Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasta Rypin

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasta Rypin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Miasta Rypin, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1) Powierzchnia Gminy Miasta Rypin: 1 096 ha 2) Liczba mieszkańców: 16 331 (stały meldunek) w tym według przedłożonych Zamawiającemu deklaracji: a) W zabudowie wielorodzinnej - powyżej 7 lokali zamieszkuje około 9 316 osób. b) W zabudowie jednorodzinnej oraz w zabudowie wielorodzinnej do 7 lokali zamieszkuje około 5 451 osób. Powyższe dane mogą ulegać zmianom w trakcie trwania umowy. 3) Zabudowa: Liczba nieruchomości zabudowanych około 2 128 nieruchomości. a) Jednorodzinna oraz wielorodzinna do 7 lokali włącznie - około 1 582 nieruchomości. b) Wielorodzinna powyżej 7 lokali - około 196 budynków. c) Nieruchomości niezamieszkałe - około 350, w tym obiekty w zabudowie mieszanej około 47 nieruchomości. Powyższe dane mogą ulegać zmianom w trakcie trwania umowy. 4) W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości aktualny na dzień zawarcia umowy, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zmian w ww. wykazie. Zmiany nie będą powodowały zmiany wysokości wynagrodzenia. 5) Liczba odebranych odpadów w latach 2013, 2014 i 2015: a) 2013 rok 20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) - 3 969,9 Mg 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) - 321,7 Mg 20 02 03 (inne odpady nieulegające biodegradacji) - 117,9 Mg 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) - 204,3 Mg 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) - 142,8 Mg 15 01 07 (opakowania ze szkła) - 121 Mg 17 01 01 (Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów) - 93,6 Mg 17 01 07 (Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06) - 3,7 Mg b) 2014 rok 20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) - 3542,7 Mg 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) - 521,3 Mg 20 02 03 (inne odpady nieulegające biodegradacji) - 116,6 Mg 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) - 132,7 Mg 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) - 112 Mg 15 01 07 (opakowania ze szkła) - 111,4 Mg 17 01 01 (Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów) - 67,7 Mg 17 01 07 (Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06) - 20,8 Mg 10 01 01 (Żużle popioły paleniskowe i pyły z kotłów) - 50,88 Mg c) 2015 rok I półrocze roku 2015 20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) - 1892,5 Mg 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) - 221,5 Mg 20 02 03 (inne odpady nieulegające biodegradacji) - 51,9 Mg 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) - 71,5 Mg 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) - 50,5 Mg 15 01 07 (opakowania ze szkła) - 80,6 Mg 17 01 01 (Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów) - 194,4 Mg 17 01 07 (Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06) - 36,5 Mg 10 01 01 (Żużle popioły paleniskowe i pyły z kotłów) - 32,48 Mg 6) Na dzień wszczęcia postępowania: a) Około 1761 właścicieli nieruchomości zadeklarowało segregację odpadów, w tym: 1323 w zabudowie zamieszkałej do 7 lokali, 185 w zabudowie zamieszkałej powyżej 7 lokali, 253 w zabudowie niezamieszkałej. b) Około 367 właścicieli nieruchomości zadeklarowało brak segregacji odpadów, w tym: 259 w zabudowie zamieszkałej do 7 lokali, 11 w zabudowie zamieszkałej powyżej 7 lokali, 97 w zabudowie niezamieszkałej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2 listopada 2015 roku, do godziny 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach