Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony Kompleksowe świadczenie usług organizacyjnych w związku z udziałem Zamawiającego w targach MOMAD Madrid is Fashion – Międzynarodowe Targi Mody w Madrycie odbywających się w dniach 12-14 września 2019 roku

MIASTO ŁOWICZ ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 ŁOWICZ, STARY RYNEK
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046830-91-51, , fax. 046830-91-60
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO ŁOWICZ
    STARY RYNEK 1
    99-400 ŁOWICZ, woj. łódzkie
    tel. 046830-91-51, , fax. 046830-91-60
    REGON: 75014862100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony Kompleksowe świadczenie usług organizacyjnych w związku z udziałem Zamawiającego w targach MOMAD Madrid is Fashion – Międzynarodowe Targi Mody w Madrycie odbywających się w dniach 12-14 września 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udział 2 pracowników Zamawiającego i 10 przedstawicieli firm biorących udział w projekcie na targach MOMAD Madrid is Fashion- Międzynarodowe Targi Mody w Madrycie, odbywających się w dniach 12-14 września 2019 roku, w tym wynajęcie przestrzeni wystawienniczej, opracowanie projektu stoiska, jego budowa, obsługa i demontaż, transport materiałów promocyjnych, usługa organizacji podróży służbowej uczestników, usługa cateringowa i tłumaczeń. 2.Wykonawca w imieniu Zamawiającego wynajmie powierzchnię wystawienniczą, w uzgodnieniu z Zamawiającym dotyczącym konkretnego sektora, o powierzchni 50,00 m² wraz z wszelkimi opłatami organizacyjnymi, pozwalającymi na uczestnictwo Zamawiającego (12 osób, w tym po 2 osoby wytypowane z 5 przedsiębiorstw oraz 2 osoby z ramienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu) w targach modowych MOMAD Madrid is Fashion – Międzynarodowe Targi Mody w Madrycie odbywające się w dniach 12-14 września 2019 roku. 3. Zamawiający nie posiada rezerwacji powierzchni wystawienniczej. Po stronie Wykonawcy należeć będzie zapewnienie udziału Zamawiającego w targach i wynajęcie 50 m2 przestrzeni wystawienniczej. 4. Koszty wynajmu na rzecz Zamawiającego powierzchni wystawienniczej uiści Wykonawca. 5. Głównym wystawcą jest Gmina Miasto Łowicz, zaś podwystawców – 5 lokalnych firm zajmujących się produkcją skarpet i rajstop, są to: Marek Krajewski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "KRAJEWSKI", Syntex Sp. z o.o., PPHU STEVEN Marek Bryła, „ZOOKSY" Producent Skarpet Daria Skopińska-Pięta, Cezary Jagodziński Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe "CERBER”. 6. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach, tj. 20% wynagrodzenia brutto po wykonaniu rezerwacji przestrzeni wystawienniczej oraz przekazaniu szczegółowego projektu aranżacji stoiska wystawienniczego udokumentowanego protokołem (Potwierdzeniem rezerwacji przestrzeni wystawienniczej będzie potwierdzenie zapłaty Wykonawcy na rzecz właściciela przestrzeni targowej) i 80% wynagrodzenia brutto po podpisaniu protokołu odbioru wykonanej usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podstawie art.45 ust. 2 ustawy Pzp żąda od wykonawców biorących udział w postępowaniu wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium na podstawie art. 45 ust.4 ustawy Pzp określa się na kwotę 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie XI SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GMINA MIASTO ŁOWICZ-URZĄD MIEJSKI W ŁOWICZU, nr rachunku: 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900, w tytule przelewu wpisując nr postępowania: SOP.042.2.2019.KP. b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2. (a) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 2 lit. a SIWZ. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: NA OFERTĘ SKŁADAJĄ SIĘ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: a) Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. b) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. c) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. d) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. e) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. f) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. g) Wizualizacja graficzna (w formie papierowej) widoku stoiska wraz z jego opisem m.in. rzut stoiska np. z boku, z góry oraz z przodu, z czego przynajmniej jedną przy włączonym świetle. Wizualizacja musi zawierać elementy zawarte w opisie dotyczącym wymagań co do projektu stoiska oraz opis tak, aby Zamawiający mógł dokonać w zakresie niezbędnym do oceny przyznania punktów w kryteriach oceny ofert określonych w Roz. XIII ust. 2 pkt. b) SIWZ. Wizualizacja winna być przygotowana w oparciu o OPZ (Zał. nr 2 do SIWZ). h) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (zamówień) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach