – 90% 4) Maksymalna liczba osób zamieszkujących – 3900 osób 5) Liczba gospodarstw domowych – 1130 6) Typ zabudowy – zabudowa jednorodzinna. 6) Ilości odpadów zebranych w 2018 r. na terenie Gminy Brąszewice przez firmę odbierającą odpady: L.p. Rodzaj odpadu Kod odpadu Łączna ilość odpadów [Mg] 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 389,428 2. zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 139,71 3. Szkło 15 01 07 90,56 4 Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 46,54 Dane zawarte w ppkt: 2), 3), 4),5) podane są na dzień 30.04.2019r. i mogą ulec zmianie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 3.1. Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01; 3.2.Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: a) papier, tektura, b) metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, c) szkło, opakowania ze szkła, d) odpady ulegające biodegradacji (bioodpady), ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, e) popiół z palenisk z gospodarstw domowych 3.3. Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32 z aptek (pojemniki na leki dostarcza Wykonawca). 3.4.Zużytych baterii o kodzie 20 01 33 i 20 01 34 z placówek oświatowych i instytucji pożytku publicznego. (pojemniki na leki dostarcza Wykonawca). 4. Odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach o następujących pojemnościach: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 120 l, 240 l, 1100 l oraz w kontenerach KP7; 2) Segregowane odpady komunalne: 120 l, 140 l, 240 l. 5. Wymienione w pkt 4 odpady gromadzone będą w pojemnikach o ujednoliconych kolorach i trwale oznaczonych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz.19), a także obowiązującym aktem prawa miejscowego: Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brąszewice, to jest: 1) pojemniki koloru żółtego - oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”; 2) pojemniki koloru zielonego - oznaczone napisem „Szkło”; 3) pojemniki lub worki koloru niebieskiego - oznaczone napisem „Papier”; 4) pojemniki koloru brązowego - oznaczone napisem „BIO”; 6. Popiół z palenisk z gospodarstw domowych zbierany będzie w okresie od listopada do marca w pojemnikach oznaczonych napisem „BIO” 7. Na odpady komunalne zmieszane stosuje się pojemniki oznaczone kolorem innym niż odpady zbierane selektywnie. 8.1. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na czas realizacji zamówienia wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zgodnie ze złożonymi deklaracjami, w pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów w formie bezpłatnego użyczenia. Dostarczenie lub wymiana pojemników winna zostać dokonana w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. W sytuacji, kiedy osoba dostarczająca pojemniki nie zastanie właściciela nieruchomości zobowiązana jest dwukrotnie ponowić próbę dostarczenia pojemników. 8.2. Wykaz zawierający dane wskazujące nieruchomości objęte odbiorem odpadów komunalnych wraz z liczbą osób na nieruchomości zostanie przekazany Wykonawcy wyłonionemu w przetargu w dniu podpisania umowy. 8.3. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w związku z powstawaniem nowych nieruchomości oraz migracją ludności. Informacje będą aktualizowane przez Zamawiającego na bieżąco. 8.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz nieruchomości, którym dostarczono pojemniki oraz nieruchomości, gdzie pojemniki nie zostały dostarczone z podaniem przyczyny. 8.5. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dostosowane do ilości osób zamieszkałych bądź przebywających na niej przy użyciu następującego stałego zestawu pojemników: 1) w zabudowie jednorodzinnej dla nieruchomości zamieszkałej przez od 1 do 5 osób: a) pojemnik 120 litrów na odpady komunalne zmieszane, b) pojemnik 240 litrów na metal i tworzywa sztuczne, c) pojemnik 120 litrów na odpady ze szkła, d) pojemnik 140 litrów na bioodpady, f) pojemnik lub worek 120 litrów na papier, W przypadku stosowania worków do selektywnego zbierania papieru, po każdorazowym odbiorze Wykonawca winien pozostawić właścicielowi nieruchomości nowy worek. 2) w zabudowie jednorodzinnej dla nieruchomości zamieszkałej przez więcej niż 5 osób obowiązuje minimalna wielkość i ilość pojemników opisana w ppkt 1) i może zostać zwiększona na prośbę właściciela nieruchomości. 3) nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku należy wyposażyć w pojemniki zgodnie z normą opisaną w ppkt. 1). 8.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest naprawa pojemników lub ich wymiana na koszt Wykonawcy w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy osób użytkujących pojemnik, będących następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik (np. spalenie, użytkowanie pojemników do innych celów, niezgodnych z ich przeznaczeniem), naprawa pojemników lub ich wymiana dokonywana jest na koszt użytkownika danego pojemnika, wg cen rynkowych. 8.7.Wyposażenie w pojemniki nowych miejsc gromadzenia odpadów, zgłoszonych przez Zamawiającego nastąpi najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. 8.8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dodatkowo raz w miesiącu worki na odpady z logo wykonawcy w ilości: 1) 25 szt. na odpady komunalne zmieszane 2) 10 szt. na szkło 3) 15 szt. na metale i tworzywa sztuczne, 4) 10 szt. papier, tektura, które będą wydawane mieszkańcom w uzasadnianych przypadkach. Wykonawca odbierze zapełnione worki podczas najbliższego odbioru odpadów. 9.1 Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z następującą częstotliwością: 1) odpady zmieszane - co najmniej raz w miesiącu; 2) szkło zbierane selektywnie - nie rzadziej niż raz na kwartał; 3) papier zebrany selektywnie - nie rzadziej niż raz na kwartał; 4) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe zebrane selektywnie - nie rzadziej niż raz w miesiącu; 5) bioodpady zebrane selektywnie - w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz w miesiącu; 6) popiół z palenisk gospodarstw domowych - w okresie od listopada do marca nie rzadziej niż raz w miesiącu. 7) odpady wielkogabarytowe w tym meble pochodzące z terenu nieruchomości, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz zużyte baterie i akumulatory odbierane będą przez podmiot odbierający odpady komunalne w ramach zorganizowanej akcji jeden raz w roku oraz na bieżąco w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w terminach określonych w regulaminie PSZOK . Przeterminowane leki oraz zużyte baterie odbierane będą po zgłoszeniu dokonywanym przez prowadzącego placówkę, w której zbierane są ww. odpady. 9.2. Odpady zebrane w pojemnikach lub workach właściciele nieruchomości będą wystawiać na zewnątrz posesji, w miejsce łatwo dostępne dla odbierających odpady. 9.3. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym lub przesunie się o jeden dzień. Odstępstwa od wyżej wymienionych zasad muszą na bieżąco być uzgadniane z Zamawiającym. 9.4. W sytuacjach nadzwyczajnych (np.: zamknięcie drogi, awaria sprzętu lub inne zdarzenie losowe ), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o przyczynie nie wykonania obowiązku odbioru odpadów. W takich sytuacjach Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu wzrostu kosztów realizacji usługi. 9.5. Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów podczas realizacji usługi wywozu. 9.6. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. 9.7. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy zgodnie z harmonogramem. 9.8. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia (w formie papierowej i elektronicznej) i przekazania Zamawiającemu do zaakceptowania wzoru harmonogramu określającego terminy odbioru odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych selektywnie zgodnie z podanymi niżej terminami: - w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy - obejmującego okres od 01.07. 2019r. do 31.12. 2019 r., - w terminie do 15.11.2019 r. - obejmującego okres od 01.01.2020r. do 31.12. 2020r. - w terminie do 15.11.2020 r. - obejmującego okres od 01.01.2021r. do 30.06. 2021r. 9.9. Zamawiający ma prawo do dokonania korekty harmonogramu w zakresie jego treści i formy. 9.10. Wykonawca, po akceptacji przez Zamawiającego, przygotuje wydruki harmonogramu i dostarczy właścicielom nieruchomości najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres objęty harmonogramem, to jest: do 30.06.2019r., do 31.12.2019, do 31.12.2020r. . Zadanie nr 2 Obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów takich jak: a) przeterminowane leki, b) Chemikalia, c) zużyte baterie i akumulatory, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) odpady wielkogabarytowe, f) odpady budowlano – rozbiórkowe o kodach z grupy 17, g) zużyte opony do wymiaru 1250x400, h) odpady zielone, i) szkło , j) metale, k) tworzywa sztuczne, l) opakowania wielomateriałowe ł) papier 3. Przewiduje się następujący sposób zbierania odpadów komunalnych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: a) przeterminowane leki – pojemnik o pojemności 0,12 m³, b) chemikalia (opakowania) – pojemnik o pojemności 0,24 m³ lub 1,1 m3, c) zużyte baterie i akumulatory – pojemnik o pojemności 0,12 m³, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – kontener KP7 lub wyznaczone miejsce, e) odpady wielkogabarytowe – kontener KP7 lub wyznaczone miejsce, f) odpady budowlano – rozbiórkowe – kontener KP5, g) zużyte opony – kontener KP7, lub wyznaczone miejsce h) odpady zielone – kontener KP7 i) opakowania ze szkła – pojemnik o pojemności 1,5 m3 typ IGLOO, j) opakowania z tworzyw sztucznych – pojemnik o pojemności 2,5 m3 typ SIATKA, k) opakowania z papieru i tektury – pojemnik o pojemności 1,1m3, l) opakowania z metali – pojemnik o pojemności 0,24 m³, ł) opakowania wielomateriałowe - pojemnik o pojemności 1,1 m³ lub łącznie w pojemniku 2,5 m3 np. typ SIATKA 4. Wykonawca wyposaży PSZOK w niezbędne pojemniki do zbierania odpadów. 5. W zależności od potrzeb, ilość i wielkość pojemników może ulec zmianie. 6. Za zorganizowanie i obsługę PSZOK odpowiada Zamawiający. 7. Odpady komunalne wymienione w pkt. 2 będą odbierane po zgłoszeniu dokonanym przez Zamawiającego. Częstotliwość zgłoszeń będzie uzależniona od stopnia zapełniania się pojemników lub miejsc do ich gromadzenia. 8. Odbiór odpadów nastąpi w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. Termin ten w szczególnych przypadkach (np. awaria sprzętu, brak możliwości dojazdu, inne zdarzenie losowe) może ulec zmianie. Odstępstwa od ustalonego wyżej terminu muszą być na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym. Zadanie nr 3 Zbiórka Odpadów wielkogabarytowych 1. Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych pochodzących z gospodarstw domowych w ramach zorganizowanej akcji 1 raz w roku polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem Zamawiający przewiduje zorganizowanie dwóch zbiórek w okresie trwania umowy – w II półroczu 2019 r. i w II półroczu 2020 roku Przewidywana ilość jednorazowej zbiórki – ok. 80 Mg. 1) Zadanie polega na: a) zebraniu wystawionych następujących rodzajów odpadów: - 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) - 20 01 40 - Metale (złom) - 20 01 35 * - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory) - 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze) - 20 01 23 * - Urządzenia zawierające freony (lodówki) - 16 01 03 - Zużyte opony (do rozmiaru 1250x400) - 20 01 33 * - Baterie i akumulatory - 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji (powiązane gałęzie, listwy drewniane) b) załadunku na środek transportu, c) zagospodarowaniu odebranych odpadów, 2) Wykonawca odpowiada za pozostawienie w czystości miejsc, z których odbierane są odpady. 3) Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 4) Termin odbioru odpadów wielkogabarytowych zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 5) Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. Obowiązki Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. 1. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującym prawem w tym wymaganiami ochrony środowiska. 2. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Regionu II lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu zgodnie z uchwałą nr XL/502/17 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 20 czerwca 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028 . 3. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jedn.: Dz.U.2019 poz. 701) . 4. Osiągnięcie w okresie objętym realizacją przedmiotu zamówienia, na terenie Gminy Brąszewice, poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018r, poz. 1454 ze zm), oraz rozporządzeniami wykonawczymi. 5. Kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne (najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych) informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości ww. obowiązku. Informowanie odbywa się drogą elektroniczną poprzez przekazanie wraz załączeniem dokumentacji fotograficznej. 6. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o każdym zauważonym przypadku gromadzenia odpadów na nieruchomościach nie ujętych w bazie przekazanej przez Zamawiającego. 7. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. 8. Odbiór odpadów z pojemników i worków z logo Wykonawcy wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do utwardzonej drogi dojazdowej, do której nie jest utrudniony dojazd. Wykonujący usługę nie mają prawa wstępu na teren posesji. 9. W uzasadnionych i wyjątkowych sytuacjach w przypadku braku możliwości wystawiania odpadów przez właściciela nieruchomości do drogi dojazdowej Wykonawca wraz z Zamawiającym ustali inny możliwy odbiór odpadów. 10. Odbiór odpadów wielkogabarytowych wystawionych przez właściciela nieruchomości przed posesję w wyznaczonym dniu określonym w harmonogramie do utwardzonej drogi dojazdowej. 11. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do porządku teren zanieczyszczony na skutek jego działalności. 12. Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznego raportu w formie pisemnej i elektronicznej zawierającego: 1) zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odebranych i zagospodarowanych odpadów w ujęciu wagowym (Mg), 2) dowody przyjęcia odebranych odpadów komunalnych przez instalacje w postaci kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) sposób zagospodarowania wyżej wymienionych odpadów, 4) zestawienia wykonanych usług dodatkowych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) i przekazywania ich je Zamawiającemu oraz przekazywania informacji będących w posiadaniu Wykonawcy niezbędnych do sporządzania sprawozdań przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,  a także w przypadku, gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn nieleżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 18 9256 0004 1300 3766 2000 0050 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. Do oferty należy wpiąć kopię wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a , z przyczyn nieleżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z póżn. zm.), b) wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach