Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Barwice

Gmina Barwice ogłasza przetarg

  • Adres: 78-460 Barwice, ul. Zwycięzców 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3736309 , fax. 94 3736349
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barwice
    ul. Zwycięzców 22 22
    78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3736309, fax. 94 3736349
    REGON: 33092041700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Barwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Barwice, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych i gromadzonych selektywnie pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z podziałem na następujące frakcje: a) odpady zielone, b) papier i tektura, c) szkło, d) tworzywa sztuczne i metal, 3) odbiór i zagospodarowanie pochodzących z gospodarstw domowych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego raz w trakcie realizacji umowy. Termin odbioru odpadów zostanie ustalony przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. O terminie zbiórki mieszkańcy zostaną powiadomieni przez Wykonawcę. Zamawiający zakłada, że ww. zbiórka z terenu całej gminy potrwa nie dłużej niż 6 dni roboczych. W ramach zbiórki Wykonawca zobowiązany jest również do załadunku na środek transportu odpadów wystawianych przez właścicieli nieruchomości oraz posprzątania miejsca po zabranych odpadach, 4) odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych lekarstw w pojemnikach ustawionych w aptekach i placówkach ZOZ oraz baterii zebranych w pojemnikach ustawionych w obiektach użyteczności publicznej. Pojemniki do ww. zbiórek zapewnia Wykonawca, 5) Zamawiający nie dysponuje własnymi pojemnikami do zbierania odpadów, wobec powyższego Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w odpowiedniej wielkości i rodzaju pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki lub worki do gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny w zależności od rodzaju zabudowy na następujące frakcje: a) odpady zielone, b) papier i tektura, c) szkło, d) tworzywa sztuczne i metal, 6) wyposażenie, odbieranie i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ww. Punktu w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić ciągłość zbierania i segregacji następujących frakcji odpadów: - chemikalia, w tym resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna; rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam; środki ochrony roślin, - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, - zużyte kartridże i tonery, - przepracowane oleje, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - zużyte opony, b) po wyłonieniu Wykonawcy zadania Zamawiający wskaże lokalizację Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów, c) obsługę Punktu zapewnia Zamawiający, d) Wykonawca zapewni sukcesywny wywóz odpadów z Punktu tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o poziomie zgromadzonych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: 1) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Barwicach - Bank Spółdzielczy Białogard O/Barwice nr: 27 8562 0007 0030 0823 2000 0040 - do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, 2) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w ust.3 pkt. 2) do 5) wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 3) kwotę gwarancji lub poręczenia, 4) termin ważności wadium, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zwrot, zatrzymanie lub żądanie ponownego wniesienia wadium nastąpi w trybie art.46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barwice.pl/index.php?id=26853
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach