Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Zawadzkiej nr 4338E wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Zawadzka i Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447103314
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. św. Antoniego 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447103314
    REGON: 59065355300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Zawadzkiej nr 4338E wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Zawadzka i Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych dla zadania: „Rozbudowa ulicy Zawadzkiej nr 4338E wraz 
z budową ronda na skrzyżowaniu ulicy Zawadzka i Elizy Orzeszkowej 
w Tomaszowie Mazowieckim”. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa łódzkiego, powiatu tomaszowskiego, gmina Tomaszów Mazowiecki. 3. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w szczególności: − budowę skrzyżowania typu rondo w miejscu istniejącego skrzyżowania ulic E. Orzeszkowej i Zawadzka, − rozbudowę ulicy Zawadzkiej na odcinku od ul. E. Orzeszkowej do ul. Dzieci Polskich, − przebudowę istniejącego skrzyżowania ulic: Milenijna, Zawadzka, Dzieci Polskich typu rondo wraz z wlotami, − przebudowę lub zabezpieczenie kolidującego uzbrojenia podziemnego 
i naziemnego w zakresie wynikającym z potrzeb inwestycji oraz wymogów poszczególnych gestorów sieci. − budowę kanalizacji deszczowej celem umożliwienia spływu wód deszczowych, − budowę oświetlenia rozbudowanego układu komunikacyjnego. 4. Ogólne uwarunkowania projektowe i realizacyjne: − przygotowanie i realizację inwestycji należy przeprowadzić w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; − projekt należy wykonać zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania zgodnie z Wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014 - 2020. − wszystkie obiekty należy zaprojektować i wykonać w sposób zharmonizowany architektonicznie z istniejącym krajobrazem oraz pozostałymi obiektami; − w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie: − należy opracować, uzgodnić z odpowiednimi władzami i realizować projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót. W projekcie organizacji ruchu należy uwzględnić sugestie Zamawiającego odnośnie utrzymania ciągłości ruchu; − program prowadzenia robót należy opracować w taki sposób, aby umożliwić dostęp do terenów przyległych, w tym każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją; − należy uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego wszelkie niezbędne opinie, warunki i decyzje administracyjne; − projekty oraz budowa, przebudowa lub likwidacja urządzeń infrastruktury technicznej powinny spełniać obowiązujące przepisy i normy; − dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z ustawą z dnia 
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). 5. Wykonawca podejmujący się realizacji zadania zobowiązany będzie do: − sporządzenia bądź pozyskania mapy sytuacyjno – wysokościowej odcinka będącego przedmiotem zamówienia. Mapa do celów projektowania dróg w skali 1:500, − opracowania projektów wykonawczych i budowlanych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. − opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania 
i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót sporządzonych na podstawie obowiązujących norm i przepisów, − opracowania dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (podziały nieruchomości), − uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych w szczególności: decyzja środowiskowa, decyzje o pozwoleniach wodno prawnych, decyzja o Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID), inne decyzje wymagane przepisami obowiązującego prawa, − opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, − opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg obowiązujących wymagań, − realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, − prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami SST, − prowadzenia dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zamawianych robót, − przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu komisji odbioru, Program Zapewnienia Jakości (PZJ), badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklarację zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, opinię techniczną na podstawie wyników badań i pomiarów, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. − sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, − przekazania zrealizowanych obiektów ich zarządcom, − sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego. − przygotowanie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami o pozwolenie na użytkowanie (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót UWAGA: 1) Warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do uzyskania wymaganych pozwoleń na podstawie opracowanej dokumentacji jest akceptacja przez Zamawiającego wykonanych projektów zarówno w fazie koncepcyjnej jak i fazie projektowania. 2) Wykonanie projektu i robót budowlanych dla w/w zadania musi spełniać parametry drogi klasy Z, o konstrukcji nawierzchni odpowiadającej 20 - letniemu okresowi eksploatacji, prawidłowego odwodnienia, rozwiązania obsługi komunikacyjnej przyległego terenu w zakresie ruchu kołowego i pieszego, 3) Zgodnie z pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi nr WUOZPT. 5152.74.2018.WD z dnia 14 czerwca 2018r w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji znajduje się stanowisko archeologiczne oznaczone jako Tomaszów Mazowiecki, stanowisko 33 (lokalizacja wgAZP 71-57/34) o dużej wartości naukowej i historycznej, podlegające ochronie na podstawie art. 6, ust. 1 pkt 3a ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2018r., poz. 2067 ze zm.). Wobec powyższego konieczne jest zapewnienie stałych nadzorów archeologicznych nad pracami ziemnymi, związanymi z realizacją inwestycji oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie tych prac. 4) Wykonawca będzie miał możliwość w trakcie opracowywania dokumentacji lub w procesie uzyskania ZRID wejścia w pas drogowy i wykonania np. pierwszych prac rozbiórkowych lub innych prac o mniejszym skomplikowaniu. 5) Zamawiający informuje o realizacji prac projektowych na zlecenie Zakładu Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim, dotyczących opracowania dokumentacji projektowej dla „Budowy i przebudowy sieci wodociągowej oraz budowy kanału sanitarnego z odejściami w ul. Zawadzkiej i ul. Elizy Orzeszkowej”. Wykonawca zobowiązany jest skoordynować prace projektowe oraz etap robót budowlanych ze wskazaną inwestycją, jeżeli dojdzie do jej realizacji. 6. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) wraz z załącznikami – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: numer konta: 43 1560 0013 2000 1683 9000 0006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZDP.3811.1.2019”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa 
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 5) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach