Gmina Zabór ogłasza przetarg
- Adres: 66-003 Zabór, ul. Lipowa 15
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3218308 , fax. 068 3218301
- Data zamieszczenia: 2013-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabór
ul. Lipowa 15 15
66-003 Zabór, woj. lubuskie
tel. 068 3218308, fax. 068 3218301
REGON: 00054484600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z terenu gm. Zabór - III przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia pt. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z terenu gm. Zabór w zakresie: a) wyposażenia obsługiwanych nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane lub w pojemniki i worki z tworzyw sztucznych, do selektywnej zbiórki odpadów, b) odbioru od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów, c) odbioru od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon, d) odbioru od właścicieli nieruchomości odpadów odbieranych na indywidualne zlecenie, e) zagospodarowania odebranych odpadów w instalacji położonej w Regionie wschodnim ustalonym w Uchwale Sejmiku Województwa Lubuskiego w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 roku, f) sprawozdawczości, 2) Wykonawca zobowiązany jest do odzysku lub unieszkodliwiania zebranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901510002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 18 tys. PLN, słownie: osiemnaście tysięcy złotych, w jednej z form zastrzeżonych w ustawie PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzabor/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną