Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Białaczów w 2020 r. w tym z PSZOK, wskazanych miejsc zbierania przez zamawiającego i miejsca ustalonego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą”

Gmina Białaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-307 Białaczów, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 581 414 , fax. 447 581 414
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białaczów
    ul. Piotrkowska 12
    26-307 Białaczów, woj. łódzkie
    tel. 447 581 414, fax. 447 581 414
    REGON: 59064782000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Białaczów w 2020 r. w tym z PSZOK, wskazanych miejsc zbierania przez zamawiającego i miejsca ustalonego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Dział - I. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Białaczów tj. od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe oraz od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy tj. szkół, budynków urzędów organu samorządu terytorialnego, świetlic wiejskich. Dział - II. Prowadzenie na terenie Gminy Białaczów odbioru odpadów komunalnych z wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc ich zbiorki wskazanych w pkt. 4 niniejszego działu oraz ich zagospodarowania. Dział III. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej zwanym - „PSZOK”) prowadzonego przez Gminę Białaczów i w co najmniej jednym miejscu zbiorki ustalonym pomiędzy Zmawiającym i Wykonawcą w zakresie odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych tj. odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek. Dział - IV. Szczegółowy opis sposobu realizacji usługi oraz prowadzenie jej dokumentacji. Szacunkowa ilość odpadów, które przewiduje Zamawiający do odbioru i zagospodarowania w czasie trwania zamówienia to – 750 [Mg]. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa ogólnymi, szczególnymi obowiązującymi w okresie realizacji umowy. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualny wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.(t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 992 ze zm.) w zakresie transportu odpadów przeznaczonych do odbioru w opisie przedmiotu zamówienia. b) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Gminę Białaczów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Formularz ofertowy. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach